Mikä kumma tätä palstaa nykyään riivaa? Joka toinen kommentti täällä näyttäisi koskevan suomalaisten miesten tai naisten huonoutta.
Onko kyseessä joku suomalaisten kroonisen omatuntovajeen maksimaalinen multihuipentuma, kun tästä omasta kotimaasta tai sen asukkaista ei näytä kenelläkään olevan mitään hyvää sanottavaa?
Jatkuva oman maan asukkaiden mollaaminen on tällä palstalla jo jokseenkin koomisissa mitoissa. Minä tulin tänne kuultelemaan muiden mielipiteitä ja kokemuksia monikulttuurisista suhteista, kun itsekkin satun sellaisessa olemaan. Löydänkin itseni jatkuvan päänaukomisen keskeltä.
Muutenkin yleistykset tällä palstalla ovat aivan päättömiä. Toki ymmärrän että jonkinverran on yleistettävä kun kansoista puhutaan, mutta jotain rajaa!
Miehet:
Mikä stana niissä Suomen-neidoissa on vikana? Miksi naapurin tuulipuku aiheuttaa pakkomielteitä? Mitä pahaa siinä on, jos naapurin typyllä on tumma mies? Lopettakaa toistuva samojen kommenttien heitto, typerää! Ja ei kaikki islamilaiset ole kiihkouskovaisia! Ja tunkekaa nyt jo ne tilastot itseenne, ei me suomi-miehetkään täydellisiä olla!
Naiset:
Lopettakaa tekin se yleistys. Ei me kaikki ukot kitata kaljaa! Minäkin vihaan urheilu-ohjelmia ja baareja. Eikä me kaikki hakata vaimojamme! Eikä kaikki aasialaiset naiset ole thaimaalaisia! Eikä kaikki aasialaiset naiset ole ostettuja! Raivostuttava yleistys...
Suomalaisten jatkuva pilkka!
8
1200
Vastaukset
- kiinni
Älä itke vitun ämmä.
- mee sinä
vaan tilaamaan se vaimos Venäjältä.
- JapanilaisenMies
Outo juttuhan tuo on. Jostain syystä tämä palsta on vain mennyt tällaiseksi. Noh, toisaalta peikkojen kanssa ei tarvitse eikä kannata alkaa jankkaamaan, joten järkeväkin keskustelu on täällä mahdollista kaikesta melusta huolimatta.
- bidrali
Villi arvaus... voisiko kesäloma vaikuttaa mitenkään? Luulisi, että yläaste ikäisillä olisi parempaa tekemistä kuin provoilla täällä mutta... voi se niinkin olla... Toisaalta mielestäni täällä on nyt paljon rauhalisempaa kuin pari viikkoa sitten... tosin en ole käynyt täällä kovin usein nykyisin...
Hyvää kesää ja onnea jatkossa kaikille moku pareille! - JapanilaisenMies
bidrali kirjoitti:
Villi arvaus... voisiko kesäloma vaikuttaa mitenkään? Luulisi, että yläaste ikäisillä olisi parempaa tekemistä kuin provoilla täällä mutta... voi se niinkin olla... Toisaalta mielestäni täällä on nyt paljon rauhalisempaa kuin pari viikkoa sitten... tosin en ole käynyt täällä kovin usein nykyisin...
Hyvää kesää ja onnea jatkossa kaikille moku pareille!Voi hyvinkin olla. Tässähän on ollut selkeä piikki Juhannuksen jälkeen. Ainakin minusta on siltä näyttänyt. Voihan se olla niinkin että kun lomat ovat alkaneet niin monella konttorityöntekijällä on nyt aikaa kirjoitella.
Mutta kuten olen jo sanonut niin peikkojen kanssa on turha ryhtyä väittelemään.
Hyvää kesää kaikille.
- typy25
olen samaa mieltä, laitoin itse jutun ja yli puolet vastauksista oli pelkkää paskaa.. niinkuin kaikissa kirjoituksissa!!
ajattelin itse kirjoitusta laittaessa että täältä voisi saada uusia ystäviä joiden kanssa vaihtaa kuulumisia yms.
oli se vaan pentuna mukavaa se kirjeenvaihto postin kautta...
ja on täällä monella vitun tylsä elämä tai työ ku on aikaa kirjoitella kokoajan paskaa! ehdittekö tehdä mitään muuta!?
ja onko missään täällä netissä sivustoja jossa voi keskustella asiallisesti? (tai älkää edes kertoko, ei ne kauaa ole asiallisia..) voivoi - ei ole
täällä näkynyt paljon asiallisia tekstejä. suomalaiset haukkumassa toisiaan ja siinä sivussa vähän ulkomaalaisia... surullista!
- vielä...
tänne tullaan näköjään laskemaan vaan höyryjä pihalle.. on meinaan sen verran agressivista meininkiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391389Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12978
- 7921
- 20919
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7861- 71796