Mielestäni Big Bother oli ihan hyvää viihdettä. Täytyy tunnustaa että jäin usesampaan otteeseen seuraamaan sarjaa iltaisin vaikka nukkumaanmeno olisi jo ollut paikallaan. Mutta kaikella rajansa.
BB on jo historiaa, mutta mitä tapahtuukaan? Subtv esittää ohjelmaa 'Voittajan viikko ja Perttu esiintyy suunnilleen miljoonassa tv-ohjelmassa. Kaikista säälittävintä on kuulla jokaisessa (kaikissa näkemissäni) ohjelmassa Pertun jankuttavan voittaneensa rehellisyydellään, aitoudellaan ja huumorintajullaan. Jo riittää. Tiedän että kanavaa voi vaihtaa, mutta minkäs teet kun Pertun naama vilkkuu muutoin seuraamissani ohjelmissa jatkuvasti.
Onko pakko yrittää jäädä julkisuuteen kun ei ole mitään uutta annettavaa? Vai onko joku kuullut Pertun sanovan mitään uutta talosta lähdettyään? Tajuan että voittajan elämä luultavasti on yhtä hullunmyllyä, mutta kiinnostaako se ihan oikeasti niin isoa yleisöä että Perttu halutaan jokaikiseen , tai ainakin jokatoiseen tv-ohjelmaan?
eikö jo riitä?!?!
4
431
Vastaukset
- caitlin
kaikki muutkin pudonneet kilpailijat ovat olleet lööpeissä ja kaikenmaailman kissanristiäisissä moneen kertaan,kuten iina, hannaja minna .voittajako ei saisi esiintyä ollenkaan,olet aika omituinen mielipiteinesi.voittaja saa takuulla hehkuttaa yhden viikon voittoaan.onnea perttu näistä kitisijöistä ja kadehtijoista huolimatta.
- hölmö..kun ...
ei tajua, että voittaja on median riistaa ja saa ollakkin aina uutisissa tai muussa mukana.
- Neito
Tuskin Perttu on tunkenut itse itseään jokaiseen ohjelmaan...eiköhän se ole jo aikaa sitten päätetty missä ohjelmissa voittajaa juoksutetaan...
En ollut kenestäkään kilpailijasta kuullut mitään ennenkuin Perttu oli tässä eräänä aamuna ylex haastattelussa ja näkyihän tuo telkkaristakin.Oli ihan kiva kuulla BBstä taas=).Oikeassa olet siitä että varmasti kaikki haastattelut tulee olemaan aika samanlaisia, joten joudumme ilmeisesti kuulemaan samoja juttuja uudestaan ja uudestaa.Siksi olisikin hauska nähdä myös kilpailun muita henkilöitä näissä ohjelmissa.Itse en ainakaa ole heitä mistään bongannut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043558
- 623207
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342704- 822507
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706