Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

20

Kommenttia

170

1. Naisvaltaisuus yliopistossa

Itselläni on nyt lähtenyt käyntiin opiskelu yliopistossa ja olen pistänyt merkille erään mielenkiintoisen seikan: Olen
    Feminismi
    9
    748
  2. A-Plus 21:10 [YLE1]

Nähtävästi keskustelua sukupuolten palkkaerosta, saattaa olla mielenkiintoinen. Katsokaa toki, ihmiset hyvät :) - D
    Feminismi
    9
    1255
  3. Väkivaltagallup kaikille

Palstalla on nyt innostuttu väittelemään siitä, kuinka mies on paha ja väkivaltainen. Minulla on kaksi yksinkertaista ky
    Feminismi
    42
    1467
  4. Miksi nainen ei ymmärrä?

Ajattelin nyt vastata tuohon "Miksi mies lyö?" -kysymykseen täysin tyhjentävästi: Mies lyö koska hänellä on enemmän tes
    Feminismi
    13
    585
  5. Ideaalimiehen teoria

Kuulin tässä vähän aikaa sitten erään miehen puhuvan naisten vaatimuksesta miesten suhteen. Hän sanoi, että naiset hal
    Feminismi
    4
    216
  6. Koulutustasonne?

Itselläni on tässä juuri pääsykokeisiin luku intensiivisesti meneillään ja opiskelu on ollut tästä syystä kovasti mieles
    Feminismi
    23
    1677
  7. Seksinostokiellon vaikutus

Ajattelin kysyä palstalaisilta, miten oletatte seksiostokiellon vaikuttavan prostituutioon Suomessa. Tässä oma teoriani:
    Feminismi
    21
    1070
  8. Naisvaltaisten alojen LAKKO

Täällä kun usein keskustellaan naisvaltaisten alojen pienestä palkasta ja kinastellaan siitä kuinka suuri ongelma on, ke
    Yhteiskunta
    5
    496
  9. Keinohedelmöitys myös sinkkumiehille?

Palstalla on nyt lähiaikoina väitelty innokkaasti naisten ja naisparien oikeuksista keinohedelmöitykseen. Itseäni koko j
    Feminismi
    16
    1105
  10. Miten miehisyys on muuttunut?

Feminismin ja tasa-arvon kehitys ovat muuttaneet ennenkaikkea naiseutta ja naisen asemaa yhteiskunnassa. Mutta mitä muut
    Feminismi
    72
    3105
  11. Käsiaseet

Tiedän, että tuliaseet eivät (toivottavasti!) liity feminismiin millään tavoin, mutta haluaisin saada tähän aiheeseen na
    Feminismi
    4
    431
  12. Stereotypia josta haluat eroon?

Tällä palstalla yleistykset lentelee suuntaan jos toiseenkin. Ajattelin kysäistä, mikä olisi sellainen stereotypia tai y
    Feminismi
    12
    715
  13. Kaikki palstan miehet eivät vihaa naisia

Haluaisin tässä välissä kunnioittavasti huomauttaa, etten vihaa naisia. Uskon myös, että palstalta löytyy muitakin miesp
    Feminismi
    11
    1658
  14. Onko sovinismi uskonnon syytä?

Ovatko sovinismin ja naisvihan juuret mielestänne uskonnossa? Näin ateistin silmin katseltuna useimmat uskonnot näyttävä
    Feminismi
    55
    1923
  15. Analyysiä suomalaisten pukeutumisesta

Mikä ihmeen tarve tämän palstan porukalla (etenkin miehillä) on kokoajan valittaa muiden suomalaisten pukeutumisesta? Om
    Monikulttuuriset suhteet
    8
    1020
  16. Mistä kaikki "arabi-tietous" ?

Minua kummastuttaa, kun kaikilla palstan rasisteilla riittää "faktaa" jaettavaksi. Miten te oikein tiedätte, että ne pi
    Monikulttuuriset suhteet
    13
    2222
  17. Naisten henkinen ylivoimaisuus

Eksyttyäni tänne Feminismipalstalle olen ryhtynyt tutkailemaan omia ajatuksiani ja mielikuviani sukupuolirooleista sekä
    Feminismi
    25
    1574
  18. Blondi -fiksaatio

Osaisiko joku palstan vakio-rasisteista selittää minulle tietämättömälle, miten se ihmisen hiusväri vaikuttaa negatiivis
    Monikulttuuriset suhteet
    1
    1084
  19. Suomalaisten jatkuva pilkka!

Mikä kumma tätä palstaa nykyään riivaa? Joka toinen kommentti täällä näyttäisi koskevan suomalaisten miesten tai naisten
    Monikulttuuriset suhteet
    8
    1200
  20. Ulkonäköpaineista

Tulipa mieleeni postittaa tästä hieman oudoksi katsomastani seikasta... Ajattelin, että tämä palsta olisi oiva osoite hö
    Feminismi
    25
    1795