Ideaalimiehen teoria

Kuulin tässä vähän aikaa sitten erään miehen puhuvan naisten vaatimuksesta miesten suhteen.

Hän sanoi, että naiset haluavat miesten omaavan kaikki naisista löytyvät positiiviset ominaisuudet, mutta ei lainkaan heikkouksia.

Minusta tämä kuvaa yllättävän hyvin sitä, millainen ideaalimiehen tulisi nykypäivänä olla.

Tulisi olla avoin, herkkä ja keskustelutaitoinen. Tulisi pitää huoli omasta ulkonäöstä, omata ne vatsalihakset ja olla laiha, kiinteällä takamuksella varustettuna. Pitää olla tyylitajua ja komeat vaatteet. Kauppojen hyllyiltä löytyy miehille tarkoitettuja ihopuhdistustuotteita ja kosteutusvoiteita. On käsirasvaa ja geeliä. On merkkiaurinkolaseja ja kalliit vaatemerkit myyvät nykyään miehillekkin. Pitäisi omata sisustustyyliä.

Tulisi löytyä sitä "tunneälyä" ja pitäisi puhua tunteistaan. Pitäisi olla "soulmate". Ja vaimon ulkonäköä ei saisi huomioida tai arvostaa. Jos arvostaa naista koska tämä on kaunis, on moukka ja sivistymätön juntti. Pitäisi rakastaa sitä "sisäistä kauneutta" ja muuta moskaa. Helpostihan sitä nykymies pari vuosikymmenen aikana on päihittänyt neljä biljardia vuotta evoluutiota, mikäs siinä...

Missä vaiheesta ideaalimiehestä tuli nainen, jolla on lihaksia?

- Dekas

4

216

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jebujee

"Missä vaiheesta ideaalimiehestä tuli nainen, jolla on lihaksia?"

Siinä vaheessa kun taipui noihin vaatimuksiin. No onhan meitä perus junttejakin vielä jotka ei tuohon rumbaan lähde.

• P.e.p.e.

Tuolla kun ihmisten ilmoilla liikkuu ja katselee ympärilleen, niin eipä niitä ulkoiset merkit täyttäviä ideaalihenkilöitä joka kadun kulmassa vastaan kävele. Etenkin jos jakaa vielä ihmisiä ikäryhmiin ja seuraa vaikkapa keski-ikäisiä ja keski-ikää lähestyviä (oma ikäluokkani), niin tulos kertoo karua kieltä.

Sanoisin, että jos tuollainen keskiverto nainen asettaa riman kovin korkealle, alkaa sekä tarjonta että tarjokkaat vähentyä kummasti. Sama tietysti koskee miestä. Ihmisillä on usein se vika, että he arvioivat itsensä liian korkealle (toki näennäisesti yritetään olla vaatimattomia). Parituminenkin sujuisi huomattavasti tehokkaammin, kun opettelisi tuntemaan oman itsensä paremmin ja hakemaan tasoistaan ja hyväksymään tasoisensa seuran. Onhan sitten tietysti olemassa tämä vanha totuus: "Hyvää en saa ja huonoa en huoli". Mikäpä siinä, valinta sekin.

Eli jälleen kerran feministien ja etenkin J-K:n iloksi totean - Kannattaa aina välillä KATSOA peiliin. ;))

• herra

Niin tai asian voisi asettaa myös jaloilleen.

Nuo ovat lopulta varsin arkipäiväisiä seikkoja, mutta mietittäessä esimerkiksi ihanteita ja moraalisia arvostuksia, mielestäni naiset ovat itse asiassa muuttuneet ennemminkin paljon kovemmiksi.

Tasa-arvoa ajavat feministit usein itse asiassa pitävät mittapuunaan miehen saavuttamista. Miksi?

Miksi naisesta pitäisi tulla mies, jotta naisesta tulisi tasa-arvoinen?

Miksi nainen ei tulisi ensin itsekseen, hyväksymällä itsensä sellaisena kuin on?

• itsehän sitä vaaditte

"naiset haluavat miesten omaavan kaikki naisista löytyvät positiiviset ominaisuudet..."

Niin. Ja miksi? Koska naiset joutuvat joka ikinen päivä altistumaan jokaiselle näistä vaatimuksista (no ehkä ei lihaksikkuudesta) miesten edessä. Ja sitten hyvin suuri osa todella kykenee siihen. Ihmekö sitten, että alkaa olla varaa vaatia jotain mieheltäkin.

Kyllä minä käännän katseeni inhoten syrjään, kun löllyvä kaljavatsa kulkee kesässä paljaana. Se on karmeaa. Hirvittävää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1548
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1489
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1345
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      340
      1316
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      998
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      951
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      891
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      826
    Aihe