polypropeeni-matto

Shitter.

tervehdys. oon jo kauan haaveillu itämaistyylisestä punaisesta matosta, mutta ei ole oikein löytnyt hyvää.tai sitten ne ovat älyttömän kalliita. elloksessa on tuollainen ihan kohtuullisen näköinen matto, mutta se on polypropeenia. pitääkö se paikkansa, että siihen jää kaikki karvat ja sonta kiinni? mulla on yksi aivan järkyttävä matto mistä ei lähde karvat ja hiukset edes imurilla irti, en halua enää toista samanlaista.villamattohan se kait paras olisi, mutta ei ole varaa mennä mattoliikkeeseen hakemaan monien satojejn eurojen mattoa. joten. sanokaa suoraa, säästänkö vaan rahaa kauan ja haen kunnon villamaton vai kannattaako tyytyä halvempaan? eli siis kannattaako polypropeeni mattoa ostaa vai ei?

4

9816

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • polypropyleeni

Minusta ei kannata. Vältän keinokuitutekstiilejä kuin ruttoa. No ehkä verhoissa menee...
      Sähköinen se on, jos taloudessa on joko eläimiä tai muita pitkätukkaisia, niin karvojen kanssa on hukassa.

• Anonyymi

Mikäli matto on heat set -käsitelty polyoropyleenimatto, se ei ole sähköinen ollenkaan. Kokemusta on. Olen tyytyväinen, että uskalsin ostaa villamattojen joukkoon myös keinokuitumaton. On paljon helppohoitoisempi kuin villaiset ja ulkonäköä ei erota.

• Anonyymi

Samaa mieltä ja sama kokemus. Nykyisin kaikki polypropeenilangasta tehdyt matot lienevät jo heat set -käsiteltyjä. Hylkivät myös "likaa". Viikkoimurointi on riittänyt omille matoilleni hoidoksi. Eteisessä ja makkarissa on ko matot. Jalan alla lähes ylellinen. Huushollissa on myös suuri villa/silkki -matto, eikä silmä erota, mikä matto mikin on.

• Anonyymi

Ei minun polypropeeni mattoon ole tarttunut kaikenmaailman paskat?
      Juuri olen myymässä lämpimän punaista, itämaista mattoani kun olen muuttanut isompaa ja tarvitsen isomman maton.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      192
      1331
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1148
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      712
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33