Tästäkin olisi mielenkiintoista saada kommentteja. Tosiasiahan on se, että tällekin palstalle kirjoitavat ovat kertoneet, homoilun olevan vankiloissa yleistä.... Eli kuka on kovin vankilahomo.
Entä kuka on
4
935
Vastaukset
- seta
Ainakin kovin homo on anaalikoskinen pani 80 luvulla riihimäessä monia rg jengin jäseniä niin jotta karsta ja savi lensi.
- sitten..
Kolme Kovaa Koota :) Muistaako joku kenen tai minkä perä oli konnulla kysymyksessä?
no. rg ei ollut syntynytkään 80-luvulla. mieti minkä ikäinen esim. eikka l. oli v. 82 ? joo ehkä 13-vee, ja vankilassako? kanaalista saa helposti anaalin. käy vaan reippaana poikana kertomassa se myös kanaalille=vataja. voipi tulla kuumat paikat.
- äly pää
helmisraimo kirjoitti:
no. rg ei ollut syntynytkään 80-luvulla. mieti minkä ikäinen esim. eikka l. oli v. 82 ? joo ehkä 13-vee, ja vankilassako? kanaalista saa helposti anaalin. käy vaan reippaana poikana kertomassa se myös kanaalille=vataja. voipi tulla kuumat paikat.
Hei vitun urporaimo 80lukua on myös vuosi 89,eipä olleet lapsia ja Eikkaa ei mainittu jutussa.Vataja on jo vanha mies,selkäänsä saanut nuoremmilta useaan otteeseen.Joten rami voi hangata dildolla omaa anaaliaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496385Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6512679Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831219- 841145
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.841124Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601088Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2901080- 871072
- 70971
- 228864