Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
apostrophe
profiilit
apostrophe
apostrophe
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
20
Kommenttia
170
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En usko että naisen pituudella on useimmille miehille laisinkaan merkitystä. Kenties hieman harmittaa jos nainen on pidempi, mutta en usko että se suuresti sielunelämää raastaa.
Itse tosin satun pitämään juuri näistä lyhyemmistä naisista. Ihannepituus 150cm tai hieman alle. Itse olen 180cm.
Meitä on moneen junaan.
01.07.2010 03:29
Ensimmäinen näyttää sairaalta, mutta kaksi muuta on ihan kauniita. Minä nyt tosin satun pitämään näistä erittäin laihoista.
19.06.2010 21:12
Hayden Panettiere:
http://wallpapers.skins.be/hayden-panettiere/hayden-panettiere-1920x1200-28865.jpg
http://wallpapers.skins.be/hayden-panettiere/hayden-panettiere-1920x1200-28111.jpg
http://wallpapers.skins.be/hayden-panettiere/hayden-panettiere-1920x1200-30973.jpg
http://wallpapers.skins.be/hayden-panettiere/hayden-panettiere-1920x1200-31201.jpg
Grace Park:
http://wallpapers.skins.be/grace-park/grace-park-1920x1200-29669.jpg
Emma Watson:
http://wallpapers.skins.be/emma-watson/emma-watson-1920x1200-26734.jpg
http://wallpapers.skins.be/emma-watson/emma-watson-1920x1200-32929.jpg
Kaley Cuoco:
http://wallpapers.skins.be/kaley-cuoco/kaley-cuoco-1920x1200-28202.jpg
Olivia Wilde:
http://wallpapers.skins.be/olivia-wilde/olivia-wilde-1920x1200-26488.jpg
17.06.2010 22:48
Mikä on ATM?
07.06.2010 01:29
Meillä täällä kotosuomessa ei ole oikein sujuvaa kommunikaatiokulttuuria. Ainakin meillä miespuolisilla näyttää olevan ongelmana tunteiden ja ajatustenkin ilmaiseminen. Tunnettu ja dokumentoitu ongelma meidän Suomi-miesten joukoissa.
Itse olen huomannut että keskustelu englanniksi sujuu itseasiassa paremmin kuin suomeksi. Sitä jotenkin pystyy puhumaan rennommin ja avoimemmin. Olen kenties outo poikkeus, mutta minulle yksi syy harkita suhdetta ulkomaalaiseen olisi juuri tämä englannin kielen tarjoama paremmin toimiva kommunikaatio.
07.06.2010 00:27
Kaikilla on oma makunsa. Joku tykkää pienestä ja sirosta, joku hieman pidemmästä ja muodokkaammasta. Veikkaisin että ne hieman keskivertoa pidemmät ja muodokkaammat ovat useamman miehen silmiin kauneita, ihan missikisoista ja muiden miesten puheista päätellen. Näyttävät olevan useimmat kaksilahkeiset veljeni isojen rintojen ja tiimalasimuotojen perässä, mutta tämä on kuitenkin vain karkea yleistys. Jokaiselle on joku - makuja ja mieltymiä on kaikenmoisia. Meitä miehiä on moneen junaan. Itse satun pitämään juuri näistä pienistä ja siroista neitokaisista. Varsinkin jos pituus jää alle 155cm - voi, voi, siinä ihan polvet tärisee ja jalat meinaa lähteä alta.
07.06.2010 00:06
Jaa nyt meidän kaikkien kanssa tämän tiedon lähde, koska minua ainakin kiinnostaa. Siis millä perusteella fyysisesti vahvempi saa heikommalta puukon noin vain kädestä pois? Mitä kokemusta sinulla on asiasta?
Itseltäni lähti melkein henki vaikka olin vahvempi, joten odotan suurella mielenkiinnolla sitä valaisevaa totuutta tästä asiasta. Millaisella karatekaliikkeellä se puukko napsahtaa kourasta?
- Dekas
25.10.2006 16:42
Ettäkö vaan polleasti marssii tykö ja ottaa puukon pois? Mietippä nyt tätä strategiaa hieman, tai saattaa käydä huonosti.
Oletko koskaan ottanut puukkoa pois sellaisen kädestä, joka aikoo tehdä sillä vahinkoa? Minä olen. Ei todellakaan ole helppoa, ja siinä puuhassa tulee helposti ruumiita.
Kyseessä ei kyllä ollut nainen, vaan toinen miespuolinen (humalainen 14v. kakara). Vaikka olin fyysisesti isompi, kyllä puukkoa vastaan on aina aseeton alakynnessä.
Teräaseen käytössä ei hartiavoimia kaivata.
Jos tuo tulee itsellesi mieleen, harkitse toistamiseen. Siinä pääsee hengestään.
- Dekas
24.10.2006 18:53
Miehistä minulla ei ole kokemusta, mutta tyttöystäväni on kiinalainen.
Hän ainakin näyttää tottuneen siihen, että miehen tulisi "määrätä kaapin paikka". Pari vuotta ollaan nyt oltu yhdessä, ja hänelle näyttää tuntuvan vieläkin aika omituiselta se, että minä miehenä en halua määrätä hänen tekemisiään ja annan hänen tehdä mitä mielensä tekee.
Joten voi olla että tälläinen jonkintasoinen valtaepätasapaino suhteessa on kulttuurille ominaista.
24.10.2006 11:32
Itse ainakin olen useampaankin kertaan sanonut poikkeavan sanan kohti joitain poliitikkoja ja toimijoita. Syynä ei kyllä ole ollut se että he olisivat naisia, tai se että he olisivat menestyviä naisia.
Karpelaa on tullut moitittua yleisestä päättömyydestä ja omituisista toimista. Niin ja pätevyyden puutteesta. Halosta strategisesti itsetuhoisesta ja tarpeettomasta maaminavarastojen alas-alosta.
Yleensäkkin näitä päättömiä poliittisia tekoja tulee moitittua, kun esimerkiksi tämä viimeaikeinen pörssiyhtiöiden uhkailu johtokuntien sukupuolijakautumien suhteen.
Jos johtavissa asemissa olevat miehet ryhtyvät ajamaan sukupuolisyrjiviä, sortavia, epäloogisia ja tuhoontuomittuja lakivirityksiä, voit luottaa siihen että alan haukkua niitäkin :D
Ja kyllähän tällä palstalla meitä miehiä on haukuttu aika paljon, vai kuinka? Milloin olen raiskaaja ja milloin väkivaltainen alkoholisti, kun mies satun olemaan...
- Dekas
02.10.2006 10:48
Opiskelen siis pääaineenani englannin kieltä, sen unohdin tosiaan mainita.
Onhan se tosiaan humanistinen aihe, eikä millään lailla matemaattinen tai teknillinen, mutta olisin silti odottanut hieman enemmän meitä miehenpuolia tapaavani.
Ainakin kakarana koulussa meidän englannin kielen ope oli mies :)
- Dekas
01.10.2006 19:02
Eh?
Mies minä ainakin olen.
Alappas napostella.
^___^
- Dekas
01.10.2006 12:21
Nallekarhuja on ollut tapana ostaa...
Suklaata...
Haleja :)
yms.
- Dekas
30.09.2006 21:36
Mua ottaa aina niin maan penteleesti aivoon kun saan lukea tollasia juttuja. Just tuollainen päänaukominen luo muille suomalaisille sen mielikuvan, että ulkomaalainen puoliso on aina joku "tuontivaimo"
Ei ihminen ole mikään "vaihtoehto" tai tuote joka käydään poimimassa niinkuin lenkkimakkara Alepan hyllyltä.
- Dekas
30.09.2006 12:09
On mukavaa olla mies, koska kukaan ei leimaa huoraksi, vaikka hyppelee kukasta kukkaan.
- Ei ehkä huoraksi, mutta idiootiksi ja kakaraksi nyt ainakin. Minä siis leimaan. Sellaiset miehet ovat idiootteja. Ja kakaroita.
On mukavaa olla mies, koska jos ajaa kolarin ei kukaan naureskele "mies ratissa".
- Totta.
On mukavaa olla mies, koska voi olla huonolla tuulella ilman, että kukaan tulee vitsailemaan että taitaa olla "ne päivät".
- Totta. Mutta toisaalta samalla ei ole sitten mitään oikeutusta huonolle tuulelle. Mies ei saa osoittaa huonolla ololla henkistä heikkoutta, vaan sellainen on pidettävä sisällä.
On mukavaa olla mies, koska saa helposti orgasmin.
- Hmm? Ei ole totta. En minä ainakaan saa.
On mukavaa olla mies, koska hiustenleikkuu on halpaa.
- Halpaa? 24 euroa meni viimeksi! 24! Riistoa, aivan liian kallista.
On mukavaa olla mies, koska kukaan ei oleta sinun käyttävän aikaasi meikkaukseen ja kampauksen väsäilyyn.
- No totta. Mutta ei kai kukaan sitä naisiltakaan oleta? Vai olettaako? Minä en. Oma valinta.
On mukavaa olla mies, koska mokailut voi kuittaa "no pojat on poikia ja kerrankos sitä"
- No ei todellakaan voi. Mieheltä odotetaan kovaa panosta ja kovaa suoritusta. Jos et saavuta ja suorita, olet heikko. Jos et edes yritä, et ole edes mies. Mies ei saa "mokailla".
- Dekas
22.09.2006 09:33
Heti kun aloitin lukemisen iski tämä lause kuin nyrkki nenään :
"Minusta on lopulta kovin pieni yksityiskohta se, puhuiko Anneli Jäätteenmäki totta vai ei..."
Siis voi helvata sentään. Ettäkö pääministerin valehtelu on pikkujuttu? Tämähän on sentään Suomi, täällä ihmisen rehellisyys on ARVOSTETTU ASIA! Eikö edes PÄÄMINISTERILTÄ voi enää odottaa perustason suoraselkäisyyttä ja REHELLISYYTTÄ?
Tajutonta.
En edes viitsi lukea enempää, tulin niin vihaiseksi. Kai tuo on sitä naisten pehmeää arvomaailmaa tai jotain. Luen sitten kun rauhoitun hieman...
- Dekas
21.09.2006 19:09
Minähän en toki voi puhua kaikkien puolesta, mutta veikkaisin että miehet yleensä puollustavat tuollaista epänormaalimpaakin puoluetta kenties sen takia, että perusoikeuksisen, kuten uskonnonvapauden ja itseilmaisun vapaus, puollustaminen mielletään yleensä miesten vastuualueeksi. Eli kun joku yhteiskunnassa rupeaa vastustamaan tälläisiä demokraattisia oikeuksia, miehet kokevat vastuukseen puollustaa niitä oikeuksia?
Ja itsehän puollustin puoluetta jopa siitäkin syystä että olin jopa muutamassa asiassa heidän kanssaan samalla linjallakin :) Mutta minähän olenkin omituinen ateistinihilisti joka tykkää rasittaa ihmisiä keskustelupalstoilla :D
- Dekas
09.09.2006 01:59
Aika paljon huutomerkkejä käyttävät tuolla. Ihan niinkuin jotain palopuheita lukisi.
04.09.2006 07:35
Feminismin vastakohta on maskulismi.
Misogynian vastakohta on misandria.
Miessovinismin vastakohta on naissovinismi.
(Käsite "sovinisti" ei rajaa kohdetta miespuoliseksi, vaikka näin usein virheellisesti oletetaan)
- Dekas
03.09.2006 19:42
Itse veikkaisin, että miesten syrjäytymiseen kiinnitetään erityshuomiota kahdesta syystä:
1) Miesten syrjäytyminen on naisia yleisempää.
2) Syrjäytyneet miehet vaipuvat alkoholismiin, huumeisiin, rikoksiin ja ovat yleisesti haitallisempia yhteiskunnalle kuin syrjäytyneet naiset.
Olen kyllä hieman samaa mieltä tuosta koulutusjärjestelmä-asiassa. Jos miehet jäävät jälkeen on se vika miehissä, koska nykyinen järjestelmä kohtelee molempia sukupolvia tasavertaisesti ja asettaa samat vaatimukset kaikille. Vika ei siis ole järjestelmässä, vaan pojissa. Minusta vikaa voidaan kuitenkin korjata pienillä muutoksilla opetuksessamme.
En tarkoita, että koulutusta pitäisi kallistaa poikia suosivaksi, sehän olisi väärin. Sen sijaan minusta pojille pitäisi opettaa enemmän perisuomalaisia miehisiä arvoja koulunpenkillä, koska isät eivät enää nykyaikana painota tai opasta ahkeruuteen, suoraselkäisyyteen, yritteliäisyyteen tai rehelliseen kovaan työhön tarpeeksi. Nuoret pojat eivät kiinnitä tarpeeksi huomiota koulutukseensa eivätkä ajattele tulevaisuutta.
Minusta siis koulutusjärjestelmä ei ole puolueellinen eikä sitä sellaiseksi saa muuttaa, mutta meitä poikia pitäisi vähän potkia persiille että tajuaisimme ottaa niskasta itseämme kiinni.
Jos asialle ei tehdä pian jotain, veikkaan että yhteiskunnan päättävät elimet muuttuvat ihan jo lähivuosina vahvasta naisten johtamiksi.
Itse aloitin juuri opinnot yliopistolla ja kyllä siellä näkyi ainoastaan nuoria naisia. Kyllä oli miehenä orpo olo, varsinkin kun satun olemaan Humanistisessa tiedekunnassa. Oppilasyhdistyksen tapaamisessa meitä poikia oli kolme, naisia varmaan kuutisenkymmentä!
- Dekas
03.09.2006 12:27
1 / 9