Onneks Agnes tippu, nyt sarjaa voi taas seurata ilman, että tarvii välillä vaihtaa kanavaa!!!
Onneks Agnes tippu
9
980
Vastaukset
- hmm..
miksi sä sitä oikein vihaat? Sen takia koska se on ulkomailta Suomeen muuttanut?
- Makepeace
Sanoppa vaikka mielummin:
Agnes on yhdentevä/turha yms.
Vihata?....melko kova sana. Ja sitä ilmenee ihmisten välillä jo ennestäänkin aivan liikaa. - Makepeace2.
Sanoppa vaikka mielummin:
Agnes on yhdentekevä/turha yms.
Vihata?....melko kova sana. Ja sitä ilmenee ihmisten välillä jo ennestäänkin aivan liikaa. - ja sitä
ettei Agnes tyydy elämässä vaan tiskipöytää ukolle hinkkamaan. Vihaa ettei hän tehnyt aborttia. Tämmösiä narttuja meillä on.
- Aku
Minusta tuntuu, että tässä kaikki vihaa kaikkia, kuka on sanonut mitäkin täsmälleen, ottakaa selvää ennenkuin syyttelette!
Itse en Agnesin esityksistä vakuuttunut, ei sointuva ääni ja liian "miesmäinen"! Mutta iloinen ja ystävällinen hän oli! Kaikilla oikeus olla oma itsensä! - EI AGNES OIS SAANU MENNÄ HI...
Aku kirjoitti:
Minusta tuntuu, että tässä kaikki vihaa kaikkia, kuka on sanonut mitäkin täsmälleen, ottakaa selvää ennenkuin syyttelette!
Itse en Agnesin esityksistä vakuuttunut, ei sointuva ääni ja liian "miesmäinen"! Mutta iloinen ja ystävällinen hän oli! Kaikilla oikeus olla oma itsensä!Mä oon täysin eri mieltä teidän kanssa. Agnes oli ainoa joka osasi ottaa lavan itselleen haltuun, mutta kaikki juorut seiskassa alkoivat epäilyttää myös minua, silti en sekaannu muioden asioihin!!!!!!!!!
- laulaja
EI AGNES OIS SAANU MENNÄ HI... kirjoitti:
Mä oon täysin eri mieltä teidän kanssa. Agnes oli ainoa joka osasi ottaa lavan itselleen haltuun, mutta kaikki juorut seiskassa alkoivat epäilyttää myös minua, silti en sekaannu muioden asioihin!!!!!!!!!
Agnes oli porukan paras lavaesiintyjä ja ainoa,jolla rahkeet riittivät oikeasointuiseen lauluun.Muut eivät osaa laulaa.Sävelkorva ei riitä,on hakusessa.
- oikeassa olet!
Ei tuu ikävä!
Karmee ääni ja sitten ku ei osaa yhtään suomea!Eikä osannut englantiakaan sen paremmin.
Hyvä että putos sieltä raakkumasta. Jos se paljonpuhuttu lavakarisma on sitä että ravataan ympäri lavaa niin että laulua ei kuulu ollenkaan niin minullakin voisi olla mahiksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602834
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 792208
- 602043
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408