Mistä kaikki "arabi-tietous" ?

Minua kummastuttaa, kun kaikilla palstan rasisteilla riittää "faktaa" jaettavaksi.

Miten te oikein tiedätte, että ne pizzerian arabit kiertää veroja? Oletteko te kaikki töissä verottajalla?

Miten te kaikki tiedätte, että naapuruston arabi elää toimeentulo-tuella? Seuraatteko te arabeja kaduilla ja täten näettä heidän kävelevän tukitoimistoon, tai jotain tälläistä? En minä ainakaan tiedä miten naapurini tienaavat rahansa, kuinka te tiedätte?

Palstan vakio-rasistien sepostuksista nousee vahva yleistämisen ja oletuksen löyhkä. Onko teillä todellakin sen naapuruston pizzerian verotiedot piironginlaatikossa vai oletatteko vain että siellä kierretään veroja?

Ja miksi te olette valmiit yleistämään kaikki arabit kiihkouskovaisiksi naistenhakkaajiksi, mutta kun joku sanoo että suomalais-miehetkin juo ja hakkaa, olette heti puollustuskannalla?

- Dekas

13

2222

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • montako

asioista tietävää tässä maassa on, kun ajatellaan, että yksikään arabimies ei tyydy suhteeseen yhden suomalaisnaisen kanssa! Asioista tietäviä ex-tyttöystäviä ja ex-vaimoja (plus heidän ystävät ja sukulaiset) on tässä maassa tuhansia.

Ajattele paljonko naisia saikaan Suomessa tämä HIV-tartuntoja levittävä (ruma kaiken lisäksi) tumma mies - olikohan 200!!!

Asioista täytyy tiedottaa, että suomalaisnaiset järkiintyisivät!

• ei sinisilmäinen

Ensinnäkin tämä Hiv tartuntoja levittävä oli ainakin mun silmään komea, ja sillä oli ollut yli 300 naista jo 90-luvun alussa, paljonkohan olis sitten kymmenen vuotta myöhemmin! Sillä oli julkkisnaisiakin, voisnpa tässä vetääkkin yhden nimen joka pyöri useesti sen kanssa, tumma kaunotar, mutta annanpa olla ettei tule vaikeuksia.. ne naiset useesti jopa ihan tappeli siitä kun se kapakkaan ilmesty ennekuin se oli ovesta kunnolla sisälle päässy..hehheh Kokeilkaas samaa perässä suomijuntit, eipä taida onnistua.

Vai tiedota sinä näitten katkerien, useesti vähän bimbojen naisten asiaa.. Tosi hauska tyyppipä olet!!! Niin metsä vastaa kuni sinne huudetaan. Se pitää näitten naisten kohdalla paikkansa.

• varmaan
        ei sinisilmäinen kirjoitti:

Ensinnäkin tämä Hiv tartuntoja levittävä oli ainakin mun silmään komea, ja sillä oli ollut yli 300 naista jo 90-luvun alussa, paljonkohan olis sitten kymmenen vuotta myöhemmin! Sillä oli julkkisnaisiakin, voisnpa tässä vetääkkin yhden nimen joka pyöri useesti sen kanssa, tumma kaunotar, mutta annanpa olla ettei tule vaikeuksia.. ne naiset useesti jopa ihan tappeli siitä kun se kapakkaan ilmesty ennekuin se oli ovesta kunnolla sisälle päässy..hehheh Kokeilkaas samaa perässä suomijuntit, eipä taida onnistua.

Vai tiedota sinä näitten katkerien, useesti vähän bimbojen naisten asiaa.. Tosi hauska tyyppipä olet!!! Niin metsä vastaa kuni sinne huudetaan. Se pitää näitten naisten kohdalla paikkansa.

sinunkinlaisen älymystön edustajan (ei ainoastaan "bimbojen" naisten) edun mukaista, että veronkiertäjäravintoloitsijat/pimeän työn teettäjät sekä pimeän työn tekijät(ns."työttömät") laitetaan teoistaan vastuuseen! Niin, paitsi tietysti, jos satut kuulumaan kyseiseen ryhmään tai olet henkisesti alistettu kyseisen ryhmän henkilön (henkilöiden) toimesta.

Niin, ja... kuuluuko isäsi, veljesi ja poikasi myös (vai varsinkin) ns. "suomijuntteihin" - kuulostat nimittäin hiukan katkeralta!?

• Weeeeeman

Näistä MaMu-pizzerioiden veronkierroista on tehty tutkimus pari vuotta sitten. Siinä mm. veroviraston edustaja totesi, että tätä veronkiertoa tapahtuu yleisesti, mutta verottaja ei ehdi millään näiden veronkiertäjien perään, koska sitä tapahtuu niin laajasti ja konkurssiin menneen pizzerian tilalle perustetaan yleensä uusi esim. edellisen omistajan veljen toimesta. Sitten myydään taas yrittäjätukien ajan halpaa pizzaa, sen jälkeen tehdään konkurssi ja perustetaan uusi firma. Samalla todettiin myös, että MaMut käyttävät yleisesti omia lapsiaan jne Pimeänä työvoimana.

Samassa tutkimuksessa oli myös laskettu, kuinka halvalla pizzaa voi Suomessa myydä, jotta myynti olisi kannattavaa.

Kyseinen lehtijuttu ja tutkimus oli jonkin aikaa muutamissa Kotipizzoissa ainakin Helsingissä ja Tampereella kehyksissä seinällä :)

• ulkomaalaiset

omistajat ovat yllättävän tietoisia oikeuksistaan - velvollisuuksistaan ei niinkään. Eräskin sanoi, että sukulainen (työtön) saa olla hänen yrityksessä töissä "auttamassa" ja samaan aikaan kortistossa työttömänä työnhakijana - perusteena sukulaisuussuhde!

• Niin no

Tilastot eivät valehtele.

• jaossa

Rasismi tarkoittaa syrjintää sukupuolen, rodun jne. perusteella. En voi käsittää kuinka syyllistyn syrjintään silloin kun en halua osallistua matkamuistojen elatukseen.

Minua taas kummastuttaa kuinka palstan yli-suvaitsevilta löytyy kykyä kiistämään selkeitä tilastoja.

• ole...

kiistänyt tilastoja, vaan sitä että niitä voisi yleistää koskemaan kaikkia saman sukupuolen, rodun, jne. edustajia. Siinäpä se faktatiedon ja rasismin ero.

• nimierkkim
        ole... kirjoitti:

kiistänyt tilastoja, vaan sitä että niitä voisi yleistää koskemaan kaikkia saman sukupuolen, rodun, jne. edustajia. Siinäpä se faktatiedon ja rasismin ero.

etsi kirjoitus, jossa väitetään kaikkien tietyn rodun edustajien olevan esim. sosiaalituen väärinkäyttäjiä.

jos 3% vähemmistö vien turvakotipaikoista 50% tai se sama vähemmistö tekee raiskauksista 24%, niin se ei tarkoita, että kaikki tekevät niin, mutta helvetin monet kylläkin. varsinkin verrattuna valtaväestöön.

• joskus...
        nimierkkim kirjoitti:

etsi kirjoitus, jossa väitetään kaikkien tietyn rodun edustajien olevan esim. sosiaalituen väärinkäyttäjiä.

jos 3% vähemmistö vien turvakotipaikoista 50% tai se sama vähemmistö tekee raiskauksista 24%, niin se ei tarkoita, että kaikki tekevät niin, mutta helvetin monet kylläkin. varsinkin verrattuna valtaväestöön.

vaan tuntuu että se halutaan yleistää kaikkiin. Jos joku kirjoittaa täällä omasta elämästään vaikkapa arabin vaimona, niin heti ollaan kertomassa minkälainen hänen miehensä "todellisuudessa" on. Eiköhän se vaimo sen ihan itse tiedä paremmin kuin mitkään tilastot. Miten sen ylipäätään voisi kukaan tuntematon tietää, jos kyseessä ei olisi rasistinen, kansalaisuuden mukainen yleistys tilastoista?

• yks mies

niin mitä siitäkin tulisi jos kaikki asiat pitäisi yksilöidä. Eihän sen jälkeen kellään olis kenestäkään MITÄÄN mielipidettä.
      Vai olisitko itse niin viisas ja ahkera, että opettelisit tuntemaan kaikki eri ihmiset ja kansanryhmien edustajat?
      Epäilen.

Miksi sitten eri kansanryhmistä on mielipiteet? No tästä vois tehdä vastakysymyksen, että minkä takia ihmisillä ylipäänsä on toisista ihmisistä mielipiteitä? Siis sellaisistakin ihmisistä jonka tietää vaikka vaan ulkonäöltä? Tai on nähnyt ihmisen tekevän joskus jotain?

Väitätkö, ettet ole koskaan vetäny johtopäätöksiä jostain ihmisestä ottamatta kunnolla selvää asioista?
      Voin sanoa, että suurimmalle osalle ihmisistä yleistys kertoo jostain kansanryhmästä tai toisesta ihmisestä kaiken tarpeellisen. Oli se sitten positiivinen tai negatiivinen yleistys. Siksi ihminen on ulkomailla aina suurennuslasin alla.

Palataanpa vielä Kajaanin pizzeria pahoinpitelyihin.
      Media kertoi tapauksesta suurin otsikoin ja dramaattisin vaihein. Pari päivää tämän jälkeen poliisi ilmoitti julkisuudessa kerrottujen asioiden olleen osin virheellisiä ja suurenneltuja. En tiedä heittikö lehtijutussa legendaa sitten ravintoloitsijat vai lehtimiehet?

• nimierkkim

Vaikka en tätä forumia aukottomana totuudenlähteenä pidäkään, niin totuus tuosta Kajaani-tapaukseksesta kerrottiin tällä ja Kajaani-forumilla muutama päivä sen jälkeen, kun media paisutteli asiaa tukeutuen pelkästään MaMujen paskapuheisiin.

• Ufoman

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1538
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1429
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1335
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1301
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      988
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      941
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      881
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      806
    Aihe