Kysymys on tarkoitettu kaikille palstalaisille. ;)
Miten hemmottelet naistasi?
35
2141
Vastaukset
Nallekarhuja on ollut tapana ostaa...
Suklaata...
Haleja :)
yms.
- Dekas- jorojukka-kukka
Hienoja nämä myös.
- en mitenkään
Ei mulla ole naista.
Miksi kalastaja tarjoaisi syöttiä uudelleen saalille, jonka hän on jo saanut?
Ei ole kansantalous ollut varmaankaan oppiaineesi...hemmottelu pilaa ihmisen..
..ihminen pitää päin vastoin karaista..
..se on vähän niin kuin vernalisaatio eli idunviritys..
http://fi.wikipedia.org/wiki/Vernalisaatioepikuros kirjoitti:
Sparttalaiseen vaiko Stoalaiseen suuntaan ?
..vaikka sokraattinen metodi, jos muu ei auta..
http://fi.wikipedia.org/wiki/Sokraattinen_metodi
- kysymys-
Kysymyksesi on liian naismainen. Jos nuo kysymykseesi vastaannet ovat todella miehiä, niin lupaan syödä vanhat k.....ni!
- delta_foxtrot
Pitkitetyillä aamupanoilla !
- Sanelma*
sardiineja
- yksinkertainen
Tietenkin perinteinen mies hemmottelee naista esimerkiksi äitienpäivänä siten, että ei piekse tätä - ainakaan kovin pahasti. Niin ja päästä sen verran helpolla, että nainen saa hakea vaikka pitsaa että ei tarvitse keittiössä hikoilla. Telkkaristakin voidaan katsoa jotain hömppää - mikäli ei tule vaikkapa jääkiekkoa tai formulaa.
Suuren juhlapäivän kunniaksi tietenkin ansioitunut mies ymmärtää ostaa jääkaapin täyteen kaljaa.
Ymmärtäväisyydessään suuren juhlan kunniaksi mies voi vaikka lähteä iltapäivästä lähibaariin oluelle. Pois jaloista, että nainen saa siivota ihan rauhassa. Normaalistihin nainen piestään mikäli imurointi häiritsee teeveen katsomista...
Tämähän on se yleisin miestyyppi, vai mitä jööris.- jorojukka-kukka
"Tämähän on yleisin miestyyppi...."
Entä mitenkä SINÄ ITSE hemmottelet naistasi? - yksinkertainen
jorojukka-kukka kirjoitti:
"Tämähän on yleisin miestyyppi...."
Entä mitenkä SINÄ ITSE hemmottelet naistasi?Miten vaan.
Mutta mitä helvettiä tuo sinulle kuuluu? Ja miksi ihmeessä miehen pitää jotenkin erikseen hemmotella naista? Eikö näin tasa-arvon aikana yhtälailla voi nainen hemmotella miestään? Ihme touhua taas. - olisi tarvinnut vastata
yksinkertainen kirjoitti:
Miten vaan.
Mutta mitä helvettiä tuo sinulle kuuluu? Ja miksi ihmeessä miehen pitää jotenkin erikseen hemmotella naista? Eikö näin tasa-arvon aikana yhtälailla voi nainen hemmotella miestään? Ihme touhua taas.Ja sehän olikin niin, että naisen pitää olla miehille kiitollinen, jos häntä ei hakata. Siinä on tarpeeksi akoille hemmottelua.
- yksinkertainen
olisi tarvinnut vastata kirjoitti:
Ja sehän olikin niin, että naisen pitää olla miehille kiitollinen, jos häntä ei hakata. Siinä on tarpeeksi akoille hemmottelua.
no mitäs tällaisia sitten edes kysellään?
- jorojukka-kukka
Miten vaan.
Mutta mitä helvettiä tuo sinulle kuuluu? Ja miksi ihmeessä miehen pitää jotenkin erikseen hemmotella naista? Eikö näin tasa-arvon aikana yhtälailla voi nainen hemmotella miestään? Ihme touhua taas.Mutta avauksiin vastataan mielellään aiheen mukaan, eikä laiteta kirjoittajalle huuhaahömppää ja liirumlaarumia. Sössönsössönsöööööö! Hui naih!!! ;)
- jorojukka-kukka
olisi tarvinnut vastata kirjoitti:
Ja sehän olikin niin, että naisen pitää olla miehille kiitollinen, jos häntä ei hakata. Siinä on tarpeeksi akoille hemmottelua.
Siitä saa olla kiitollinen, kun mies ei lyö. Sehän on oikeastaan lahja naiselle! HEMMOTTELUA!
- yksinkertainen
Mutta avauksiin vastataan mielellään aiheen mukaan, eikä laiteta kirjoittajalle huuhaahömppää ja liirumlaarumia. Sössönsössönsöööööö! Hui naih!!! ;)
vastasin avaukseesi? Vai pitääkö kaikissa ketjuissa, joka vastauksessa erikseen vastata edellisen kirjoittajan kirjoituksen lisäksi vielä avaukseenkin?
Mutta kerrohan nyt, sinä sivistyksen johtotähti, oikeudenmukaisuuden edelläkävijä... Mikä erillinen velvoite miehellä on sitten hemmotella naistaan? Ja miksi sellaista ei erikseen tahdo löytyä naiselta? - jorojukka-kukka
Tämä siis oli kertomus itsestäsi. Pahoillani, en ollenkaan ymmärtänyt.
- jorojukka-kukka
vastasin avaukseesi? Vai pitääkö kaikissa ketjuissa, joka vastauksessa erikseen vastata edellisen kirjoittajan kirjoituksen lisäksi vielä avaukseenkin?
Mutta kerrohan nyt, sinä sivistyksen johtotähti, oikeudenmukaisuuden edelläkävijä... Mikä erillinen velvoite miehellä on sitten hemmotella naistaan? Ja miksi sellaista ei erikseen tahdo löytyä naiselta?"Mikä erillinen velvoite miehellä on sitten hemmotella naistaan?"
Mistä olettamus on peräisin? Ei ainakaan minulta. - yksinkertainen
"Mikä erillinen velvoite miehellä on sitten hemmotella naistaan?"
Mistä olettamus on peräisin? Ei ainakaan minulta.avauksesi? Tietenkin tuollaiseen kysymykseen liittyy jonkinlainen olettamus.
- yksinkertainen
Tämä siis oli kertomus itsestäsi. Pahoillani, en ollenkaan ymmärtänyt.
Mistä niin päättelit?
- sitä
no mitäs tällaisia sitten edes kysellään?
kysellä. Ei jokaista kysymystä ole juuri sinulle esitetty.
- yksinkertainen
sitä kirjoitti:
kysellä. Ei jokaista kysymystä ole juuri sinulle esitetty.
mitähän sinä nyt höpiset. Tietenkin on.
- olevan
mitähän sinä nyt höpiset. Tietenkin on.
kun vastaat itse omiinkin kysymyksiisi.
- jorojukka-kukka
Mistä niin päättelit?
Että vastasit aloitukseeni. Siinä oli selkeä kysymys ja tuossa selkeä vastaus sinulta. Joten eiköhän tämä nyt tästä aiheesta ala riittämään.
- Tuntuu kelpaavan....
Joka aamu, kun illalla olen saanut, jätän 50 euroa yöpöydälle !! Molemminpuolinen tyytyväisyys taattu.
- Ruosutar
miehen kanssa joka yrittäisi hemmotella minua.
Ei onnistu. Mautonta lässyn lässyä.- jorojukka-kukka
Hemmotteletko sinä miestäsi?
- Ruosutar
Hemmotteletko sinä miestäsi?
Miksi teksin niin?
En nää siinä mitään järkeä.
Ei meillä ole hemmoteltu lapsiaakaan. Huomiota he ovat kyllä saaneet ja puhua, ja heitä on kuunneltu, mutta ei ikinä hemoteltu. - nyt ihan
Ruosutar kirjoitti:
Miksi teksin niin?
En nää siinä mitään järkeä.
Ei meillä ole hemmoteltu lapsiaakaan. Huomiota he ovat kyllä saaneet ja puhua, ja heitä on kuunneltu, mutta ei ikinä hemoteltu.okein sanan hemmottelu? Piloille hemmotteleminen on sitten asia erikeen.
- Ruosutar
nyt ihan kirjoitti:
okein sanan hemmottelu? Piloille hemmotteleminen on sitten asia erikeen.
Ruotsiksi "dalta" tai "pjoska".
Ruotsalaisessa sanassa hemmoteltu = bortskämt on pohjana sana "skämma" ja "skämma ut" tarkoittaa häpäistä. Sana "bortskämt" jos sen kääntäisi sananmukaisesti suomeksi tulisi kuulumaan poishäpäisty. Silloin ollaankin lähellä suomalaista sanaa pilallehemmoteltu.
Jos hemmoittelulla tarkoitat hyvänä pitämistä niin silloin onkin kyse jo muusta. Hemmottelu ja hyvänä pito on kaksi eri asiaa.
Jos joku yrittää minua hemmotella kokisin sen manipulointina, mielistelynä. Siitä puuttu silloin aitous.
Samantapainen eroavaisuus kuin rakkauden ja romantiikan välillä. Rakkaus on todellista, realistista kun taas romantiikka on illuusiota. - asia
Ruosutar kirjoitti:
Ruotsiksi "dalta" tai "pjoska".
Ruotsalaisessa sanassa hemmoteltu = bortskämt on pohjana sana "skämma" ja "skämma ut" tarkoittaa häpäistä. Sana "bortskämt" jos sen kääntäisi sananmukaisesti suomeksi tulisi kuulumaan poishäpäisty. Silloin ollaankin lähellä suomalaista sanaa pilallehemmoteltu.
Jos hemmoittelulla tarkoitat hyvänä pitämistä niin silloin onkin kyse jo muusta. Hemmottelu ja hyvänä pito on kaksi eri asiaa.
Jos joku yrittää minua hemmotella kokisin sen manipulointina, mielistelynä. Siitä puuttu silloin aitous.
Samantapainen eroavaisuus kuin rakkauden ja romantiikan välillä. Rakkaus on todellista, realistista kun taas romantiikka on illuusiota.eri tavoin.
Minä sen ajattelen juuri hyvänäpitämisenä. Itseäänkin voi hemmotella menemällä vaikka kuumaan vaahtokylpyyn oikein ajan kanssa ja ottaa samalla vaikka lasi vinkkua.
- manna gryn
ostan sille pussillisen turkin pippureita, ja itselleni ainoastaan pussillisen kossua. :)
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391779En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81141
- 121048
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 20949
- 80889