Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

20

Kommenttia

170

1. Mikä on ATM?
  2. Aika paljon huutomerkkejä käyttävät tuolla. Ihan niinkuin jotain palopuheita lukisi.
  3. Itse veikkaisin, että miesten syrjäytymiseen kiinnitetään erityshuomiota kahdesta syystä:

1) Miesten syrjäytyminen on naisia yleisempää.
    2) Syrjäytyneet miehet vaipuvat alkoholismiin, huumeisiin, rikoksiin ja ovat yleisesti haitallisempia yhteiskunnalle kuin syrjäytyneet naiset.

Olen kyllä hieman samaa mieltä tuosta koulutusjärjestelmä-asiassa. Jos miehet jäävät jälkeen on se vika miehissä, koska nykyinen järjestelmä kohtelee molempia sukupolvia tasavertaisesti ja asettaa samat vaatimukset kaikille. Vika ei siis ole järjestelmässä, vaan pojissa. Minusta vikaa voidaan kuitenkin korjata pienillä muutoksilla opetuksessamme.

En tarkoita, että koulutusta pitäisi kallistaa poikia suosivaksi, sehän olisi väärin. Sen sijaan minusta pojille pitäisi opettaa enemmän perisuomalaisia miehisiä arvoja koulunpenkillä, koska isät eivät enää nykyaikana painota tai opasta ahkeruuteen, suoraselkäisyyteen, yritteliäisyyteen tai rehelliseen kovaan työhön tarpeeksi. Nuoret pojat eivät kiinnitä tarpeeksi huomiota koulutukseensa eivätkä ajattele tulevaisuutta.

Minusta siis koulutusjärjestelmä ei ole puolueellinen eikä sitä sellaiseksi saa muuttaa, mutta meitä poikia pitäisi vähän potkia persiille että tajuaisimme ottaa niskasta itseämme kiinni.

Jos asialle ei tehdä pian jotain, veikkaan että yhteiskunnan päättävät elimet muuttuvat ihan jo lähivuosina vahvasta naisten johtamiksi.

Itse aloitin juuri opinnot yliopistolla ja kyllä siellä näkyi ainoastaan nuoria naisia. Kyllä oli miehenä orpo olo, varsinkin kun satun olemaan Humanistisessa tiedekunnassa. Oppilasyhdistyksen tapaamisessa meitä poikia oli kolme, naisia varmaan kuutisenkymmentä!

- Dekas