Itselläni on tässä juuri pääsykokeisiin luku intensiivisesti meneillään ja opiskelu on ollut tästä syystä kovasti mielessä lähiaikoina. Stressi on kova, kun koko tulevaisuus roikkuu yhden prkl kokeen varassa. Tulin siis palstalle pyörimään rentoutumismielessä ja sain päähäni kysymyksen:
Haluaisin kysyä minkälaista koulutustaustaa palstalaisilla on?
Stereotyypillisestihän feministi (joita palstalla on paljon) on yliopistosta valmistunut ja siistissä sisätyössä.
Stereotyypillisestihän anti-feministi (joita palstalla on liikaa) on junttiduunari joka hengittää suun kautta.
Mites on?
- Dekas (pääsykokeita stressaava nuorimies)
Koulutustasonne?
23
1677
Vastaukset
- Vasuri'
Ei varmaan kannata tuollaisella asenteella odottaa kohteliaita vastauksia muilta kuin samanmielisiltä.
Yritänpä vain säästää sinua vaikeuksilta mitä voisit kohdata internetin ulkopuolella.Jos noihin stereotyyppeihin viittaat, niin ne on kyllä heitetty ihan täysin huumorilla. Tällä palstallahan on aikamoinen vastakkainasettelu päällä jos tuollaisestakin otetaan herne nenään.
Ja kyllä, minä olen mies.
- Dekas- Vasuri'
Dekas kirjoitti:
Jos noihin stereotyyppeihin viittaat, niin ne on kyllä heitetty ihan täysin huumorilla. Tällä palstallahan on aikamoinen vastakkainasettelu päällä jos tuollaisestakin otetaan herne nenään.
Ja kyllä, minä olen mies.
- DekasSiinä ei vain ollut mitään hymiöitä tai mainintaa huumorista.
Ei sitä tosiaan kannata kaikkea sanoa, kun kaikki huumori ei ole yhteistä.
Miehen täytyy olla kunniallinen tekemisissään.
- Kurre_Orava
Sanoisin tähän, että mieluummin hippi ja juntti kuin hintti ja juppi.
- se tietty on
-Yliopistosta valmistunut ja siistissä sisätyössä, kuukausiansio 1700 euroa.
-Junttiduunari, hengittää suun kautta, kuukausiansio 5000 euroa.
Että sillai!- Kurre_Orava
Josko se raha ei ole niin tärkeää. Kunhan pääsee haukkumaan muita junteiksi.
Sitä paitti junttius on kivaa. - Sanelma
Kurre_Orava kirjoitti:
Josko se raha ei ole niin tärkeää. Kunhan pääsee haukkumaan muita junteiksi.
Sitä paitti junttius on kivaa.esim. sinua en laske juntteihin, sillä sinulla on yhteiskunnasta katoamassa olevaa yleissivistystä. Jos on yleissivistystä, ei voi olla juntti... Ja odottelen vielä sitä karonkkakutsua :D
- j.pukkila
..jos virkamies läähättäisi suun kautta, siksi on mielestäni järkevää, että virkamies hengittää nenän kautta ja junttiduunari suun kautta..
- Kurre_Orava
Sanelma kirjoitti:
esim. sinua en laske juntteihin, sillä sinulla on yhteiskunnasta katoamassa olevaa yleissivistystä. Jos on yleissivistystä, ei voi olla juntti... Ja odottelen vielä sitä karonkkakutsua :D
Junttius onkin elämäntapa.
Ikäänkuin vastapainona teennäiselle ja parfymoidulle metroseksuaaliselle, naiseutensa löytäneelle ns. nykymiehelle. - j.pukkila
Kurre_Orava kirjoitti:
Junttius onkin elämäntapa.
Ikäänkuin vastapainona teennäiselle ja parfymoidulle metroseksuaaliselle, naiseutensa löytäneelle ns. nykymiehelle...nykymies ei varmaankaan tarkoita virkamiestä, en ainakaan muista lakipykälää siitä, että virkamiehen pitäísi haista muiden muassa hyvälle yms..
..mutta täsmällisyys on hyve..
.voi hyvä isä sentään, jos rakennusmies saisi katonkin paikalleen edes viiden sentin tarkkuudella tai muurari muistaisi tehdä uuniin tuhkaluukutkin, kun kumminkin kirjoittaa laskun koko uunin tekemisestä..
- Vinkki-vinkki
Kuvaa pääsykoekirjat digikameralla (tai skannaa).
Muuta kuvat tekstintunnistusohjelmalla tekstitiedostoksi.
Muuta tekstitiedostot puhesyntetsaattoriohjelmalla äänifileiksi ja kuuntele niitä aina liikuessasi mp3-soittimella.- olisi
helpompi vain lukea ne kerran ääneen nauhalle?
Eli ammattikorkeakoulu tutkinto= kemian teknikko. Duunari, joka on siistissä sisätyössä. =D
muut vastaukset luettuani niin taisinpa olla ensimmäinen, joka vastasi alkuperäiseen kysymykseesi. *myhäilee.. hih hih*
- edennyt
johtajatar1 kirjoitti:
muut vastaukset luettuani niin taisinpa olla ensimmäinen, joka vastasi alkuperäiseen kysymykseesi. *myhäilee.. hih hih*
Lasikattoa ei siis ole. Ainakin näyttää siltä, koska sinäkin olet johtajattareksi asti AMK koulutuksella edennyt.
edennyt kirjoitti:
Lasikattoa ei siis ole. Ainakin näyttää siltä, koska sinäkin olet johtajattareksi asti AMK koulutuksella edennyt.
Ja pointtisi on? Käviskö mielessä, että nic on vain nic? Vai mitä luulet, että onko kurre-orava täällä kirjoitteleva pörröhäntä? Mutta siinä juu olet oikeassa, että sitä paljon puhuttua lasikattoa ei ole vielä vastaan tullut.
- itsellesi
johtajatar1 kirjoitti:
Ja pointtisi on? Käviskö mielessä, että nic on vain nic? Vai mitä luulet, että onko kurre-orava täällä kirjoitteleva pörröhäntä? Mutta siinä juu olet oikeassa, että sitä paljon puhuttua lasikattoa ei ole vielä vastaan tullut.
Ei pointtia aina tarvitse olla. Toki tiesin nimimerkkisi pelkäksi nicnameksi. Testasin vain huumorintajuasi!
- Kurre_Orava
Minoon käynnä kiertokoolun tarkkaaluluokkoo kolome viikkua vastapäevään.
- Ruosutar
noita mainitsemiasi stereotypioita.
Toisaalta ei ihmistä tai ihmisen kykyjä voi arvostella opintojen perusteella.
Tietysti lukeneemmalla ihmisellä on usein "etulyöntimahdollisuus" koska hänellä saatta olla enempi tietoa jostain aiheesta kun hän ei tiedä yhtään mitään jostain toisesta.
Ihminen ei ole työnsä. Ihmisen identiteettiä tai persoonallisuutta ei voi siis mitata hänen ammattinsa mukaan. Ne on pidettävä erillään.
Huomautan vaan että antifeministejä on myös naisten parissa, minä olen yksi niistä ja hengittelen aivan rauhallisesti nenän kautta. Hehee... - .....
Yliopistossa pakertamassa. Mutta toisaalta en ole feministi enkä anti-femukaan....Nooh, kai mäkin sitten feministiks muutun kun valmistunut ja ehkä jopa työllistynyt johonkin :)
- P.e.p.e.
"Stereotyypillisestihän feministi (joita palstalla on paljon) on yliopistosta valmistunut ja siistissä sisätyössä."
Tuo on totta, mutta tuo alkuosa ei päde tällä palstalla. Loppuosa epäilemättä pitää paikkansa. Naisten työolosuhteet ovat keskiarvoisesti huomattavasti miellyttävämmät kuin miehillä. - yksinkertainen
aikoinani oman valinnan ja jätin koulut kesken, painelin työelämään ja raadoin niska limassa vuosikaupalla.
Hyvää asiassa: olen varmasti alani huippuosaajia ja tiedän olevani asemassani pelkästään osaamiseni ja tietotaitoni vuoksi.
Huonoa asiassa: aivan perkeleen raskas tie. En suosittele. Kannattaa käydä kouluja kuitenkin. Lisäksi pahimmassa tapauksessa minulta puuttuu todistuksia osaamisestani koska monessa paikassa painaa vain päästötodistukset eikä työtodistuksilla ole hirveästi painoarvoa. - sinä itse
haet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391389Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12978
- 7921
- 20919
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7861- 71796