Kuinka tämä voi olla mahdollista
http://www.helsinginsanomat.fi/uutiset/tuoreet/artikkeli/Rekka törmäsi bussiin Kehä 1llä ei loukkaantuneita/1101981930901
Rekka ja bussi
7
668
Vastaukset
- jokapäiväistä
tämä on täysin mahdollista , koska molempia ajoneuvoja ajoi ' ammattikuski '.
- minä
nopeus oli hitaampi
- Rekkanainen
...aivan eri laatua kuin Konginkangas.
Jos tässä onnettomuudessa olisi kuollut tai loukkaantunut yksikään henkilö, rekkakuski olisi ehdottomasti pitänyt tuomita. Kyse on ongelmasta, joka edelleen riivaa osaa kollegoista; ajetaan takapuskurissa kiinni. Onneksi nyt kuitenkin henkilövahingoilta säästyttiin tällä kertaa.
Eli kyse ei ollut inhimillisestä virheestä,vaan tietoisesta riskinotosta liikenteessä. Piste.- ihmettelijä
'' Eli kyse ei ollut inhimillisestä virheestä,vaan tietoisesta riskinotosta liikenteessä. Piste''
Eli kyse on myös ammatinvalintavirheestä : miksi tuollaisia hönöjä päästetään rekan rattiin. niitä on aivan liikaa. onko meillä tosiaan niin kova pula kuskeista, ettei minkäänlaista kontrollia ole, siis kaikki pääsevät kuskeiksi.. ihmettelijä kirjoitti:
'' Eli kyse ei ollut inhimillisestä virheestä,vaan tietoisesta riskinotosta liikenteessä. Piste''
Eli kyse on myös ammatinvalintavirheestä : miksi tuollaisia hönöjä päästetään rekan rattiin. niitä on aivan liikaa. onko meillä tosiaan niin kova pula kuskeista, ettei minkäänlaista kontrollia ole, siis kaikki pääsevät kuskeiksi..mutta kova pula ammattilaisista on. Taitaa vielä koko ajan paheta. Muutamia lääkkeita olisi, mutta kun kenelläkään päättävällä taholla ei ole halua muutokseen.
Yksi lääke olisi palkkauksen parantaminen. Moni on sitä mieltä, että ei ole mitään järkeä valvoa öitään ratin ja selkänojan välissä (kelissä kuin kelissä) kuin melkein kaikissa muissa hommissa (lue säännöllinen työaika) saa saman palkan tai jopa enemmän.
- Bussi
Äkisti ja varoittamatta,pitäs liukkaalla varoa vähä enneku lunttaa jarrut pohjaan.
- mikäjuttu
No justiinsa.
Eli jos sä ajat mun perseessä kii ja mun tarttee alkaa jarruttaan kun tuo suojatie tossa edessä ja liikennevalot punasella niin mä lähetän sulle tekstarin että viittiks vähä jarruttaa kun mun pitäs pysähtyy noihin punasiin jotka oli tossa 1 km sitte....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423