minkään valtakunnan käsitystä moraalista, eikä liion sotilas arvonimikkeistäkään. Sellainen kansa millainen presidentti. Halonen on vain residenttinä tasa-arvon toteutumisen takia.
Halosella ei ole
5
250
Vastaukset
Arvomerkkisekoilu on jo jauhettu kuoliaaksi. Anna olla jo, ei jaksa enää. Aika harva nainen niitä prenikoita tietää eikä se taida kuulua prenikkapänttäys presidentin työnkuvaan.
- Dekas- putkiaivo
...naiseni on kapiainen.
Rehnin uskottavuus puolustusministerinä nousi välittömästi hänen opeteltuaan arvoasteet ja osattuaan keskustella herrojen kenraalien kanssa samalta viivalta.
Sopisi naistenkin mennä sinne itse ryynäämään ja ottamaan oman vastuunsa tämän maan puolustamisesta ja sen fyysisen olemassaolon turvaamisesta. Ettei tarvitsisi luoda itsestään mielikuvaa vapaamatkustajasta. - Alkup.
tässä oli kuitenkin tuo moraalinen hällävälisyys ja tämä on mielestäni erittäin vakava asia. JOS EDES JOLLAIN PITÄISI OLLA KORKEA MORAALI NIIN SITTEN PRESIDENTILLÄ. Miten se voi olla mahdollista, jos presidenttin moraalinen käsitys vastaa 10 vuotiaan pojan vastaavaa ja kyllä presidentin tulisi tietää sotilasarvonimikkeet. Puhutaanhan, että presidentti tulisi olemaan armeijan ylipäälikkö. Ei ainakaan Haloselle tätä kunniaa voisi koskaan antaa. Se olisi kaiken loppu.
- ei löydy
En ymmärrä Halosen suosiota. Johtuuko se siitä, että media on antanut Halosesta liian positiivisen kuva. Vasemmistolainen äksy pomettelija ämmä, joka johtajuustestissä oli
heikoin presidenttiehdokkaista ja kaikista testatusita johtajista kautta aikojen kuului siihen heikompaan 8%.- Alkup.
niinkuin sanoin..Kyse on mielestäni tästä tasa-arvo(lue feminismi) hömpötyksestä, mikä tällä hetkellä yhteiskunnassamme velloo. Se on muotia nykyään. Ihmiset eivät äänestä järjellä vaan tunteillaan. Kyse on vähän samasta asiasta kuin Jokerit vs. HIFK.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363687- 122416
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371965Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211731Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301493- 1241458
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141256
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4811233- 771151