Rekka ja bussi

mitäminä

7

668

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokapäiväistä

tämä on täysin mahdollista , koska molempia ajoneuvoja ajoi ' ammattikuski '.

• minä

nopeus oli hitaampi

• Rekkanainen

...aivan eri laatua kuin Konginkangas.
      Jos tässä onnettomuudessa olisi kuollut tai loukkaantunut yksikään henkilö, rekkakuski olisi ehdottomasti pitänyt tuomita. Kyse on ongelmasta, joka edelleen riivaa osaa kollegoista; ajetaan takapuskurissa kiinni. Onneksi nyt kuitenkin henkilövahingoilta säästyttiin tällä kertaa.
      Eli kyse ei ollut inhimillisestä virheestä,vaan tietoisesta riskinotosta liikenteessä. Piste.

• ihmettelijä

'' Eli kyse ei ollut inhimillisestä virheestä,vaan tietoisesta riskinotosta liikenteessä. Piste''
        Eli kyse on myös ammatinvalintavirheestä : miksi tuollaisia hönöjä päästetään rekan rattiin. niitä on aivan liikaa. onko meillä tosiaan niin kova pula kuskeista, ettei minkäänlaista kontrollia ole, siis kaikki pääsevät kuskeiksi..

• ihmettelijä kirjoitti:

'' Eli kyse ei ollut inhimillisestä virheestä,vaan tietoisesta riskinotosta liikenteessä. Piste''
        Eli kyse on myös ammatinvalintavirheestä : miksi tuollaisia hönöjä päästetään rekan rattiin. niitä on aivan liikaa. onko meillä tosiaan niin kova pula kuskeista, ettei minkäänlaista kontrollia ole, siis kaikki pääsevät kuskeiksi..

mutta kova pula ammattilaisista on. Taitaa vielä koko ajan paheta. Muutamia lääkkeita olisi, mutta kun kenelläkään päättävällä taholla ei ole halua muutokseen.
        Yksi lääke olisi palkkauksen parantaminen. Moni on sitä mieltä, että ei ole mitään järkeä valvoa öitään ratin ja selkänojan välissä (kelissä kuin kelissä) kuin melkein kaikissa muissa hommissa (lue säännöllinen työaika) saa saman palkan tai jopa enemmän.

• Bussi

Äkisti ja varoittamatta,pitäs liukkaalla varoa vähä enneku lunttaa jarrut pohjaan.

• mikäjuttu

No justiinsa.

Eli jos sä ajat mun perseessä kii ja mun tarttee alkaa jarruttaan kun tuo suojatie tossa edessä ja liikennevalot punasella niin mä lähetän sulle tekstarin että viittiks vähä jarruttaa kun mun pitäs pysähtyy noihin punasiin jotka oli tossa 1 km sitte....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      71
      2993
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      48
      2618
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2255
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2158
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1966
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1732
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1556
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1507
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1320
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1319
    Aihe