Miksi miehet haukkuvat naisia tällä palstalla? Milloin on hampaissa Tarja Halonen, milloin Tanja Karpela, milloin Viivi Avellan ja milloin joku muu vähänkin menestynyt nainen.
Vastaavasti feministit eivät hauku menestyneitä miehiä tällä palstalla.
Mistä mielestänne on kysymys?
Miksi
16
2470
Vastaukset
- Fafner
... jotkin miehisyydestään epävarmat "miehet" provosoituvat herkästi, tuntiessaan itsensä uhatuksi tuntemattoman ja kaiken alleen tallovan Mahtavan Naisenergian välittyessä näiltä naisen tuoksuisilta sivuilta. Tällainen kaikkihan on tietysti varsin naurettavaa, vai mitä?
Ikuista Naista Aina Ylistäen!!!
Teidän Aina Altis ja Aulis,
Fafnerinne- jorojukka-kukka
"...jotkin miehisyydestään epävarmat "miehet"......"
Tässähän tämä vastaus nyt tulikin. Kiitos! Ja kiitos myös siitä, että suhtaudut naisiin positiivisesti! - Mi-yes
jorojukka-kukka kirjoitti:
Tässähän tämä vastaus nyt tulikin. Kiitos! Ja kiitos myös siitä, että suhtaudut naisiin positiivisesti!Miehisyys x 1
Miehet x 1
Naisiin x 1
-------------
Yht. 3 p - Fafner
jorojukka-kukka kirjoitti:
Tässähän tämä vastaus nyt tulikin. Kiitos! Ja kiitos myös siitä, että suhtaudut naisiin positiivisesti!... varaukseni, suhteessa vastakkaiseen sukupuoleen,
on Luojamme = Luonnon ansiota. kiittääkäämme Luontoa, joka meidät on muovannut miljoonien kuolemien ja elämien kautta.
- Antsux
Naiset arvostelevat nimenomaan menestymättömiä miehiä: peräkamaripoikia, sosiaalisesti avuttomia, rumia, köyhiä, yksinäisiä.
Kumpi kestää kritiikkiä paremmin ja kumpi on valmistautuneempi sitä vastaanottamaan: menestyvä julkkisnainen vai kaikessa epäonnistunut luuserimies? Kumman piikittely on reilumpaa? - aatos_
että et oikein ymmärrä touhun luonnetta. Feministit ovat katsos vaatimattomia, heille riittää menestymättömien miesten haukkuminen. Ei feministi menestyvää miestä hauku. Päinvastoin: pimppi on niin kosteana, että verta ei riitä aivoihin kun vain mainitaankin menestyneen miehen nimi.
Menestyvä mies on kaikkea sitä, mitä feministi haluaisi olla, muttei kykene. Peniskin niillä puol' jumalilla on. - Mies vain
menestyneitä miehiähän arvostellaan hyvä-veli verkostoista ja muista salaliittoteorioista naisia vastaan, lasikatoista jne. ja vielä on otsaa yrittää väittää että vain naisia muka arvostellaan perkele!
..jos jokainen mies on potentiaalinen raiskaaja, niin kyllä siihen silloin lukeutuu menestynytkin mies edellyttäen, että menestynyt mies on mies..
..toisaalta taas, jos patriarkaatti on syypää kaikkiin naisten vaivoihin, niin silloin tähän haukuttujen ryhmään kuuluu koko miessukukunta..
..julkisuuden henkilöitä arvostellaan usein heidän tekemistensä vuoksi, palstahahmoja heidän esittämiensä päättömien väittämien vuoksi..
..muistaakseni tämä oli feminismipalsta, joten on jokseenkin normaalia, että täällä vaihdetaan ajatuksia, jotka nimenomaan liittyvät sukupuoleen..
..tosin palstalla on henkeä, että vain keskenään viihtyvät naiset saisivat vaihtaa palstalla mielipiteitä..
..mutta kuten on tullut todetuksi, feminismin lajeja on useita, normaalifeminismiin kuuluu nähdäkseni normaali keskustelu..- jorojukka-kukka
Missä vastaus?
- Jack orig.
Miten ihmeessä voit olla noin puusilmä, epärehellinen ja naivi? Olet itse syyllistynyt niin monasti miesten parjaamiseen, että niitä vasten tarkasteltuna aloituksesi ei anna sinusta kovinkaan järkevää kuvaa.
- jorojukka-kukka
Mitenkä tämä liittyi aloitukseen? Lue ja ymmärrä. Kiitti!
- ruotuun akat
Siitä on loppupeleissä kyse. Sellainen mies pelkää, ettei miehellä ole enään sijaa naisen elämässä, kun nainen pärjää (elättää itsensä) yksinkin.
Itse ainakin olen useampaankin kertaan sanonut poikkeavan sanan kohti joitain poliitikkoja ja toimijoita. Syynä ei kyllä ole ollut se että he olisivat naisia, tai se että he olisivat menestyviä naisia.
Karpelaa on tullut moitittua yleisestä päättömyydestä ja omituisista toimista. Niin ja pätevyyden puutteesta. Halosta strategisesti itsetuhoisesta ja tarpeettomasta maaminavarastojen alas-alosta.
Yleensäkkin näitä päättömiä poliittisia tekoja tulee moitittua, kun esimerkiksi tämä viimeaikeinen pörssiyhtiöiden uhkailu johtokuntien sukupuolijakautumien suhteen.
Jos johtavissa asemissa olevat miehet ryhtyvät ajamaan sukupuolisyrjiviä, sortavia, epäloogisia ja tuhoontuomittuja lakivirityksiä, voit luottaa siihen että alan haukkua niitäkin :D
Ja kyllähän tällä palstalla meitä miehiä on haukuttu aika paljon, vai kuinka? Milloin olen raiskaaja ja milloin väkivaltainen alkoholisti, kun mies satun olemaan...
- Dekas- Marian aave
Kyse on PALJON yksinkertaisemmasta asiasta kuin mitä arvon puusilmafeministit tällä palstalla haluavat uskoa!
Kyse on ns. bumerangi-ilmiöstä.
Negatiiviset asiat siirtyvätkin lukijoiden päissä sanojaan itseensä.
http://www.sciencedaily.com/releases/1998/03/980319071139.htm- jorojukka-kukka
No voih!
*pitelee nenästään*
Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391809En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421368Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81141
- 121058
- 20959
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 80899