Kertokaa ihmeessä!

Päällimmäisiä kuulumisia?
Vai ehtiikö näitä kukaan enää lukeakaan..?
Joka tapauksessa; hyvää vointia; riemukasta Joulun odotusta yms., ilman stressiä ;))

22

1030

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuffe

Väsynyt mutta onnellinen :))

Entäs mitä sinulle kuuluu?

• Mitenkähän tuon sinun kuulumisen 'ymmärtäisi'.
        No, jos en nyt ajattele kaksimielisesti ;)
        Mutta kiitos vastauksesta, ja kysymästä.
        Itse en tällä kertaa ole väsynyt.. mutta ihan onn.. sanotaan tyytyväinen :)
        Ilman stressiäkin, ainakin toistaiseksi vielä :)

• tuffe
        Sanin kirjoitti:

Mitenkähän tuon sinun kuulumisen 'ymmärtäisi'.
        No, jos en nyt ajattele kaksimielisesti ;)
        Mutta kiitos vastauksesta, ja kysymästä.
        Itse en tällä kertaa ole väsynyt.. mutta ihan onn.. sanotaan tyytyväinen :)
        Ilman stressiäkin, ainakin toistaiseksi vielä :)

En nyt ole ihan niiiiin onnellinen ;)))

No hyvä jos ainakin vielä oot pärjännyt ilman ressiä :) Muistan kun muutama vuosi sitten soitin siskolle, ja hän väitti että on mukamas vain kaksi viikkoa jouluun.. ja oli, ryökäle, oikeassa :/ Pikkasen hengästyin :)) Voi sanoa että joulu pääsi yllättämään...

• muuten sujuu mukavasti.Huomenna pääsen katsomaan uutta asuntoani harjakorkeudessa,,jännittää.Sitten alkaa tämän rouvan itsenäinen elämä kun pääsen muuttamaan poi tästä avioerokämpästä.Siihen on tosin vielä pitkä aika..että semmoista tänne kuuluu...

• pysytellä terveenä!
        Sulla sitten vähän niin kuin harjakaiset huomenna? Varmasti upea fiilis päästä uuteen kotiin; sitten kun pääset :)

• tuffe

Ei ole niitä parhaimpia vaiheita elämässä ;) Teillä ei sitten taida olla kovin hilpeä joulu :/

Ojennan myötätuntoni, ei se paljon lämmitä, mutta silti..

• tuffe kirjoitti:

Ei ole niitä parhaimpia vaiheita elämässä ;) Teillä ei sitten taida olla kovin hilpeä joulu :/

Ojennan myötätuntoni, ei se paljon lämmitä, mutta silti..

tämä on jo toinen joulu näin eronneena, mutta vaikea vuosi on ollut ,,,täytyy myöntää.

Jouluaaton vietämme kumminkin aina ex:n ja tyttären kanssa kolmestaan,,ollaan niin hyvissä väleissä, että siihen kyetään ihan hyvin.Ja lapsesta on mukavaa kun molemmat vanhemmat ovat paikalla.
        Kiitos myötätunnosta, sitä aina tarvitaan.

• odotusta sullekki :) mulla on kauhee leipomisinto päällä...nyt pitää touhuta,ku ei tiiä kauanko tää kestää ennenku lopahtaa taas :)

• Mä vielä odottelen sitä leipomisintoakin, mut ehtinee tässä vielä jotakin väsätä. Jospa tuo into vaikka vähän tarttuisi tätä kautta :)

• m-54

Minulle Kuivakakkuja?Leiposit ny!..(((
        muuten mun pittää tehdä niitä ite,enkä millään haluis alkaa nyt kun ei ole oikein inspistä.

• jpntar1

pitää..Harvemmin tässä on päässyt enää koneelle. Hyvää joulunaikaa sinullekin :)

• ..vuoksi tohinaa?
        Mullahan alkaa kohta kiirus, kun en ole vielä juuri mitään tehnyt tulevan juhlan eteen.
        Mutta mieli on hyvä, ja suunnitelmia tehty. Kiitos toivotuksista :)

• jpntar1
        Sanin kirjoitti:

..vuoksi tohinaa?
        Mullahan alkaa kohta kiirus, kun en ole vielä juuri mitään tehnyt tulevan juhlan eteen.
        Mutta mieli on hyvä, ja suunnitelmia tehty. Kiitos toivotuksista :)

ja työn säpinässä meinaa hermostua..Onneksi olen ollut terve, ja kai se osakiitos on annettava noille koirille, kun teettävät pitkiäkin lenkkejä..aamua iltaa..

• Hyvää joulunodotusta sinullekkin :)Itse parantelen sitkeetä flunssaa kotona ja tappelen lasten kanssa tietokone vuorosta on auktoriteetti kovilla ;)Jouluhommat on jo hanskassa ja hanskat väliaikaisesti hukassa :))

• Sani

..vähän on flunssainen olo. Yhdestä kun pääsi eroon, ihan kun ois toinen tuloillaan.
        Mut eiköhän tää tästä :)

• MysNa

voin kertoa, että kuuluu tosi hyvää :)
      Irtisanouduin jokin aika sitten hirveestä stressiduunista ja nyt oon saanu uuden kivan työpaikan :)

Vielä kävi niin hyvin, että aloitan vasta Joulun ja Taikkulan reissumme jälkeen.... joten tässä voidaan rauhassa valmistautua Jouluun ja ottaa ihan iisisti!

Sinun kuulumisia lueskelinkin jo tuolta ketjusta, joten toivottelen Sinulle oikein mukavaa ja rentoa Joulun odotusta - ilman stressiä. Et sinä taida edes olla stressaavaa sorttia, ainakin sellasen kuvan olen saanut sinusta :))

• löysit?

Uteliaisuuttani kyselen, kun olen itse samassa tilanteessa - en jaksa enää nykyistä työtäni ja jotain uutta pitäisi keksiä. Oliko sulla selkeät visiot, mitä alat tehdä? Jouduitko tinkimään paljon palkassa tai muissa eduissa?
        Onnea ja tsemppiä uuteen työhön!

• Loistava.polku

Itselleni tapahtui sama juttu vuosia sitten. Uudessa työssäni oli tosin palkka vain puolet entisestä, mutta sen korvasi moninkertaisesti se mahtavasti parantunut elämänlaatu!

• MysNa
        löysit? kirjoitti:

Uteliaisuuttani kyselen, kun olen itse samassa tilanteessa - en jaksa enää nykyistä työtäni ja jotain uutta pitäisi keksiä. Oliko sulla selkeät visiot, mitä alat tehdä? Jouduitko tinkimään paljon palkassa tai muissa eduissa?
        Onnea ja tsemppiä uuteen työhön!

ja siistin sisätyön, hyvällä työnantajalla.

Ei ollut valmiita visioita, eikä suunnitelmia.
        Oman terveyden ja vapaa-ajan asetin etusijalle ja pudottauduin tyhjän päälle. Sinne jäi edut ja vastassa taloudellinen kaaos.

Silti kannatti. Oli rutkasti onnea matkassa uude työn suhteen ja nyt tässä ollaan taas jaloillaan. Mieluummin siis hetkellisesti köyhä kuin kipeä :)

Kiitos ja onnea sinullekin uuden työn etsintään!

• MysNa
        Loistava.polku kirjoitti:

Itselleni tapahtui sama juttu vuosia sitten. Uudessa työssäni oli tosin palkka vain puolet entisestä, mutta sen korvasi moninkertaisesti se mahtavasti parantunut elämänlaatu!

Olenkin lukenut sinulle niin tapahtuneen ja olen täällä nostellut sinulle hattua siitä!

Mulla oli provisiopalkka, välillä hyvä, välillä huono ja toisinaan ei mitään. Ja tappava työtahti. Kamalaa. Sitä ei pää kestä!

Nyt on tiedossa säännöllinen, vaikkei kovin suuri kuukausipalkka ja tosi kiva työ, hyvässä talossa. Olen ikionnellinen, että uskalsin - iästäni huolimatta.

Ai niin, se eiline jouluvalojuttusi. Näytin sen tyttärelleni ja hän mietti pitkään oliko se kiva vai pelottava :)

• Ja onnittelut minultakin! :)) Varmasti kannatti olla rohkea, koska olet onnellinen päätöksestäsi :)
        Oisko jotain kodin perintöä mulla, että jonkin verran pitää 'hössöttää' joulun vuoksi, että se tuntuu joululta. Tiedän muutamia, jotka hankkivat laatikoita myyjäisistä tms. ovat jopa ulkoistaneet siivousta.. siitä kun saa nykyisin hyvät verovähennykset.
        Sellainen kultainen keskitie ois varmasti paras.
        Kyllä mäkin "joskus" stressaan.. mutta ei se liity välttämättä jouluun ollenkaan.. :))

• MysNa
        Sanin kirjoitti:

Ja onnittelut minultakin! :)) Varmasti kannatti olla rohkea, koska olet onnellinen päätöksestäsi :)
        Oisko jotain kodin perintöä mulla, että jonkin verran pitää 'hössöttää' joulun vuoksi, että se tuntuu joululta. Tiedän muutamia, jotka hankkivat laatikoita myyjäisistä tms. ovat jopa ulkoistaneet siivousta.. siitä kun saa nykyisin hyvät verovähennykset.
        Sellainen kultainen keskitie ois varmasti paras.
        Kyllä mäkin "joskus" stressaan.. mutta ei se liity välttämättä jouluun ollenkaan.. :))

Kiitos sinullekin! :))
        Joo kyllä kannatti, mutta olishan siinä voinut käydä niinkin, että edessä olisi ollu pitkä työttömyys...

Niin, varmaan moni meistä noudattaa lapsuudenkodin perinteitä, joulujutuissakin :))
        Kiva on kuitenkin, jos tulee luotua omiakin perinteitä, joita tehdessään saa sen joulumielen!

Josku stressaaminen on vaan hyväksi, siitä saa tarvittavaa potkua ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7360
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3634
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      374
      2019
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      165
      1826
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1489
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1300
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1267
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe