Minkäslaisia kokemuksia on Nummelan terveyskeskuksesta? Vaihtuuko lääkärit usein, saako aikoja hyvin, pääseekö jatkotutkimuksiin? Onko mukavaa henkilökuntaa?
nummelan terveysasema
9
2777
Vastaukset
- Poika nro1
intiaaniasiaintoimistoon!!
- muuttoa pohtiva
Nyt meni yli hilseen... Eikö terveysasemasta löydy mitään muuta sanottavaa? Olen kyllä kuullut sitä mollattavan, mutta onko tuoreempia kokemuksia?
- Jupetsu L.
mukaista peruspalvelua siellä saa. Mutta liikuntavammoissa kääntyisin kuitenkin mieluummin ekspertin puoleen, mutta niinhän se on joka paikassa. Kaikki Vihdin sairaanhoitopalvelut tullaan keskittämään Nummelaan lähitulevaisuudessa.
- Mummu
Onkos se jo kokonaan Lohjalla?
- radarlove
Oon kyllä ollu tyytyväiinen, tai sit on tuurilla pukannu...
- Ota vemppaa älä tsemppaa
kotipaikkaa valitse terveyskeskuksen takia...vai oletko kovinkin kippee ja aina...
- Anonyymi
Muuten hyvä mutta nyt olen odottanut jo 5 tuntia että ne soittaa kun siellä on takaisin soitto järjestelmä ja kello on kohta 3 ja suljetaan 4 ei tänään enään tarvii lääkärille mennä
Henkilökunta vaihtuu koajan,päivystykseen jonotus on pitkä vaikka asiakkaita ei ollut monta mitään ei tapahtunut.Kokemattomia lääkäreitä.Lapran,päivystyksen aikoja on vaikea saada.Tuuliajolla koko systeemi
- Anonyymi
Hankalaa asioida, yhteydenottojärjestelmä ei toimi, ketään ei saa vastuuseen mistään jos jotain tapahtuu..mutta melko sama tilanne taitaa olla kaikkialla Suomessa. Upea sote.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322275- 792168
- 951976
- 351775
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329