Onkohan koliikki niin yleinen kun puhutaan???

Ameerica

Antaisin vinkin kaikille äideille joilla vauvat itkevät enemmän tai vähemmän öiseen aikaan.
Minun tyttöni itkeskeli kuukauden verran ja joka öy kun oli 2 kk ikäinen. Kaikkea koitettiin mitä mieleen tuli....ja rankkaa oli.
Hierottiin vatsaa ja jalkapohjia. Keinutettiin mitä kummallisissa paikoissa ja asennoissa. Valvottiin miehen kanssa vuoroöitä...mitä nyt nousin imettämään.

Sitten jätin kahvin, teen jaa limpparit. Kaikki ruoka-aineet ja juomat jotka aiheuttivat minulle hiemankin ilmavaivoja tai voisivat aiheuttaa yl. vatsavaivoja.
Ja sen jälkeen meillä nukuttiin.
Ja nukutaan edelleen kun 3 vuotta tulee täyteen.
Ei siis aina maitoallergiaa.....

3

1518

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ameerica

Ja Cuplaton ei vaikuttanut meillä yöuniin. Jatkoin kuitenkin sen antamista hetken senkin jälkeen kun lopetin kaikki ruoka- ja juoma-aineet.
      :)

• oikein

että sinun mielestäsi koliikki on yhtä kuin maitoallergia? Eihän se pidä ollenkaan paikkaansa!

• nero

Siis ensinnäkin tuo nimi-merkki on vaan lempinimi koskska todella mähläsin tän tietsikan kanssa kun tän sain.
        Imetin vanhinta tytärtäni 2 viikkoa , hän on nyt 22v.
        alkoi huuto tasan kl.17.00 iltapäivällä syötin vastiketta, sitten sain vinkin:
        Keitin vettä niin että todella kiehui nakkasin kylpypaljuun ,nakkasin 2pussia Kamomilla tee pusseja sinne ja annoin liota niin kauan kunnes oli sopivan lämpöistä tenavalle.
        Siellä kelluteltiin n.vartti höyryt nokkaan ja koliikki loppui siihen.
        Siis sitä jatkettiin vaikkei huutanut n. 2kk.
        Samalla hieroin vatsaa oli kuin olis muksu ollut Bubbel altaassa tämä on nyt vaan mun kokemus mutta meillä se auttoi..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      188
      1341
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1148
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      49
      753
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      712
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33