Voisiko sheriffi antaa perustelut, miksi poistit
Perttua koskevan, hyvin perustellun mielipiteen (sitä oli kommentoitu lähes 20 kertaa).
Siinähän ei ollut mitään loukkaavaa.
Palauta vaan kiltisti se takaisin vai onko tämä paluuta kumpujen yöhön?
Mopo karkasi
73
4182
Vastaukset
- Perttua koskevia
viestejä !!! vieläkö se on katkera kalju-Mikan tippumisesta finaalista.
- Vihdin mies
suuresti. Tämä oli jopa ja vieläpä Perttu-vastainen viesti. Kummallista ...
- sheriffi vaihtunut...
Vihdin mies kirjoitti:
suuresti. Tämä oli jopa ja vieläpä Perttu-vastainen viesti. Kummallista ...
Joo samaa ihmettelin....eihän siinä mainittu Mikaa sanallakaan...
- perusteleparemmin
Älä kitise. Onko perusteltua sanoa että sinä olet tampio?
- perustelematta
tulihan se sieltä.
Pöördismillä on vankka kannatus kansan syvien rivien parissa. - torvinen
perustelematta kirjoitti:
tulihan se sieltä.
Pöördismillä on vankka kannatus kansan syvien rivien parissa.Miten tyhmä on henkilö, jonka mielestä Perttu on pelkät pöördimismit. Ihminen, joka tietomäärän perusteella tekee oletuksia, on erittäin hölmö. Itsekin tiedän olevani suht. paljon tietävämpi kuin Perttu tai yleensä kukaan BB:hen osallistuneista, mutta silti pidin heistä useista. Luonnearvioiden tekeminen tietomäärän perusteella on suorastaan imbesillien touhua.
Jokohan nyt kirjoitin sellaisella kielellä, jota arvon keskustelijat ymmärtävät, yleensä tapani on kirjoittaa sivistyneemmin, mutta nämä Pertun arvostleijat eivät tunnu ymmärtävän, ellei alennu heidän tasolleen.
sinänsä alkuperäinen mielipide ei ollut poistokamaa, vaikka siinä tehtiinkin aiheettomia johtopäätöksiä ilman parempaa tietoa tai näyttöä, pelkän mututuntuman perusteella. Toivottavasti sellaiset ihmiset sijoittuvat työelämässä niin etteivät pääse suurempaa vahikoa aiheuttamaan. - torvinenko?
torvinen kirjoitti:
Miten tyhmä on henkilö, jonka mielestä Perttu on pelkät pöördimismit. Ihminen, joka tietomäärän perusteella tekee oletuksia, on erittäin hölmö. Itsekin tiedän olevani suht. paljon tietävämpi kuin Perttu tai yleensä kukaan BB:hen osallistuneista, mutta silti pidin heistä useista. Luonnearvioiden tekeminen tietomäärän perusteella on suorastaan imbesillien touhua.
Jokohan nyt kirjoitin sellaisella kielellä, jota arvon keskustelijat ymmärtävät, yleensä tapani on kirjoittaa sivistyneemmin, mutta nämä Pertun arvostleijat eivät tunnu ymmärtävän, ellei alennu heidän tasolleen.
sinänsä alkuperäinen mielipide ei ollut poistokamaa, vaikka siinä tehtiinkin aiheettomia johtopäätöksiä ilman parempaa tietoa tai näyttöä, pelkän mututuntuman perusteella. Toivottavasti sellaiset ihmiset sijoittuvat työelämässä niin etteivät pääse suurempaa vahikoa aiheuttamaan.hohhoijaa
Kirjoittanut: perusteleparemmin 7.12.2005 klo 11.01
Älä kitise. Onko perusteltua sanoa että sinä olet tampio?
Hohhoijaa
Kirjoittanut: torvinen 7.12.2005 klo 11.41
Miten tyhmä on henkilö, jonka mielestä Perttu on pelkät pöördimismit. Ihminen, joka tietomäärän perusteella tekee oletuksia, on erittäin hölmö. Itsekin tiedän olevani suht. paljon tietävämpi kuin Perttu tai yleensä kukaan BB:hen osallistuneista, mutta silti pidin heistä useista. Luonnearvioiden tekeminen tietomäärän perusteella on suorastaan imbesillien touhua.
Taisi hohhoijaa/torviselta omat jutut jäädä lukematta.
- olen mä
Pitkästä aikaa oli hyvin kirjoitettu mielipide Pertusta. Laita uudestaan !
- Aboriginaali
Voisitko lähettää viestisi uudelleen.
- vai juokseeko?
Olisko Cesarilla kanttia tulla päivänvaloon ja seitä sanojensa takana.
Palstan sherifin pitäisi toimia siallisesti ja puolueettomasti, että kehtaisi näyttää naamansa ihmisille, joiden kirjoituksia käsittelee. Ei pitäisi tehdä sellaista, mistä julkisesti ei voi tekojensa takana olla.
Mielstäni palstan sherifin pitäisi olla kunniallinen kansalainen, eikä häntä kopien välissä luimuileva sooloilija.- omatunto soimaa
Ei varmasti tule esiin !
Oli sen verran typerä sensurointi Cesarilta.
Nyt se ehkä yrittää keksiä jotain epätoivoista selitystä aamuiselle töppäykselleen. - ....
omatunto soimaa kirjoitti:
Ei varmasti tule esiin !
Oli sen verran typerä sensurointi Cesarilta.
Nyt se ehkä yrittää keksiä jotain epätoivoista selitystä aamuiselle töppäykselleen.eihän täs ole ehtiny kulua ku pari hassua tuntia
Nyt on niin että itsekkin heti herättyäni tulin katsomaan mitä tuolle, pitkästä aikaa ihan hyvälle kirjoitukselle kuuluu. Minä en todellakaan ole sitä poistanut, vaan se on täytynyt tapahtua ylläpidon toimesta. Tänä aamuna on saapunut yksi valitus "asiattomasta kirjoituksesta" klo 9:41, ja tarkistaessani tuota viestiä huomasin että se johti jo poistettuun viestiin. Onpa todella sääli että tuo kirjoitus on joutunut poistoon...
Eräät ehkä huomasivat että alunperin viesti tuli palstalle joskus ennen klo 02:00, jolloin se oli huomattavasti rankkempi tekstiltään... Siinä mm kirjoitettiin että Pertun äo ei ole paskan ph:ta suurempia ja sanottiin Perttua ameebaksi. En kuitenkaan raaskinut poistaa viestiä suoraan, vaan laitoin perään kommentin, siinä toivossa että kirjoittaja on paikalla vielä, että kopioisi tekstinsä ja muokkaisi sitä sellaiseksi että sen voisi palstalle jättää koska siinä mielestäni oli hyviä kommentteja muuten. mainitsin viestissäni että poistan tekstin viimeistään päivällä herjaavien mainintojen vuoksi.
Kirjoittaja ilmeisesti oli vielä paikalla koska melko pian oli viesti tullut uudestaan muokattuna sellaiseksi kuin se sitten täällä oli aamulla; Alkuperäisen viestin poistin silloin heti yöllä... Olilhan tuossa uudessakin tekstissä tosiaan rankkoja kommentteja Pertusta, mutta, mutta ei mielestäni sellaisia kuitenkaan että minä olisin sen poistanut, koska viestissä kuitenkin oli perusteltua kritiikkiä aika moneen asiaan. Minun puolesta kirjoittaja saa kyllä laittaa tekstin uudelleeen tänne. Jos ehkä mahdollista niin vieläkin hiukan maltillisempana niin ehkä se ylläpidonkin puolesta sitten saisi tänne jäädä.
Harmi tosiaaan että on poistettu, kun oli niin paljon jo vastauksiakin. Mutta tosiasia kuitenkin on että minä olen vain palkaton renki, ja ylläpito on se isäntä.- huomaa
Cesarin puolueellisuuden!! Pertusta kyllä sallitaan tosi rankkaakin tekstiä aamuun asti mutta jos olis haukuttu esim Mikaa vastaavasti olis viesti poistunut välittömästi ilman mitään mutinoita!!
Cesar ja Perttu.sucks on täysin yks ja sama tyyppi!!! Olen päivä päivältä vaan yhä vakuuttuneempi siitä!! Sullakin tuntuu olevan jotain Perttua vastaan vähän samaan malliin kuin Sucksillakin...
Ei tollasta Sefua kaivata!! Jos se viesti ei kelvannut ylläpidolle niin ei pitäs kelvata sullekkaan!! Se on sillon ylittänyt törkeyden rajan...mutta sullehan ei oo niin tarkkaa sillon kun on Pertusta kyse!! - täältä jos ilmoitetaan
Suomi24 ylläpito poistaa joka ikisen viestin, josta tehdään ilmoitus. Testattu on usean henkilön voimin. Kokeilkaa vaikka kirjoittamalla täysin asiallinen viesti ja ilmoittamalla se asiattomaksi. Ainakin puolisen vuotta sitten oli niin.
- et..
täältä jos ilmoitetaan kirjoitti:
Suomi24 ylläpito poistaa joka ikisen viestin, josta tehdään ilmoitus. Testattu on usean henkilön voimin. Kokeilkaa vaikka kirjoittamalla täysin asiallinen viesti ja ilmoittamalla se asiattomaksi. Ainakin puolisen vuotta sitten oli niin.
itse ymmärrä, mikä on asiaton ja mikä asiallinen viesti.(= kaikki viestisi ovat olleet asiattomia)
- Vihdin mies
Jos tuolla perusteella olisi ennen Pertun voittoa poisteltu Pertun vastustajien viestejä, olisi se maa ollut autio ja tyhjä. Sucksin et. al. kirjoitukset olivat pahimmillaan sitä luokkaa, että em. kirjoitus oli hyttysen ininää niiden rinnalla. Miksei niitä poistettu ?
- -----------------------
huomaa kirjoitti:
Cesarin puolueellisuuden!! Pertusta kyllä sallitaan tosi rankkaakin tekstiä aamuun asti mutta jos olis haukuttu esim Mikaa vastaavasti olis viesti poistunut välittömästi ilman mitään mutinoita!!
Cesar ja Perttu.sucks on täysin yks ja sama tyyppi!!! Olen päivä päivältä vaan yhä vakuuttuneempi siitä!! Sullakin tuntuu olevan jotain Perttua vastaan vähän samaan malliin kuin Sucksillakin...
Ei tollasta Sefua kaivata!! Jos se viesti ei kelvannut ylläpidolle niin ei pitäs kelvata sullekkaan!! Se on sillon ylittänyt törkeyden rajan...mutta sullehan ei oo niin tarkkaa sillon kun on Pertusta kyse!!Alko naurattaa toi sun kommenttis.sinusta huomaa että puoluettomuus on mielestäsi sitä,että pertusta ei saa mitään negatiivista sanoa.
oikein on poistaa todella herjaavat kommentit,mutta saa sitä sentään mielipitensä sanoa jos ei jostakin pidä,kunhan vaan on hyvin perusteltu.tämä on edelleenkin keskustelupalsta. - Oletko kalju Cesar
Sucksin viestejäkään ei ole poistettu, vaikka olen ylläpidolle niistä valittanut. Cesar puhuu niin soopaa.
Cesar olet itse poistanut vanhat sucksin viestit, jottei ylläpidolle ole todistusaineistoa.
Cesar ja sucks ja moni nimimerkki on sama. Cesar, puhut sopaa. Mitä sä meille valitat palkattomuuttasi, aika asiatonta. Kejäätkö sääliä, Cesar? Sama tyyli kuin sucksilla. Suck väitti, tappouhkauksesta, jota ilmoitusta rikospoliisille ei ole tehty, tiedänpä vaan. Se oli vaan säälin keruuta.
Cesar sit ihan huvikseen tuhoat ihmisten keskustelua yllyttämällä tiettyyn suuntaan. Mitähän roolia vedät ylläpidolle? Jotain soopaa.
Tekopyhä luuseri. Oletko kalju Cesar kirjoitti:
Sucksin viestejäkään ei ole poistettu, vaikka olen ylläpidolle niistä valittanut. Cesar puhuu niin soopaa.
Cesar olet itse poistanut vanhat sucksin viestit, jottei ylläpidolle ole todistusaineistoa.
Cesar ja sucks ja moni nimimerkki on sama. Cesar, puhut sopaa. Mitä sä meille valitat palkattomuuttasi, aika asiatonta. Kejäätkö sääliä, Cesar? Sama tyyli kuin sucksilla. Suck väitti, tappouhkauksesta, jota ilmoitusta rikospoliisille ei ole tehty, tiedänpä vaan. Se oli vaan säälin keruuta.
Cesar sit ihan huvikseen tuhoat ihmisten keskustelua yllyttämällä tiettyyn suuntaan. Mitähän roolia vedät ylläpidolle? Jotain soopaa.
Tekopyhä luuseri.Kusinko sinun aamumuroihin? :D
- kaikkine nimimerkkeinesi
Miksi olet Cesar monimuotoisena täällä palstalla, kun suurin osa haluaisi kaikki sinun nimerkkisi pois täältä. Olet niin tyhmä, ettet älyä lähteä.
Tuollaiset asiat opetetaan jo lapsena, että jos ei osaa kunnolla käyttäytyä, pitää mennä leikistä pois.
Vai oletko sellainen palkattu soluttautuja eri palstoille jonkun järjestön puolesta, joka taas maksaa sinulle palkkaa? Oletko niin tyhmä, että luulet, että meihin uppoaa ihan mikä lässytys vaan? Oletko näyttänyt oikeat henkilötietosi sherifiksi hakiessasi? Epäilen suuresti.
Sinä olet niin tyhmä ja yksinkertainen, ettet ei voi jauhaa samoja asioita, ei mitään uutta.
Olet tyhmä, tuollaiset asiat opitaan jo leikkikoulussa. kaikkine nimimerkkeinesi kirjoitti:
Miksi olet Cesar monimuotoisena täällä palstalla, kun suurin osa haluaisi kaikki sinun nimerkkisi pois täältä. Olet niin tyhmä, ettet älyä lähteä.
Tuollaiset asiat opetetaan jo lapsena, että jos ei osaa kunnolla käyttäytyä, pitää mennä leikistä pois.
Vai oletko sellainen palkattu soluttautuja eri palstoille jonkun järjestön puolesta, joka taas maksaa sinulle palkkaa? Oletko niin tyhmä, että luulet, että meihin uppoaa ihan mikä lässytys vaan? Oletko näyttänyt oikeat henkilötietosi sherifiksi hakiessasi? Epäilen suuresti.
Sinä olet niin tyhmä ja yksinkertainen, ettet ei voi jauhaa samoja asioita, ei mitään uutta.
Olet tyhmä, tuollaiset asiat opitaan jo leikkikoulussa.Kun ei tästä nyt oikeen saanu kiinni mistään... Mikä opitaan leikkikoulussa? Ei ainakaan itsensä ilmaisua ilmeisesti.
- tässä nyt alko naurattaan!
----------------------- kirjoitti:
Alko naurattaa toi sun kommenttis.sinusta huomaa että puoluettomuus on mielestäsi sitä,että pertusta ei saa mitään negatiivista sanoa.
oikein on poistaa todella herjaavat kommentit,mutta saa sitä sentään mielipitensä sanoa jos ei jostakin pidä,kunhan vaan on hyvin perusteltu.tämä on edelleenkin keskustelupalsta.Tokihan Pertustakin voi laittaa omat mielipiteensä niin puolesta kun vastaankin mutta on eri asia kirjoittaa se törkeästi!! Keskustelulla ja haukkumisella on katsos iso ero!! Kyllä tämä Pertun mollamis ilmiö on mennyt jo kauan sitten liian pitkälle ja mitä tekee Cesar? Ei mitään kun ihmettelee miks ylläpito poisti kirjoituksen joka pitkästä aikaan oli hyvä...
Eihän siitä tietenkään käy ilmi kuinka puolueellinen Cesar on!! Hän on poistanut esim minun viestejä paljon paljon paljon pienemmistä syistä mutta Pertustahan tällä palstalla saa sanoa kaiken ihan suoraan mitään kaunistelematta!!
Ja kerrottakoon nyt etten edes haukkunut siinä poistetussa viestissä ketään... - et sä kuitenkaan mitään tajuu
Cesar kirjoitti:
Kusinko sinun aamumuroihin? :D
Kirjoittajille tulee antaa täysi tunnustus siitä, että selviytyivät oikeaan joukkoon. Lisäksi kirjoittajat ansaitsisivat ehdottomasti tunnustuksen, koska eivät ole syyllistyneet selän takana tapahtuvaan juonitteluun eikä selkäänpuukottamiseen - kuten Cesar/sucks ja koko nimimerkkisarjansa. Lisäksi Suomen ensimmäisen Big Brother -kauden keskustelupalstan voittajan kuuluu olla kirjoittajien kaltainen ilopilleri, joka on myöskin fiksu - mitä esim. Cesar ei valitettavasti ole.
- et sit joku
Cesar kirjoitti:
Kun ei tästä nyt oikeen saanu kiinni mistään... Mikä opitaan leikkikoulussa? Ei ainakaan itsensä ilmaisua ilmeisesti.
skrev hyviä juttuja Cesarille. Mä olen täysin samaa mieltä Cesarista, täysin samaa mieltä olet juuri tuollainen Cesar.
- Vihdin mies
Kummallinen yhdistelmä. Mitä tapahtuu, ellei työntekijä (duunari, päällikkö, johtaja jne.) nauti työnantajansa luottamusta tai päinvastoin ? Entä jos työnantaja poistaa sellaisia kirjoituksia, joita Sinä sallisit ? Eikö siinä ole melkoinen ristiriita Cesar ? Minä ainakin tekisin asiasta omat johtopäätökseni ja siirtyisin esim. yksityisyrittäjäksi keskustelupalstasefun virasta.
- Jukitsu
I shot the sheriff lauloi Eric Clapton, mutta emmehän me Cesaria ammu?
Niinhän se tietysti on, että sen lauluja laulat kenen leipää syöt.
Olin todella yllättynyt, kun kerroit, että ylläpito oli poistanut ko. tekstin.
Eikö teillä todellakaan ole mitään yhteistä linjaa näissä asioissa. Outoa on, että ns. pomo poistelee tekstejä sheriffiä kuuntelematta.
Täällä on monesti törmännyt siihen väitteeseen, että Cesar ja Perttusucks olisivat sama henkilö.
Itse en jaksa moista uskoa, koska silloinhan Cesarin eväät olisi jo syöty, mitä tulee tämän palstan hoitoon.
Nostan hattua Cesarille siitä, että hän on reilusti tunnustanut olevansa enemmän jonkun muun BB-talon asukin kannattaja kuin Pertun.
Moni Perttu-fani on taas ottanut turhan helposti porot sieraimiin, vähänkin Pertusta negatiivisesti kirjoitetusta jutusta.
Sehän on selvää, että suositusta henkilöstä kuten Perttu, kirjoitetaan aina eniten niin vihassa kuin rakkaudessa. Ja mitä juttujen törkeysasteeseen tulee, niin esim. Terhistä kirjoitettiin suoraan sanottuna täyttä paskaa.
Tosiasiahan on se, että Perttu sai paljon uusia
kannattajia juuri näitten Perttusucks-tyylisten kirjoittajien ansiosta.
Ehdotan tähän siunatuksi lopuksi Cesarille luottamuslausetta, sillä sheriffin tehtävä ei ole helppo ja toivoisin häneltä jatkossa malttia "turhille" poistoille. - santtu
Jukitsu kirjoitti:
Eikö teillä todellakaan ole mitään yhteistä linjaa näissä asioissa. Outoa on, että ns. pomo poistelee tekstejä sheriffiä kuuntelematta.
Täällä on monesti törmännyt siihen väitteeseen, että Cesar ja Perttusucks olisivat sama henkilö.
Itse en jaksa moista uskoa, koska silloinhan Cesarin eväät olisi jo syöty, mitä tulee tämän palstan hoitoon.
Nostan hattua Cesarille siitä, että hän on reilusti tunnustanut olevansa enemmän jonkun muun BB-talon asukin kannattaja kuin Pertun.
Moni Perttu-fani on taas ottanut turhan helposti porot sieraimiin, vähänkin Pertusta negatiivisesti kirjoitetusta jutusta.
Sehän on selvää, että suositusta henkilöstä kuten Perttu, kirjoitetaan aina eniten niin vihassa kuin rakkaudessa. Ja mitä juttujen törkeysasteeseen tulee, niin esim. Terhistä kirjoitettiin suoraan sanottuna täyttä paskaa.
Ehdotan tähän siunatuksi lopuksi Cesarille luottamuslausetta, sillä sheriffin tehtävä ei ole helppo ja toivoisin häneltä jatkossa malttia "turhille" poistoille.asiallisesti Cesarista ja Cesarille.Nyt kun oikeastaan muuta haukuttavaa ei ole, on hampaisiin otettu Cesar:VOEVOE...jättäkää hänet ja rauhaan ja aloittakaamme keskittyminen joulun odotukseen!!!Lopetetaan tämä ilkeily jo vihdoikin.Seriffin työ perin rankkaa, kuten täällä olemme sen jatkuvasti huomanneet!!!Ilosia pikkujouluaikoja:))
- pahalla.........
santtu kirjoitti:
asiallisesti Cesarista ja Cesarille.Nyt kun oikeastaan muuta haukuttavaa ei ole, on hampaisiin otettu Cesar:VOEVOE...jättäkää hänet ja rauhaan ja aloittakaamme keskittyminen joulun odotukseen!!!Lopetetaan tämä ilkeily jo vihdoikin.Seriffin työ perin rankkaa, kuten täällä olemme sen jatkuvasti huomanneet!!!Ilosia pikkujouluaikoja:))
Onkos Santun kieli muuttunut ruskaksi? Huolestuin vaan.
- santtu
pahalla......... kirjoitti:
Onkos Santun kieli muuttunut ruskaksi? Huolestuin vaan.
minulla ollut tapana puolustaa koko BB:n ajan eniten "kiusattuja"".Mitä hemmetin hyötyä minulle Cesarin nuoleskelusta,kysyn vaan.?Positiivisuutta enemmän tällekin palstalle:::))
Ei tarvitse huolestua,vedän omaa linjaa loppuun saakka!Hauskaa päivänjatkoa::)) - Vihdin mies
Jukitsu kirjoitti:
Ehdotan tähän siunatuksi lopuksi Cesarille luottamuslausetta, sillä sheriffin tehtävä ei ole helppo ja toivoisin häneltä jatkossa malttia "turhille" poistoille.1. Tuo temppuhan on ikäänkuin hallituksen epäluottamuslause yrityksen toimitusjohtajalle. Minä toimitusjohtajana vetäisin tuolloin omat johtopäätökseni ja hakeutuisin muiden työnantajien palvelukseen.
2. Ei tätä yhtäläisyyttä ole muuksikaan todistettu. Jokin mielenkiintoinen yhteys näiden herrojen välillä on pakko olla. Muuten eivät Perttu.Sucksin mielestäni aika rajut kirjoittelut eivät olisi päässeet seriffiseulan läpi.
3. Suurin tekijä lienee viittaus sekä Pertun että kannattajien osalta älykkyyteen ja kouluttamattomuuteen. Pertulla molemmat osiot ovat ok. Ja uskoisin, että pääsääntöisesti myös kannattajilla. Mahtuuhan 41 %:n kannattajakuntaan tietysti ihmisiä laidasta laitaan. Mutta tässä joukossa eri ainakaan tyhmyys tiivistynyt ...
4. En usko, että Cesar saa näillä eväillä vielä luottamuslausetta. On liian paljon selvittämättömiä asioita ja yhteyksiä. Esim. Cesar & Perttu.Sucks -yhteys olisi syytä selvittää esim. Ylläpidon taholta ilman sarvia ja hampaita. Oli asia sitten miten päin tahansa. Totta on se mitä sanoit, että jos em. yhteys olisi totta, Cesarin taru seriffinä olisi lopullisesti päätepisteessään.
- paniikissa taas
Ihan huvittaa tämä Cesarin paniikki erityisesti tänä iltana. Selvästikin Cesar on nostanut kaljuaan ja on tällä hetkellä vahvempi poistettuaan uusien tuoreiden aloitusten perusteella sucksin leiman tältä palstalta - ja paha niin! Muutama fanaattinen Cesaaar- kakara on ottanut tästä nokkiinsa ja yrittää epätoivoisesti manipuloida palstaa hokemalla ylläpito "poistaa" ja "ei maksa palkkaa".
- suuri vääryys
On suuri vääryys, että Cesarista tekemällä tehtiin joku "palstan sheriffi", vaikka hänen juttunsa oikeasti osoittavat vain kuinka typerä ja pihalla on asioista on.
Poikkeuksellisesti laitan nyt ylläpidon kanssa käymäni kirjeenvaihdon tänne palstalle kokonaisuudessaan tätä asiaa koskien, koska katson kärsineeni vääryyttä ja kohtuutonta kritiikkiä tapahtuneen johdosta:
Lähetetty: 7. joulukuuta 2005 16:40
Vastaanottaja: palaute suomi24
Aihe: Hmm.... Vl: User-complaint on posting!
----Alkuperäinen viesti----
Päivämäärä: 07/12/2005 9:41
Aihe: User-complaint on posting!
Complaint on posting!
URL to posting:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=107&conference=4500000000000630&posting=22000000012407191
Motivation:Kunnianloukkaus.
Ilmeisesti teidän poistama viesti? Olikohan tämä se viesti missä aika rankasti arvosteltiin Perttua, ja lopussa maininta että "kohta meillä on Heikki Kinnunen presidenttinä". Jos niin toivoisin teidän lukevan seuraavan ketjun, ja erityisesti minun vastaukseni siihen:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=107&conference=4500000000000630&posting=22000000012409851
Onko minun syytä tiukentaa linjaani? Mitään mahdollisuutta saada viestiä takaisin?
Päivämäärä: 08/12/2005 12:15
Aihe: VS: Hmm.... Vl: User-complaint on posting!
Hei,
Pahoittelemme, että kyseisen viestin poistosta aiheutui sinulle ylimääräistä vaivaa ja aiheetonta kritiikkiä palstalla. Valitettavasti viestiketjua ei ole enää mahdollista palauttaa palstalle.
Palstoja moderoi meillä useampi eri henkilö. Pääsääntöisesti poistamme sheriffien valvomilta palstoilta vain selkeät törkyviestit, kyseessä oli siis virheellinen poisto meidän puoleltamme. Pyrimme varmistamaan, että näin ei enää jatkossa tapahdu.
Alla vielä kyseisen poistetun viestin sisältö. Julkisuuden henkilöä voi siis arvostella palstoilla allamainitulla tavalla, vaikka tässäkin liikutaan vielä asiallisuuden ja asiattomuuden rajoilla. Sen sijaan kyseisen kirjoittajan ensimmäinen viesti oli mielestämme asiaton kuten palstalla totesitkin.
"Otsikko: PERTUSTA
kirjoittanut: FAKTAA(ko)
Olen tämän aidon Pertun kanssa samanikäinen nainen. Miehen yleissivistys on oikeasti aivan nollassa. Käsittääkseni hän on käynyt ainakin peruskoulun. Ei kukaan ole voinut elää niin sokeana, silmät kiinni. Jätkä ei tiedä mitä ovat aborginaalit, "joo, katotaan 25/7", ja lukuisia muita juttuja. Eikö kukaan huomannut, kuinka muut kilpailijat jatkuvasti joutuivat ohjailemaan Perttua? Selittämään hänelle yksinkertaisia asioita?
Kukaan ei huomaa Pertun kaksinaismoralismia. Ensiksi äänestyspiste Minnalle, joka kyttää ruokailua, sen jälkeen äänestyspisteet Timolle, joka syö ruokia ilman lupaa, Pertun toimiessa tällä kertaa kyttääjänä. Mika oli kaikkien mielestä selkään puukottaja, kun kertoi, että olisi voinut antaa pisteen Pertulle. Perttuhan ei tietysti puukota ketään, vaikka valitsi Antin mukaansa illanviettoon. Ei tietenkään, koska hänhän voitti.
Terhin puhetta kritisoitiin. Nainen osasi muodostaa edes kokonaisia lauseita, toisin kuin tämä Perttu. Muistatteko kuka puhui, puhui näin. Ei yhtäkään lausetta, lausetta päiväkirjahuoneessa ilman, ilman älytöntä, älytöntä toistoa. Lauserakenteet olivat, olivat aivan järjettömiä. Hän toisti, toisti samaa asiaa useita, useita kertoja päiväkirjahuoneessa ollessaan. Ei tullut, tullut ymmärrettäviä lauseita. Yhden asian, asian sanominen kesti, kesti 30minuuttia.
Teinit sanovat Pertun olevan aito. Ei totaalinen tyhmyys ole aitoutta. Se on vain valitettavasti tyhmyyttä. Perttu yritti myös ilmeillään esittää esim. yllättynyttä. Kuinka katsojat voivat olla jopa häntäkin yksinkertaisempia, eivätkä osaa tulkita ilmeiden/eleiden aitoutta. Kuka aloitti valtavan shown joutuessaan ensimmäisen viikon jälkeen ulos?
En jaksa ymmärtää kuinka koko kansan suosikiksi nousee formaatin tyhmin ja eniten filmaavin jätkä. Aivan uskomatonta. Ei voi katsojia tarpeeksi aliarvioida. En tiedä johtuuko osa buumista Marco B.:n kommenteista, joita ei mielestäni olis saanu päästää edes ilmoille. Julkisuuden henkilö voi helposti muodostaa ja muodostaakin määrätynlaisen autoritäärisen aseman, johon äänestäjien on helppo samaistua. Tämä Pertun ihana aitoushan sai uudet mittansa Marcon aitous-kommenttien jälkeen.
Pettynyt olen ihmisten älykkyyteen. Nämä Matti Nykäset, Tony Halmeet, Marika Fingeroosit saivat seuraajan. Suomi on niin saatanan amerikkalainen maa turhine julkkiksineen, että hävettää!!! Pian meilläkin on Heikki Kinnunen presidenttinä HÄVETKÄÄÄ!!!"- voi sentään
Lueskelin tätä ketjua ja kai tähän pitää vastata, kun ihmettelen, kuinka Cesar vastailee näin. Erittäin lapsellista ja selkärangatonta alkaa vetoamaan toisiin. Ja miksi ylläpito ei vastannut meille? Se on ihan eri asia, jos Cesar vetää omaa rooliaan sinne, niinkuin tuolla aikaisemmin oli vastauksessa.
Kivoja oli nuo tekstit, mihin sucksin (cesarin) aikaisempiin viestiteksteihin oli toisen henkilön nimi vain vaihdettu Cesariksi! Ne olivat Cesarista varmaan kauhean loukkaavia!
Nyt minulle selvisi, mistä viestistä oli kyse. Se oli oikeasti paljon suurempi kunnianloukkaus Perttua kohtaan kuin Cesarille vastaukset. Tää on taas joku temppu ihan selvästi. Ettekö näe! - hyvä oivallus
voi sentään kirjoitti:
Lueskelin tätä ketjua ja kai tähän pitää vastata, kun ihmettelen, kuinka Cesar vastailee näin. Erittäin lapsellista ja selkärangatonta alkaa vetoamaan toisiin. Ja miksi ylläpito ei vastannut meille? Se on ihan eri asia, jos Cesar vetää omaa rooliaan sinne, niinkuin tuolla aikaisemmin oli vastauksessa.
Kivoja oli nuo tekstit, mihin sucksin (cesarin) aikaisempiin viestiteksteihin oli toisen henkilön nimi vain vaihdettu Cesariksi! Ne olivat Cesarista varmaan kauhean loukkaavia!
Nyt minulle selvisi, mistä viestistä oli kyse. Se oli oikeasti paljon suurempi kunnianloukkaus Perttua kohtaan kuin Cesarille vastaukset. Tää on taas joku temppu ihan selvästi. Ettekö näe!Kyllä, se oli kokeiluluontoinen vedos, kun ihmiselle palautetaan omia tekstejä tai tekstejä, jotka aikaisemmin on hyväksytty kyseisen ihmisen taholta, niin, että kohde vaihdetaan henkilöksi itsekseen. Reaktio on juuri "loukkaantuminen".
Meillä on tallessa nuo kaikki P.sucksin viestit, samoin Cesarin. Teemme esitelmää: "Systemaattinen manipulointi nettikeskustelupalstoilla." - Vihdin mies
1. Miksei myös em. alkuperäisviestiin annettuja kommentteja voisi julkaista ? Moni on nähnyt suurta vaivaa vastatakseen.
2. En jaksa uskoa selitystä, ettei ao. viestiä olisi tarvittaessa palautettavissa. It-tekniikassa on miltei kaikki mahdollista.
3. Miten Ylläpito selittää sen, että ao. viesti poistettiin ? Ja toisaalta ennen Pertun voittoa Sucks et.al. saivat suoltaa sellaista tekstiä, että em. neidon kirjoitus oli lasten leikkiä niiden rinnalla. Jokin tässä nyt mättää, mutta kertokaa mikä ?
4. Eihän Suomessa nyt mitä sattuu voi kirjoittaa. Voihan asianomistaja nostaa kanteen esim. julkisesta herjauksesta. Katsoisin oikeustiedettä sen verran opiskelleena ja tuntevana, että esim. Pertulla hänen kannattajillaan olisi lähtökohtaisesti mahdollisuus nostaa joukkokanne pahimpia kirjoittajia vastaan julkisesta herjauksesta. Sen verran ala-arvoisia ja herjaavia kirjoitukset olivat. Miksiköhän Sucksille ja joillekin tahoille tuli kiire poistaa niitä ? Ehkä juuri em. syistä ? Ja kirjoittelu ei loppunut Pertun voitonkaan jälken. Katkerat vuodatukset jatkuivat vielä useita päiviä.
5. Veikkaan, ettei yksikään Tiinaa tai Anttia vastaavalla tavalla krtisoinut kirjoittaja olisi saanut tekstejään läpi samalla tapaa kuin esim. Sucks. Miksi näin ? - Vihdin mies
voi sentään kirjoitti:
Nyt minulle selvisi, mistä viestistä oli kyse. Se oli oikeasti paljon suurempi kunnianloukkaus Perttua kohtaan kuin Cesarille vastaukset. Tää on taas joku temppu ihan selvästi. Ettekö näe!Jee.
- ikuinen vatvominen!!!
voi sentään kirjoitti:
Nyt minulle selvisi, mistä viestistä oli kyse. Se oli oikeasti paljon suurempi kunnianloukkaus Perttua kohtaan kuin Cesarille vastaukset. Tää on taas joku temppu ihan selvästi. Ettekö näe!Todella törkeä kirjoitus Pertusta....!!! Hyvä,et meni roskiin.Onneksi Perttu ja vanhemmat niin fiksuja,eivät viittä veisais moisesta ala-arvoisesta kirjoittelusta!!!Suomen kansa valitsi Pertun ja sillä siisti::::)))
santtu - Vihdin mies
hyvä oivallus kirjoitti:
Kyllä, se oli kokeiluluontoinen vedos, kun ihmiselle palautetaan omia tekstejä tai tekstejä, jotka aikaisemmin on hyväksytty kyseisen ihmisen taholta, niin, että kohde vaihdetaan henkilöksi itsekseen. Reaktio on juuri "loukkaantuminen".
Meillä on tallessa nuo kaikki P.sucksin viestit, samoin Cesarin. Teemme esitelmää: "Systemaattinen manipulointi nettikeskustelupalstoilla."Esim. Perttu ja hänen kannattajansa (minä mukaanlukien) voisivat olla kiinnostuneita em. materiaalista ja myös esitelmästä. Missä ja milloin em. esitelmä pidetään ja voiko sinne tulla mukaan kuulijana ?
- näinhän siinä käy!
hyvä oivallus kirjoitti:
Kyllä, se oli kokeiluluontoinen vedos, kun ihmiselle palautetaan omia tekstejä tai tekstejä, jotka aikaisemmin on hyväksytty kyseisen ihmisen taholta, niin, että kohde vaihdetaan henkilöksi itsekseen. Reaktio on juuri "loukkaantuminen".
Meillä on tallessa nuo kaikki P.sucksin viestit, samoin Cesarin. Teemme esitelmää: "Systemaattinen manipulointi nettikeskustelupalstoilla."Näinhän siinä kävi, loukkaantui omista teksteistään.
- Ei tietoa vielä
Vihdin mies kirjoitti:
Esim. Perttu ja hänen kannattajansa (minä mukaanlukien) voisivat olla kiinnostuneita em. materiaalista ja myös esitelmästä. Missä ja milloin em. esitelmä pidetään ja voiko sinne tulla mukaan kuulijana ?
Katsotaan, se on miten sanoisin, opiskelupaikan sisäinen suoritus, voi olla, että julkaistaan netissä myöhemmin. Ei tietoa vielä!
- tulla esiin..
Vihdin mies kirjoitti:
1. Miksei myös em. alkuperäisviestiin annettuja kommentteja voisi julkaista ? Moni on nähnyt suurta vaivaa vastatakseen.
2. En jaksa uskoa selitystä, ettei ao. viestiä olisi tarvittaessa palautettavissa. It-tekniikassa on miltei kaikki mahdollista.
3. Miten Ylläpito selittää sen, että ao. viesti poistettiin ? Ja toisaalta ennen Pertun voittoa Sucks et.al. saivat suoltaa sellaista tekstiä, että em. neidon kirjoitus oli lasten leikkiä niiden rinnalla. Jokin tässä nyt mättää, mutta kertokaa mikä ?
4. Eihän Suomessa nyt mitä sattuu voi kirjoittaa. Voihan asianomistaja nostaa kanteen esim. julkisesta herjauksesta. Katsoisin oikeustiedettä sen verran opiskelleena ja tuntevana, että esim. Pertulla hänen kannattajillaan olisi lähtökohtaisesti mahdollisuus nostaa joukkokanne pahimpia kirjoittajia vastaan julkisesta herjauksesta. Sen verran ala-arvoisia ja herjaavia kirjoitukset olivat. Miksiköhän Sucksille ja joillekin tahoille tuli kiire poistaa niitä ? Ehkä juuri em. syistä ? Ja kirjoittelu ei loppunut Pertun voitonkaan jälken. Katkerat vuodatukset jatkuivat vielä useita päiviä.
5. Veikkaan, ettei yksikään Tiinaa tai Anttia vastaavalla tavalla krtisoinut kirjoittaja olisi saanut tekstejään läpi samalla tapaa kuin esim. Sucks. Miksi näin ?niin saataisiin hänenkin lausunto tähän asiaan.
Muutenhan tässä jäljet johtavat sylttytehtaaseen. - kirjoittaja
tulla esiin.. kirjoitti:
niin saataisiin hänenkin lausunto tähän asiaan.
Muutenhan tässä jäljet johtavat sylttytehtaaseen.Cesar
- Neito
Cesar on paljastanut meille lapsellisuutensa todella!!! Kuinka joku aikuinen ihminen jaksaa alentua vielä lasten tinkaus leikkeihin!! Tuo kirjoitus oli mielestäni halventava Perttua kohtaan ja kuuluikin poistaa...miten ihmeessä Cesar voi sallia tuollaisen ja vieläpä ihmetteli täällä suureen ääneen kuinka hyvä kirjoitus se oli!! Häpeä Cesar!! Toivon todellakin että BB kakkoseen saadaan asiansa osaava, puolueeton ja ennen kaikkea aikuinen seriffi joka ei alennu poistelemaan viestejä mielivaltaisesti oman suosikin eduksi ja jättää kansansuosikin törkeät mollausviestit luettavaksi!!
- Poika
Neito kirjoitti:
Cesar on paljastanut meille lapsellisuutensa todella!!! Kuinka joku aikuinen ihminen jaksaa alentua vielä lasten tinkaus leikkeihin!! Tuo kirjoitus oli mielestäni halventava Perttua kohtaan ja kuuluikin poistaa...miten ihmeessä Cesar voi sallia tuollaisen ja vieläpä ihmetteli täällä suureen ääneen kuinka hyvä kirjoitus se oli!! Häpeä Cesar!! Toivon todellakin että BB kakkoseen saadaan asiansa osaava, puolueeton ja ennen kaikkea aikuinen seriffi joka ei alennu poistelemaan viestejä mielivaltaisesti oman suosikin eduksi ja jättää kansansuosikin törkeät mollausviestit luettavaksi!!
Miten ihmeellä sinä saat tuosta viestistä Perttua halventavan? Siinähän on vain kirjoittajan sanoisinko subjektiivinen käsitys Pertusta ja häntä äänestäneistä henkilöistä.
Onneksi tuon tyyppiset kirjoitukset saavat
meidät aina valppaat kansalaiset ottamaan näppiksen kauniisti käteen ja puolustamaan ikeeseen joutuneita kohtalontovereitamme. - Neito
Poika kirjoitti:
Miten ihmeellä sinä saat tuosta viestistä Perttua halventavan? Siinähän on vain kirjoittajan sanoisinko subjektiivinen käsitys Pertusta ja häntä äänestäneistä henkilöistä.
meidät aina valppaat kansalaiset ottamaan näppiksen kauniisti käteen ja puolustamaan ikeeseen joutuneita kohtalontovereitamme.tuota FAKTAA(ko):n kirjoitusta jonka Cesar vielä tahallaan lätkäs tänne uudestaan kun kerta "hyvä" kirjoitus oli menty poistamaan!! Ennenkaikkea lapsellinen temppu Cesarilta!! Lukaseppas viesti vähän tarkemmin...halventaminen alkaa heti ensimmäisillä riveillä törkeällä kommentilla että Pertun yleissivistys on nollan tasoa!! Tuollaisen tekstin kirjoittajalla taitaa itsellä olla yleissivistys nollan tasoa tai ehkä vähän alempanakin...
- Vihdin mies
Neito kirjoitti:
Siinäs nähdään aikuisen naisen mielipide ?
- Vihdin mies
Poika kirjoitti:
meidät aina valppaat kansalaiset ottamaan näppiksen kauniisti käteen ja puolustamaan ikeeseen joutuneita kohtalontovereitamme.1. "Miehen yleissivistys on nollassa". Perttu on oman käsitykseni mukaan vähintään yhtä sivistynyt kuin kuka tahansa BB-kisailijoista. Eihän siinä proffatasoista mensalaista haettukaan, vaan normaalia, avointa ja vilpitöntä suomalaista. Tätä kaikkea Perttu edusti parhaimmillaan.
2. "Käsittääkseni hän on käynyt ainakin peruskoulun". Perttu opiskelee insinööriksi(amk) Forssassa ja toimii samalla oppilaitoksessa tutorina. AMMATTIKORKEAKOULU vaatii pääsykoetta edeltävänä joko ylioppilastutkinnon tai toisen asteen tutkinnon.
3. Monikohan katsojista tiesi, mikä on aboriginaali ? Ei kuulune ns. jokapojan tai -tytön sanavarastoon. Perttu oli mielestäni yksi aktiiviisimmista talon asukeista eikä tarvinnut kirjoittajan mainitsemaa ohjailua, pikemminkin päin vastoin.
4. Perttuko kaksinaismoralisti ? No sitten vallan viimeksi sitä. Aito ja rehellinen kansanmies viimeisen päälle. Lintsi ja Anttihan yrittivät väen väkisin pudottaa Perttua kahdella viime viikolla, mutta kansa palkitsi heidät 5. ja 3. sijalla. Kansansuosikille ei kettuilla ...
5. Niin, niin, niinku, niinku ...
6. Totaalisen tyhmyyden arviointi ei taida onnistua parhaimmaltakaan alan asiantuntijalta pelkän 3 kk:n tv-ohjelman perusteella. Sellainen asiantuntija tuskin istuu Suomen kamaralla arvioimassa jotain Suomen BB-voittajaa ja vieläpä negatiiviselta katsantokannalta. Katsojien tyhmyyden arviointi pelkkien kirjoitusten avulla vaatii vieläkin suurempia avuja. Mielenkiintoista on myös se, meneekö em. arviointi jo julkisen herjauksen puolelle ?
7. Marco ja Ruben eivät valinneet Perttua, vaan kansa eli 41 % äänestäjistä. Muilla kilpailijoilla olisi olleet samat edellytykset hankkia fan-club ja julkkistukijat suojatilleen. Osoittaako Perttu-fanien toiminta perimmäistä tyhtmyyttä ? Pikemminkin markkinoinnillista pelisilmää sanoisin.
8. Pertun vertaaminen nykäsmattimaiseksi lienee vielä ennenaikaista. Kirjoittaja omaa valtaisia lahjakkuuksia sekä nykyisyyden tuntijana että tulevaisuuden ennustajana. Hänellä lienee suuri tulevaisuus tulevaisuudentutkijana ?
9. Pressaksi tuleminen taitaa edelleen vaatia Perustuslain (PL) mukaan vain koeteltua kansalaiskuntoa, Suomen kansalaisuutta ja 20 000 kansalaisen kannattajakuntaa. Sellaisen kannattajajoukon Heikki Kinnunen hankkisi alta aikayksikön. Joten miehessähän olisi selvää pressa-ainesta. - Vihdin mies
näinhän siinä käy! kirjoitti:
Näinhän siinä kävi, loukkaantui omista teksteistään.
niinkuin kävi ilmeisen selvästi tässkin kisassa.
- Neito
Vihdin mies kirjoitti:
Siinäs nähdään aikuisen naisen mielipide ?
26 vuotiaan nuoren aikuisen :)
- Nainen 27v.
Vihdin mies kirjoitti:
1. "Miehen yleissivistys on nollassa". Perttu on oman käsitykseni mukaan vähintään yhtä sivistynyt kuin kuka tahansa BB-kisailijoista. Eihän siinä proffatasoista mensalaista haettukaan, vaan normaalia, avointa ja vilpitöntä suomalaista. Tätä kaikkea Perttu edusti parhaimmillaan.
2. "Käsittääkseni hän on käynyt ainakin peruskoulun". Perttu opiskelee insinööriksi(amk) Forssassa ja toimii samalla oppilaitoksessa tutorina. AMMATTIKORKEAKOULU vaatii pääsykoetta edeltävänä joko ylioppilastutkinnon tai toisen asteen tutkinnon.
3. Monikohan katsojista tiesi, mikä on aboriginaali ? Ei kuulune ns. jokapojan tai -tytön sanavarastoon. Perttu oli mielestäni yksi aktiiviisimmista talon asukeista eikä tarvinnut kirjoittajan mainitsemaa ohjailua, pikemminkin päin vastoin.
4. Perttuko kaksinaismoralisti ? No sitten vallan viimeksi sitä. Aito ja rehellinen kansanmies viimeisen päälle. Lintsi ja Anttihan yrittivät väen väkisin pudottaa Perttua kahdella viime viikolla, mutta kansa palkitsi heidät 5. ja 3. sijalla. Kansansuosikille ei kettuilla ...
6. Totaalisen tyhmyyden arviointi ei taida onnistua parhaimmaltakaan alan asiantuntijalta pelkän 3 kk:n tv-ohjelman perusteella. Sellainen asiantuntija tuskin istuu Suomen kamaralla arvioimassa jotain Suomen BB-voittajaa ja vieläpä negatiiviselta katsantokannalta. Katsojien tyhmyyden arviointi pelkkien kirjoitusten avulla vaatii vieläkin suurempia avuja. Mielenkiintoista on myös se, meneekö em. arviointi jo julkisen herjauksen puolelle ?
7. Marco ja Ruben eivät valinneet Perttua, vaan kansa eli 41 % äänestäjistä. Muilla kilpailijoilla olisi olleet samat edellytykset hankkia fan-club ja julkkistukijat suojatilleen. Osoittaako Perttu-fanien toiminta perimmäistä tyhtmyyttä ? Pikemminkin markkinoinnillista pelisilmää sanoisin.
8. Pertun vertaaminen nykäsmattimaiseksi lienee vielä ennenaikaista. Kirjoittaja omaa valtaisia lahjakkuuksia sekä nykyisyyden tuntijana että tulevaisuuden ennustajana. Hänellä lienee suuri tulevaisuus tulevaisuudentutkijana ?
9. Pressaksi tuleminen taitaa edelleen vaatia Perustuslain (PL) mukaan vain koeteltua kansalaiskuntoa, Suomen kansalaisuutta ja 20 000 kansalaisen kannattajakuntaa. Sellaisen kannattajajoukon Heikki Kinnunen hankkisi alta aikayksikön. Joten miehessähän olisi selvää pressa-ainesta.Alkuperäisessä tekstissä kiinnitin huomiota muutamaan lauseeseen:
"Teinit sanovat Pertun olevan aito."
"En jaksa ymmärtää kuinka koko kansan suosikiksi nousee formaatin tyhmin ja eniten filmaavin jätkä."
Pidin Perttua kisan aidoimpana tyyppinä, koska hän uskalsi todella sanoa sen mitä ajatteli, myös päiväkirjahuoneen ulkopuolella. Perttu uskalsi kiukutella, kun kiukutti ja uskalsi myös kysyä asioista, joista ei tiennyt.
Olen ihan fiksu ja opiskellut ihminen, samoin Perttu. Se ei tee ihmisestä tyhmää, jos kysyy jotain mitä ei tiedä. Tyhmempää on olla kysymättä ja jäädä ilman vastausta!
Nyt hiukan alle 30-vuotiaana koen itseni melko aikuiseksi. Teini-iästä alkaa olla jo kymmenen vuotta ja siinä ajassa olen kasvanut aika paljon tajutakseni millainen on aito ja millainen tyhmä ihminen. Aika rajua oli alkuperäiseltä kirjoittajalta sanoa Perttua kisan tyhmimmäksi. Hän tuskin tuntee Perttua henkilökohtaisesti, että voisi kommentoida hänen älykkyysosamääräänsä nettipalstoilla!
Näin Pertun sunnuntai-iltana jossain live-ohjelmassa, samoin hän oli MTV3:n aamuohjelmassa. Täytyy sanoa, että fiksusti osasi nuori mies käyttäytyä ja vain varmisti niitä mielipiteitä, jotka hänestä tein BB:n aikana.
Jokaisella ihmisellä on omat maneerinsa puhe- ja käyttäytymistyylissään. Joku toistaa sanoja, toinen pitää pitkiä taukoja. Kannattaisi joskus nauhoittaa omaa elämää nauhalle ja tarkkailla omaa käytöstä: kuinka monta kertaa "niinku" lipsahtaa omilta huulilta ja montako kertaa tunnissa nainen yleensä hipeltääkään hiuksiaan.
Kun kerran Pertun voittaminen tuntuu olevan alkuperäiselle kirjoittajalle näin tuskallinen ja raadollinen asia, niin suosittelen lämpimästi tv:n katselun vähentämistä! Kaikkea ei tarvitse katsoa, eikä kaikkea tarvitse ottaa vakavasti. BB:ssäkin oli kyse pelistä ja leikistä, ei elämästä ja kuolemasta. Kannattaa tehdä itselleen selväksi tv:n äärellä, että monissa muissakin ohjelmissa tapahtuu manipulointia ja katsojien ohjailua, niin BB:ssä kuin uutisissakin! - santtu
Vihdin mies kirjoitti:
1. "Miehen yleissivistys on nollassa". Perttu on oman käsitykseni mukaan vähintään yhtä sivistynyt kuin kuka tahansa BB-kisailijoista. Eihän siinä proffatasoista mensalaista haettukaan, vaan normaalia, avointa ja vilpitöntä suomalaista. Tätä kaikkea Perttu edusti parhaimmillaan.
9. Pressaksi tuleminen taitaa edelleen vaatia Perustuslain (PL) mukaan vain koeteltua kansalaiskuntoa, Suomen kansalaisuutta ja 20 000 kansalaisen kannattajakuntaa. Sellaisen kannattajajoukon Heikki Kinnunen hankkisi alta aikayksikön. Joten miehessähän olisi selvää pressa-ainesta.kieriskelee tyytyväisenä kotisohvalla ja miettii ...miks tää ihme vouhotus Pertusta..............????kysyn vaan..tervetuloa Forssaan legendaariseen opiskelupaikkaan takaikaisin Perttu:))
- santtu
Nainen 27v. kirjoitti:
Alkuperäisessä tekstissä kiinnitin huomiota muutamaan lauseeseen:
"En jaksa ymmärtää kuinka koko kansan suosikiksi nousee formaatin tyhmin ja eniten filmaavin jätkä."
Pidin Perttua kisan aidoimpana tyyppinä, koska hän uskalsi todella sanoa sen mitä ajatteli, myös päiväkirjahuoneen ulkopuolella. Perttu uskalsi kiukutella, kun kiukutti ja uskalsi myös kysyä asioista, joista ei tiennyt.
Olen ihan fiksu ja opiskellut ihminen, samoin Perttu. Se ei tee ihmisestä tyhmää, jos kysyy jotain mitä ei tiedä. Tyhmempää on olla kysymättä ja jäädä ilman vastausta!
Nyt hiukan alle 30-vuotiaana koen itseni melko aikuiseksi. Teini-iästä alkaa olla jo kymmenen vuotta ja siinä ajassa olen kasvanut aika paljon tajutakseni millainen on aito ja millainen tyhmä ihminen. Aika rajua oli alkuperäiseltä kirjoittajalta sanoa Perttua kisan tyhmimmäksi. Hän tuskin tuntee Perttua henkilökohtaisesti, että voisi kommentoida hänen älykkyysosamääräänsä nettipalstoilla!
Näin Pertun sunnuntai-iltana jossain live-ohjelmassa, samoin hän oli MTV3:n aamuohjelmassa. Täytyy sanoa, että fiksusti osasi nuori mies käyttäytyä ja vain varmisti niitä mielipiteitä, jotka hänestä tein BB:n aikana.
Jokaisella ihmisellä on omat maneerinsa puhe- ja käyttäytymistyylissään. Joku toistaa sanoja, toinen pitää pitkiä taukoja. Kannattaisi joskus nauhoittaa omaa elämää nauhalle ja tarkkailla omaa käytöstä: kuinka monta kertaa "niinku" lipsahtaa omilta huulilta ja montako kertaa tunnissa nainen yleensä hipeltääkään hiuksiaan.
Kun kerran Pertun voittaminen tuntuu olevan alkuperäiselle kirjoittajalle näin tuskallinen ja raadollinen asia, niin suosittelen lämpimästi tv:n katselun vähentämistä! Kaikkea ei tarvitse katsoa, eikä kaikkea tarvitse ottaa vakavasti. BB:ssäkin oli kyse pelistä ja leikistä, ei elämästä ja kuolemasta. Kannattaa tehdä itselleen selväksi tv:n äärellä, että monissa muissakin ohjelmissa tapahtuu manipulointia ja katsojien ohjailua, niin BB:ssä kuin uutisissakin!kirjoituksesi tukee omaa mielipidettä..tosin olen jo hieman kypsempi..vaan yksiin meni...
heippa sanntu - hieno kirjoitus
Nainen 27v. kirjoitti:
Kun kerran Pertun voittaminen tuntuu olevan alkuperäiselle kirjoittajalle näin tuskallinen ja raadollinen asia, niin suosittelen lämpimästi tv:n katselun vähentämistä! Kaikkea ei tarvitse katsoa, eikä kaikkea tarvitse ottaa vakavasti. BB:ssäkin oli kyse pelistä ja leikistä, ei elämästä ja kuolemasta. Kannattaa tehdä itselleen selväksi tv:n äärellä, että monissa muissakin ohjelmissa tapahtuu manipulointia ja katsojien ohjailua, niin BB:ssä kuin uutisissakin!Itse olen 54 v. ja olen kanssasi täysin samaa mieltä. Niin on miehenikin. Molemmilla meillä on korkeakoulututkinto. Kirjoitit hyvin!
Nuo haukkumiset Pertusta on ihan keksimällä keksittyjä. Noita pilkkaajia tuskin on monta täällä, mutta sellaiset ovat suurisuisempia ja kovaäänisimpiä. Enkä usko, että ne uppoavat normaali-ihmiseen, kriteerit haukkumiseen ovat todella mauttomia. Pilkkajilla on vain motiivi pilkata kaikesta, mitä ikinä keksivät. - Jukitsu
Vihdin mies kirjoitti:
9. Pressaksi tuleminen taitaa edelleen vaatia Perustuslain (PL) mukaan vain koeteltua kansalaiskuntoa, Suomen kansalaisuutta ja 20 000 kansalaisen kannattajakuntaa. Sellaisen kannattajajoukon Heikki Kinnunen hankkisi alta aikayksikön. Joten miehessähän olisi selvää pressa-ainesta.Olkaamme onnellisia, että Pertulla on näin paljon puolustajia. Nimimerkin Faktaako raju kannanotto oli sittenkin osoitus kirjoittajan omasta ÄO:sta.
Pitää huomioida vielä se, että Perttu on vain 23-vuotias ja mies. Siinä ajassa ei ujo maalaispoika ole kerinnyt vielä kovin kummaista elämänkokemusta saada. Ja ehkä se olikin sitä paljon puhuttua aitoutta, jos ei tiedä niin kysyy ja käyttäytyy kuin luonnonlapsi etiketeistä tietämättä. Ei sen puoleen, kuka siellä talossa olijoista olisi voinut Perttua sivistääkään, sen verran heppoisia tuntuivat olevan kaikkien muidenkin tietotasot. - torvinen
Jukitsu kirjoitti:
Olkaamme onnellisia, että Pertulla on näin paljon puolustajia. Nimimerkin Faktaako raju kannanotto oli sittenkin osoitus kirjoittajan omasta ÄO:sta.
Pitää huomioida vielä se, että Perttu on vain 23-vuotias ja mies. Siinä ajassa ei ujo maalaispoika ole kerinnyt vielä kovin kummaista elämänkokemusta saada. Ja ehkä se olikin sitä paljon puhuttua aitoutta, jos ei tiedä niin kysyy ja käyttäytyy kuin luonnonlapsi etiketeistä tietämättä. Ei sen puoleen, kuka siellä talossa olijoista olisi voinut Perttua sivistääkään, sen verran heppoisia tuntuivat olevan kaikkien muidenkin tietotasot.Minusta huolestuttavaa on se, että joitakin muita asukkaita jotkut pitivät älykkäinä, koska nämä sattuivat tietämään pari asiaa jostain. Pertun yleissivistys ei ehkä ole kovin hyvä, mutta sen varjolla muiden pitäminen älykkäänä on huolestuttavaa. Jos itseään tietävänä pitävät pitävät SITÄ älykkyytenä, niin kovin on alaspäin taso menossa. Antin tietotasoakin joku mainitsi täällä keskimääräistä paremmaksi, meinasin kuolla nauruun, ei kyllä sen kirjottanut tyyppi tiedä itsekään mitään.
- Vihdin mies
Neito kirjoitti:
26 vuotiaan nuoren aikuisen :)
Ikäiseksisi ajatuksesi ovat kovin kypsiä. Nostaa hattua !!!
- Vihdin mies
Nainen 27v. kirjoitti:
Kun kerran Pertun voittaminen tuntuu olevan alkuperäiselle kirjoittajalle näin tuskallinen ja raadollinen asia, niin suosittelen lämpimästi tv:n katselun vähentämistä! Kaikkea ei tarvitse katsoa, eikä kaikkea tarvitse ottaa vakavasti. BB:ssäkin oli kyse pelistä ja leikistä, ei elämästä ja kuolemasta. Kannattaa tehdä itselleen selväksi tv:n äärellä, että monissa muissakin ohjelmissa tapahtuu manipulointia ja katsojien ohjailua, niin BB:ssä kuin uutisissakin!1. Totta kaikki mitä sanot ensimmäisissä kappaleissa.
2. Tämäkin kirjoitus osoittaa sitä, että sivistyneet ja oppineet ihmiset eivät voineet sietää Perttuun ja kannattajiin kohdistunutta ylenmääräistä kritiikkiä.
3. Pertun voitto on kirvoittanut edelleen yhtä pettyneitä ja katkeria kirjoituksia kuin kisan aikana. Mistähän lopulta näissä kirjoituksissa on kysymys ? Onko esim. Cesar = Perttu.Sucks ? Onko joku tietty taho provosoinut kosolti kirjoittajia saadakseen eloa suomi24 -BB-keskusteluun. Lisäksi oli huomattavissa, että esim. Perttu.Sucksilla oli useita nimmareita. On helppoa saada kannatusta mielipiteilleen, kun kysyy yhdellä nimmarilla itseltään ja vastaa toisella nimmarilla jälleen itselleen. - Vihdin mies
Ei tietoa vielä kirjoitti:
Katsotaan, se on miten sanoisin, opiskelupaikan sisäinen suoritus, voi olla, että julkaistaan netissä myöhemmin. Ei tietoa vielä!
Uskoisin, että tuossa valossa opettajanne hyväksyisi läsnäoloni. Asiaa tuntevana voisin jopa kommentoida asioita ja esitystä. Osanottoni riippuisi tietysti omasta aikataulustani (väljähkö) ja opiskelupaikkakunnastanne.
- Neito
Vihdin mies kirjoitti:
Ikäiseksisi ajatuksesi ovat kovin kypsiä. Nostaa hattua !!!
Niin on moni sanonut :)
- Cesar/Sucks mafiaa
Tämä on niin läpinäkyvää touhua kuin ikinä voi olla. Koko homma, tuo Pertun haukkumisviesti ja sillä temppuilu on tätä mafiaa eikä muuta. Tuohon vainoon pitäisi puuttua. Melkein sanoisin, että pitäisi tehdä poliisiasia, koska tuo vaino ylittää jo normaalin palstamollaamisen ja vaino liittyy johonkin asiaan, jota ei meille ole paljastettu. Kyse taitaa olla vakavammasta, näistä sairaista ........
Luin koko tämä ketjun tänne asti.Olen myös lukenut muita seriffiä kritisoivia viestejä ja hänen vastauksiaan niihin.Minä en kerta kaikkiaan käsitä, miten hän voisi saada kaikki tyytyväisiksi.Vastaa hän sitten niin tai näin niin taas haukutaan.Mielestäni hän on perustellut hyvin kaikki "tekonsa", mitä hänen ei pakosti edes olisi tarvinnut tehdä.Ehkä tämän takia hän juuri on niin tulilinjalla.Jotkut tämänkin ketjun kirjoittajista oikein kuohuu vihaa.Pistää oikein kylmät väreet menemään selkää pitkin.Mistä moinen viha on voinut kasaantua tällaisen palstan takia?Ihan kun joku olisi murhattu.
Samaa mieltä yhden tämän ketjun vastanneen kanssa.On niitä muitakin kilpailijoita mollattu todella pahasti täällä palstalla.Tietenkin Perttu on kansan suosion myötä myös saanut paljon haukkuja.Ehkä jopa eniten haukkuja,mutta vastapainoksi varmasti myös eniten kehuja.- Cesarin toimintaa
priestess kirjoitti:
Luin koko tämä ketjun tänne asti.Olen myös lukenut muita seriffiä kritisoivia viestejä ja hänen vastauksiaan niihin.Minä en kerta kaikkiaan käsitä, miten hän voisi saada kaikki tyytyväisiksi.Vastaa hän sitten niin tai näin niin taas haukutaan.Mielestäni hän on perustellut hyvin kaikki "tekonsa", mitä hänen ei pakosti edes olisi tarvinnut tehdä.Ehkä tämän takia hän juuri on niin tulilinjalla.Jotkut tämänkin ketjun kirjoittajista oikein kuohuu vihaa.Pistää oikein kylmät väreet menemään selkää pitkin.Mistä moinen viha on voinut kasaantua tällaisen palstan takia?Ihan kun joku olisi murhattu.
Samaa mieltä yhden tämän ketjun vastanneen kanssa.On niitä muitakin kilpailijoita mollattu todella pahasti täällä palstalla.Tietenkin Perttu on kansan suosion myötä myös saanut paljon haukkuja.Ehkä jopa eniten haukkuja,mutta vastapainoksi varmasti myös eniten kehuja.seurannut sitä enemmän se on ruvennut ärsyttämään!! Minulla itsellä henkilökohtaisesti on monta negatiivista kokemusta hänestä!! Hän on esim poistellut tai uhannut poistaa viestejäni täysin käsittämättömistä syistä...
Cesar ei todellakaan ole pätevä tähän hommaan!! Hän poikkeaa suuresti muiden palstojen seriffeistä eikä todellakaan positiivisesti!!
Pertun haukkuminen on mennyt pahasti yli ymmärryksen ja Cesarinkin pitäisi nähdä se mutta sen sijaan hän kehtaa kehuskella kuinka hyvä kirjoitus tuokin tyhmyyden huipentuma oli...
Alan todella uskoa että Cesar ja Perttu.sucks on yksi ja sama ihminen koska molemmilla tuntuu olevan jotain käsittämätöntä Perttua vastaan... - minullakin
Cesarin toimintaa kirjoitti:
seurannut sitä enemmän se on ruvennut ärsyttämään!! Minulla itsellä henkilökohtaisesti on monta negatiivista kokemusta hänestä!! Hän on esim poistellut tai uhannut poistaa viestejäni täysin käsittämättömistä syistä...
Cesar ei todellakaan ole pätevä tähän hommaan!! Hän poikkeaa suuresti muiden palstojen seriffeistä eikä todellakaan positiivisesti!!
Pertun haukkuminen on mennyt pahasti yli ymmärryksen ja Cesarinkin pitäisi nähdä se mutta sen sijaan hän kehtaa kehuskella kuinka hyvä kirjoitus tuokin tyhmyyden huipentuma oli...
Alan todella uskoa että Cesar ja Perttu.sucks on yksi ja sama ihminen koska molemmilla tuntuu olevan jotain käsittämätöntä Perttua vastaan...Olen ajatellut samoin. Viestisi on hyvä, jotain outoa on noissa kahdessa nimimerkissä ja Pertun haukkumisessa. En ymmärrä sitä. Se on todella ei normaalia. Koko palstan ajan Sucks-nimimerkki on ohjaillut keskustelua perusteluilla haukkumisillaan.
- Vihdin mies
priestess kirjoitti:
Samaa mieltä yhden tämän ketjun vastanneen kanssa.On niitä muitakin kilpailijoita mollattu todella pahasti täällä palstalla.Tietenkin Perttu on kansan suosion myötä myös saanut paljon haukkuja.Ehkä jopa eniten haukkuja,mutta vastapainoksi varmasti myös eniten kehuja.1. Mitäs perustelut auttavat, jos kirjoittelut ovat puolueellisia ja vielä esim. Pertun ja Pertun kannattajia soimaavia kirjoituksia puoltavia. Eikö seriffin tulisi olla objektiivinen, seriffinä kantaaottamaton, itsenä hillitsevä jne.
2. Tietenkin viha kuohuu, jos pelkän kirjoittelun perusteella Perttu ja kannattajat leimataan esim. Perttu.Sucksin et. al. tahoilta suurin piirtein älykääpiöksi tai kiertokoulun vieläpä vikasuuntaan käyneiksi yksilöiksi. Olen varma, että Pertun kannattajissa on korkeasti oppineita akateemisia ihmisiä, virkahenkilöitä ja Mensan jäseniä. Jos nuo nyt mitään mittareita ovat, mutta osoittavat ainakin muuta kuin kirjoituksissa on annettu ymmärtää.
3. Ei varmaan niin pahasti kuin Perttua. Itse en ole mielestäni ainakaan mollannut muita kilpailijoita. Mutta Perttuun kohdistunutta voimakasta kritiikkiä en ole hyväksynyt. Siksi olen puolustanut Perttua ja hänen kannattajiaan urosleijonan tavoin. - Perttu Successful
Vihdin mies kirjoitti:
1. Mitäs perustelut auttavat, jos kirjoittelut ovat puolueellisia ja vielä esim. Pertun ja Pertun kannattajia soimaavia kirjoituksia puoltavia. Eikö seriffin tulisi olla objektiivinen, seriffinä kantaaottamaton, itsenä hillitsevä jne.
2. Tietenkin viha kuohuu, jos pelkän kirjoittelun perusteella Perttu ja kannattajat leimataan esim. Perttu.Sucksin et. al. tahoilta suurin piirtein älykääpiöksi tai kiertokoulun vieläpä vikasuuntaan käyneiksi yksilöiksi. Olen varma, että Pertun kannattajissa on korkeasti oppineita akateemisia ihmisiä, virkahenkilöitä ja Mensan jäseniä. Jos nuo nyt mitään mittareita ovat, mutta osoittavat ainakin muuta kuin kirjoituksissa on annettu ymmärtää.
3. Ei varmaan niin pahasti kuin Perttua. Itse en ole mielestäni ainakaan mollannut muita kilpailijoita. Mutta Perttuun kohdistunutta voimakasta kritiikkiä en ole hyväksynyt. Siksi olen puolustanut Perttua ja hänen kannattajiaan urosleijonan tavoin.1. On ihan hyvä, että sheriffi tulee ulos kaapistaan ja ottaa kantaa asioihin. Ei semmoista ihmistä ole vielä syntynytkään, joka pystyisi olemaan täysin objektiivinen.
2. Onkohan suurin huolenaihe sittenkin se, että Pertun kannattajat ovat leimautuneet jotenkin yksinkertaisiksi. Yksinkertaista ihmistä ei voi kannattaa kuin yksinkertainen ihminen. Sanoisinko, että aika yksinkertainen johtopäätös.
3. Kyllä kaikki talossa olleet ovat saaneet näilläkin palstoilla lokaa niskaan. Tietysti ne enemmän, ketkä siellä pisimpään pysyivät. Luonnollisesti Perttu suosituimpana sai eniten niin hyviä kuin huonoja viestejä.
4. Nukkukaa yönne rauhassa, Perttu voitti ylivoimaisesti tämän kisan ja kyseessä ei ollut kauneus-, tieto-, urheilu- tai älykkyyskilpailu.
Vaan tässä haettiin kaveria, jolle katsojat/äänestäjät halusivat antaa 50 000 euroa.
ps. kukas se olikaan joka voitti sen esteratahomman, tyhmempi olisi sotkeutunut verkkoon ! - Vihdin mies
Perttu Successful kirjoitti:
1. On ihan hyvä, että sheriffi tulee ulos kaapistaan ja ottaa kantaa asioihin. Ei semmoista ihmistä ole vielä syntynytkään, joka pystyisi olemaan täysin objektiivinen.
2. Onkohan suurin huolenaihe sittenkin se, että Pertun kannattajat ovat leimautuneet jotenkin yksinkertaisiksi. Yksinkertaista ihmistä ei voi kannattaa kuin yksinkertainen ihminen. Sanoisinko, että aika yksinkertainen johtopäätös.
3. Kyllä kaikki talossa olleet ovat saaneet näilläkin palstoilla lokaa niskaan. Tietysti ne enemmän, ketkä siellä pisimpään pysyivät. Luonnollisesti Perttu suosituimpana sai eniten niin hyviä kuin huonoja viestejä.
4. Nukkukaa yönne rauhassa, Perttu voitti ylivoimaisesti tämän kisan ja kyseessä ei ollut kauneus-, tieto-, urheilu- tai älykkyyskilpailu.
Vaan tässä haettiin kaveria, jolle katsojat/äänestäjät halusivat antaa 50 000 euroa.
ps. kukas se olikaan joka voitti sen esteratahomman, tyhmempi olisi sotkeutunut verkkoon !1. Mutta eikös vanha sanontakin mene siten, että "Liika on liikaa" ?
2. Vähän liiankin yksinkertainen johtopäätelmä. Jos kannattjia on 41 % äänestäjistä, mahtuu siihen joukkoon tohtoreita, lisensiaatteja, virkamiehiä, Mensan jäseniä ja ties mitä älykköjä.
Muuten ihan tyylikäs kirjoitus !!!
laitan nyt yhden viestin vielä ja sitten saa riittää aiheesta minun puolestani. Minun ei todellakaan tarvitse mitään kenellekkään alkaa todistelemaan. Homma menee niin että ne jotka täällä sitkeästi yrittää minua yhdistää eri kirjoittajiin tekevät nyt ne esitelmänsä ja pitävät ne niille joita kiinnostaa. Jos tuntuu siltä että pitää valittaa jollekkin niin tehkää se ylläpidolle tai jos tuntuu siltä että täällä törkeästi minun taholtani jotain herjataan niin menee sitten munaamaan itsensä poliisilaitokselle eikä vinetä täällä.
Näinhän se on ollut täällä.. Jotkut kirjoittaa mitä haluaa, minä teen sen minkä täytyy. Olen aina antanut arvostella itseäni kärkevästikkin koska katson sen olevan eräänlainen henkireikä joillekkin, mutta raja tulee vastaan jossain.
sucksista toteaisin sen verran että toivon ettei hän enään tähän loanheittoon lähde mukaan. Tätä ei voiteta perustelemalla koska vastapuoli ei halua kuunnella. Hän on itsekkin todennut että nick ei ollut hyvä valinta ja olen samaa mieltä. Toivon että hän rekkaa uuden ja jatkaa palstalla vaikuttamista. Puolustan jatkossakin nimimerkkejä kohtuuttomalta kirjoitukselta ja otan vastaan negaatioita koska minun on niitä vastaan helpointa puolustautua. En ole ollut puolueellinen vaan puolustanut palstaa keskustelualueena. Osaltani en näitä asioita enempää kommentoi koska Suomi24:n keskusteluiden ylin auktoriteetti on puhunut ja olen "työstäni" kiitosta saanut.- Vihdin mies
1. Ei tarvitsekaan todistella, mutta olet ajautunut melko mielenkiintoiseen "umpikujaan" Cesar-hyvä. Esitelmä ja sen aihe on sinänsä mielenkiintoinen. Ylläpidolle valittaminen tuskin tuottaa muuta kuin kirjoittamisen vaivan. Oletko Sinä Cesar niin oikeusoppinut, että tiedät etukäteen mitä tapahtuisi, jos joku esim. Perttu tai hänen kannattajansa haluaisivat nostaa esim. joukkokanteen Perttu.Sucksin ym. kirjoittelusta ? En sanoisi asian olevan nyt noinkaan selvän. Julkisen herjakuksen ainekset ovat mielestäni olemassa. "Katsojia" eli tosistajia on vielä aika paljon. Lisäksi tällä esitelmäryhmällä ovat kaikki kirjoitukset tallessa. Poliisin on pakko ottaa asia esille, jos joku tekisi siitä rikosilmoituksen. Syyttäjä päättää sitten syytetoimista. Uhkasihan Perttu.Sucksin viedä tappouhkauksen Poliisille. Samasta oikeudesta on kysymys. Sittemin tuo Sucksin uhkaus lienee osoittautunut torsoksi.
2. Mitäs Sucksin perustelut auttavat, kun teksti on mitä on ... Tekstihän on sujuvaa, mutta sisällön suhteen täysin Perttua ja hänen kannattajiaan solvaavaa ja ala-arvoista. Jos olet itsellesi rehellinen Cesar, kyllä Sucksin harjoittama "kirjoitteluterrorismi" Perttua ja hänen kannattajiaan vastaan on ollut täällä negatiivisesti vertaansa vailla. Sitä ja sitä, ettei siihen puututtu, en voi hyväksyä.
3. Seriffinä puolustit vuoronperään muita kilpailijoita kuin Perttua ja käytit seriffinä selviä puolustuspuheenvuoroja heidän puolestaan. Onko se mielestäsi seriffin puoluettomuutta ja objektiivisuutta ? Yksityishenkilönä täällä saanee tehdä tulkintasi mukaan mitä lystää, mutta tuskinpa seriffinä ? Sen ovat monet kirjoittajat tuominneet. - kysymyksiin
Vihdin mies kirjoitti:
1. Ei tarvitsekaan todistella, mutta olet ajautunut melko mielenkiintoiseen "umpikujaan" Cesar-hyvä. Esitelmä ja sen aihe on sinänsä mielenkiintoinen. Ylläpidolle valittaminen tuskin tuottaa muuta kuin kirjoittamisen vaivan. Oletko Sinä Cesar niin oikeusoppinut, että tiedät etukäteen mitä tapahtuisi, jos joku esim. Perttu tai hänen kannattajansa haluaisivat nostaa esim. joukkokanteen Perttu.Sucksin ym. kirjoittelusta ? En sanoisi asian olevan nyt noinkaan selvän. Julkisen herjakuksen ainekset ovat mielestäni olemassa. "Katsojia" eli tosistajia on vielä aika paljon. Lisäksi tällä esitelmäryhmällä ovat kaikki kirjoitukset tallessa. Poliisin on pakko ottaa asia esille, jos joku tekisi siitä rikosilmoituksen. Syyttäjä päättää sitten syytetoimista. Uhkasihan Perttu.Sucksin viedä tappouhkauksen Poliisille. Samasta oikeudesta on kysymys. Sittemin tuo Sucksin uhkaus lienee osoittautunut torsoksi.
2. Mitäs Sucksin perustelut auttavat, kun teksti on mitä on ... Tekstihän on sujuvaa, mutta sisällön suhteen täysin Perttua ja hänen kannattajiaan solvaavaa ja ala-arvoista. Jos olet itsellesi rehellinen Cesar, kyllä Sucksin harjoittama "kirjoitteluterrorismi" Perttua ja hänen kannattajiaan vastaan on ollut täällä negatiivisesti vertaansa vailla. Sitä ja sitä, ettei siihen puututtu, en voi hyväksyä.
3. Seriffinä puolustit vuoronperään muita kilpailijoita kuin Perttua ja käytit seriffinä selviä puolustuspuheenvuoroja heidän puolestaan. Onko se mielestäsi seriffin puoluettomuutta ja objektiivisuutta ? Yksityishenkilönä täällä saanee tehdä tulkintasi mukaan mitä lystää, mutta tuskinpa seriffinä ? Sen ovat monet kirjoittajat tuominneet.1. No comments.
2. Perttu Sucksin provot kääntyivät itseään vastaan.
3.Parempi täällä Cesarina kuin jollain muulla nicillä. - Vihdin mies
kysymyksiin kirjoitti:
1. No comments.
2. Perttu Sucksin provot kääntyivät itseään vastaan.
3.Parempi täällä Cesarina kuin jollain muulla nicillä.1. Ok
2. Tyystin samaa mieltä. Olin alun pitäen tätä mieltä, kuten muistanet.
3. Totta tuokin.
Järkevää puhetta !!! - Neito
Vihdin mies kirjoitti:
3. Seriffinä puolustit vuoronperään muita kilpailijoita kuin Perttua ja käytit seriffinä selviä puolustuspuheenvuoroja heidän puolestaan. Onko se mielestäsi seriffin puoluettomuutta ja objektiivisuutta ? Yksityishenkilönä täällä saanee tehdä tulkintasi mukaan mitä lystää, mutta tuskinpa seriffinä ? Sen ovat monet kirjoittajat tuominneet.Hyvä kirjoitus :) Olen täysin samaa mieltä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1023539
- 623197
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342694- 812479
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 962096
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501742Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221720- 121706