En ymmärrä miehen käytöstä... Olemme tunteneet toisemme noin parivuotta. Alusta alkaen suhteemme on ollut tapailua parin viikon välein seksin merkeissä. Sen syvempään suhteeseen emme kumpikaan halunneet, minä naimisissa ja hän halusi omien sanojensa mukaan olla vapaa. Mikä tietenkin sopi hyvin minulle.
Ajan kanssa rupesimme keskustelemaan enemmän eikä seksi ollut enään pääasia (toki sitä harrastettiin kovasti, mutta se ei ollut enään itse arvo).
Kolme kuukautta sitten haimme aviomieheni kanssa eroa. Tämä toinen mies oli omien sanojensa mukaan onnellinen, että siihen päädyttiin jotta hän saisi minut itselleen. Noin kaksi kuukautta sitten mies "tunnusti" rakastavansa minua ja kuukausi sitten hän halusi ruveta seurustelemaan ja minä lupasin kunhan asiat otetaan hitaasti eikä kiirehditä mihinkään. Sillä mihinkään vakavaan en ole valmis vielä.
Nyt viikko sitten huomasin tämän miehen lakanoissa rusehtavia jälkiä, kuin kuivunutta verta. (tuoretta vai ei sitä en osaa sanoa) Ja nyt viikonloppuna kun vahingossa tönäsin hänen pöytäänsä pöydältä tippui kasa papereita ja yhteen kiinnitin huomioni.
(tiedän, että tein erittäin väärin) Luin kirjeen joka oli osoitettu tälle miehelle. Kirje oli kirjoitettu noin kaksi ja puoli kuukautta sitten. Jossa tyttö aluksi kirjoitti lähettäneensä kuvansa ja toivoi sitä takaisin, jotta voi palauttaa sen siskolleen. Tyttö kovasti kertoi ihastuneensa mieheen ja toivoi tätä käymään vaikka ymmärsi ettei mies hae itselleen tyttöystävää vaan vain kaveria jonka kanssa rupatella.
Minua nyt ihmetyttää, että missä mennään. Välillä menee useampi viikkokin ettei kuulla sillä miehellä on kaksi työpaikkaa ja harrastukset. Mihin hän tarvitsee uusia juttu kavereita kun ei ainakaan hänen puheidensa mukaan aika riitä nykyisillekkään. Mielestäni en ole koskaan vaatinut rakkautta tai muita tunteita, ollut enemmänkin niitä vastaan. Nyt kuitenkin olen alkanut hänestä välittämään.. Mitä mieltä te olette onko minulla syytä huoleen vai onko tämä vain tätä että pettäjä itse se eniten epäilee ja syyttää???...
Miehen käytös...
10
1459
Vastaukset
- Asiasta huvittunut
että sinun pitäisi kunnioittaa sellaista asiaa kuin kirjesalaisuus. Toisen kirjeitä ei saa lukea, vaikka ne avattuja olisivatkin.
Lisäksi sulle vois tehdä ihan hyvääkin maistaa omaa lääkettäsi.- Alkup.
Nimen omaan tätä odotinkin.... Jotta mielesi on parempi voin sinulle kertoa, että joo tiedän hyvinkin tehneeni väärin monessa asiassa, tein väärin kun luin kirjeen tein väärin kun petin, mutta omaa lääkettäni maistelin monta vuotta kun "rakas" aviomieheni juoksenteli vieraissa (jeps niitä oli monta) ja tuossa suhteessa roikuttiin vain lapsemme takia kunnes järki tuli päähän.. mutta jos jollain olisi mielipidettä tuohon kysymykseen olisin kiitollinen...
- Ihmetyskummitus
Alkup. kirjoitti:
Nimen omaan tätä odotinkin.... Jotta mielesi on parempi voin sinulle kertoa, että joo tiedän hyvinkin tehneeni väärin monessa asiassa, tein väärin kun luin kirjeen tein väärin kun petin, mutta omaa lääkettäni maistelin monta vuotta kun "rakas" aviomieheni juoksenteli vieraissa (jeps niitä oli monta) ja tuossa suhteessa roikuttiin vain lapsemme takia kunnes järki tuli päähän.. mutta jos jollain olisi mielipidettä tuohon kysymykseen olisin kiitollinen...
Melkoisen vaikeaa alkaa veikkailemaan, mitä tuolla miesystävälläsi olis mielessä. Pahin vaihtoehto sun kannaltasi on tietysti se, että hän ei alunperinkään ole todella ollut valmis sitoutumaan suhun, ja että hän ns. vaan "pelailee" sun kanssasi mm. puhumalla "rakkaudestaan" jne. Em. tilanteessa esim. seksisuhteenne sun ollessasi vielä naimisissa on varmastikin ollut miehelle ideaalitilanne: "nautintoa ilman sitoumuksia".
Toinen vaihtoehto olis ehkä sit se, että hän on säikähtänyt suhteenne luonteessa tapahtunutta muutosta sen muuttuessa "kevyemmästä vakavampaan suuntaan" avioerosi jälkeen, ja siks sekoilee nyt kirjekaveri(e?)nsa kanssa. Mikäli kyse olis jälkimmäisestä vaihtoehdosta, suhteellanne saattaa yhä olla toivoa.
Selvältä musta kuitenkin vaikuttaa, että tuo miesystäväsi kusettaa sua, anteeksi nyt vaan, kun sanon näin suoraan asian.( Suoraa vastaustahan kai kyllä kaipasitkin?) Jos hän nimittäin väittää, ettei hänellä muka ole aikaa tavata sua, ja samanaikaisesti häneltä kuitenkin löytyy aikaa kirjoitella muiden "naisystävien" tms. kanssa (hakea muuta seuraa?), hän ei puhu sulle rehellisesti tekemisistään.
Suosittelen, että nostaisit nyt ihan "kissan pöydälle" miehen kanssa ja kertoisit hänelle suoraan huomanneesi, ettei hän ole ihan täysillä jutussanne mukana. Puhuminen suoraan on ainoa keino sulle saada selvyyttä suhteeseenne, vaikka miehen antamat vastaukset voivatkin olla sulle raskaita kestää. Siitä, että luit miehen kirjeen älä kuitenkaan missään nimessä puhu, koska sehän on selvä epäluottamuslause miehelle sulta, ja seuraukset kertomisesta eivät varmasti olis ainakaan hyviä suhteellenne.( Näin on siitäkin huolimatta, että miehesi hänkin käyttäytyy nyt ilmeisen epäreilulla tavalla sua kohtaan...)
Itse, jos ihan suoraan sanon, en varmaan jaksaisi katsella noin käyttäytyvää miestä kovin pitkään.(En ainakaan, jos mies ei edes vakavan keskustelun seurauksena avautuisi tekemisistään, ja rehellisesti kertoisi, missä mennään...) Miesystäväsi toiminta vaikuttaa kaikkinensa (anteeksi nyt vaan taas) aika selkärangattomalta. Toivon, ettei hän ole taas yksi niistä, jotka haluavat saada suhteesta vaan ne hyvät puolet itselleen...
Mut tsemppiä kuitenkin sulle aloitaja! Toivon tietysti, että saisitte asiat selvitettyä.
PS. Pelurin tunnistaa aina siitä, ettei hän vakavassa keskustelussakaan missään nimessä vapaaehtoisesti tunnusta tai ala itse kertoa mitään ( esim. kirjeystävästään jne.seikkailuistaan). Lisäksi puheet ja teot ovat yleensä aina ristiriidassa keskenään, eli sanonta "Lupaa kuun taivaalta, mutta tuo vain juuston" sopii täydellisesti näihin miehiin.;D - Ihmetyskummitus
Ihmetyskummitus kirjoitti:
Melkoisen vaikeaa alkaa veikkailemaan, mitä tuolla miesystävälläsi olis mielessä. Pahin vaihtoehto sun kannaltasi on tietysti se, että hän ei alunperinkään ole todella ollut valmis sitoutumaan suhun, ja että hän ns. vaan "pelailee" sun kanssasi mm. puhumalla "rakkaudestaan" jne. Em. tilanteessa esim. seksisuhteenne sun ollessasi vielä naimisissa on varmastikin ollut miehelle ideaalitilanne: "nautintoa ilman sitoumuksia".
Toinen vaihtoehto olis ehkä sit se, että hän on säikähtänyt suhteenne luonteessa tapahtunutta muutosta sen muuttuessa "kevyemmästä vakavampaan suuntaan" avioerosi jälkeen, ja siks sekoilee nyt kirjekaveri(e?)nsa kanssa. Mikäli kyse olis jälkimmäisestä vaihtoehdosta, suhteellanne saattaa yhä olla toivoa.
Selvältä musta kuitenkin vaikuttaa, että tuo miesystäväsi kusettaa sua, anteeksi nyt vaan, kun sanon näin suoraan asian.( Suoraa vastaustahan kai kyllä kaipasitkin?) Jos hän nimittäin väittää, ettei hänellä muka ole aikaa tavata sua, ja samanaikaisesti häneltä kuitenkin löytyy aikaa kirjoitella muiden "naisystävien" tms. kanssa (hakea muuta seuraa?), hän ei puhu sulle rehellisesti tekemisistään.
Suosittelen, että nostaisit nyt ihan "kissan pöydälle" miehen kanssa ja kertoisit hänelle suoraan huomanneesi, ettei hän ole ihan täysillä jutussanne mukana. Puhuminen suoraan on ainoa keino sulle saada selvyyttä suhteeseenne, vaikka miehen antamat vastaukset voivatkin olla sulle raskaita kestää. Siitä, että luit miehen kirjeen älä kuitenkaan missään nimessä puhu, koska sehän on selvä epäluottamuslause miehelle sulta, ja seuraukset kertomisesta eivät varmasti olis ainakaan hyviä suhteellenne.( Näin on siitäkin huolimatta, että miehesi hänkin käyttäytyy nyt ilmeisen epäreilulla tavalla sua kohtaan...)
Itse, jos ihan suoraan sanon, en varmaan jaksaisi katsella noin käyttäytyvää miestä kovin pitkään.(En ainakaan, jos mies ei edes vakavan keskustelun seurauksena avautuisi tekemisistään, ja rehellisesti kertoisi, missä mennään...) Miesystäväsi toiminta vaikuttaa kaikkinensa (anteeksi nyt vaan taas) aika selkärangattomalta. Toivon, ettei hän ole taas yksi niistä, jotka haluavat saada suhteesta vaan ne hyvät puolet itselleen...
Mut tsemppiä kuitenkin sulle aloitaja! Toivon tietysti, että saisitte asiat selvitettyä.
PS. Pelurin tunnistaa aina siitä, ettei hän vakavassa keskustelussakaan missään nimessä vapaaehtoisesti tunnusta tai ala itse kertoa mitään ( esim. kirjeystävästään jne.seikkailuistaan). Lisäksi puheet ja teot ovat yleensä aina ristiriidassa keskenään, eli sanonta "Lupaa kuun taivaalta, mutta tuo vain juuston" sopii täydellisesti näihin miehiin.;DJottei "upottaisi spekulatiivisuuden suohon"...;D Luin tekstisi vielä uudelleen, ja huomioni kiinnitti kirje,joka olis siis kirjoitettu about samoihin aikoihin, kuin sä hait avioeroa miehestäsi...Mitäs, jos se tyttö todella onkin vain rupattelukaveri miehelle? Ja toisaalta: miksei miesystävälläsi olis voinut (ainakin aiemmin, ennen seurustelua) olla vaikka niin monta naiskaveria kuin hän haluaa? Miesystäväsi ei nimittäin ole varmaankaan voinut olla täysin varma sun tilanteestasi ( miten sun avioerosi kanssa jne..), joten toisaalta nyt ei niin kauhean kummallista olis, jos hänellä jotain virityksiä oliskin ollut.. Lisäksi te olette seurustelleet vasta aika vähän aikaa, joten tilanne vaatii myös mieheltä luonnollisesti totuttelua.
Sun pitää siis tietysti olla valmis antamaan miehellesi myös tilaa, koska tämä teidän "virallinen seurustelunne" on kestänyt vasta vähän aikaa. Jos mies on esim. pitkään ollut poikamiehenä, tuo seurustelutilannehan on silloin hänelle ihan uusi ja kummalinen.
Huolissani olisin silti tuosta, että mieheltä ei tunnu löytyvän oikein aikaa sulle...Ihastuneena/rakastuneena kun pitäis olla päinvastoin. Kuten aiemminkin sanoin, juttele sen miehen kanssa! - Asiasta huvittunut
Alkup. kirjoitti:
Älä vaan pienintäkään hetkeä kuvittele, ettenkö olisi ymmärtänyt mitä kysyit. Viestini oli puhtaasi moraalinen kannanotto.
- totuus tulee
Et sä sille mitään voinut että se kirje tippu lattialle!!!!!!!
Ja hyvä vain että luit sen,se oli tarkoitettu sulle niin!! että saat SATTUMALTA tietää TOTUUDEN että toi mies puhuu sulle palturia ja pettää sua toisen/toisten kanssa jatkossakin.
Voi voi, hyvät ihmiset,älkää tuomitseko alkuperäistä koska,tämä on niin hemmetin hyvä esimerkki siitä että TOTUUS tulee aina SATTUMALTA ihan itsestään selville/esille jos toinen pettää,sulle kävi noin ja ole kiitollinen tästä.koska korkeat voimat hoiti asian noin eli, että kirje tippu maahan ja sun silmät osu siihen,ja hyvin teit kun luit sen,nyt tiedät minkälaisen petturin kanssa seurustelet :)
En ala moralisoimaan vaikka asiasta huvittuneen kanssa samaa mieltä olenkin.
Mutta pelkäänpä pahoin että se sama kuvio mikä tapahtuu sinun kanssa tapahtuu erilailla jossain muualla päin Suomea. Tapaamisia harvakseltaan, mutta kirjeitä tekstareita jne. sitäkin enemmän.
Oisko mahdollista.- fewfw
No näytät olevan tunteeton noin muutenkin. Petät miestäsi ja sen sellaista. Nyt sua taidetaan pettää. Lirkutellaan ja selän takana sitten on toinen/toisia naisia. Miltä nyt tuntuu idiootti?
- emilie...
Sitä vaan, että muista, että myös miehestä vuotaa verta. Mies voi pettää tai olla pettämättä mutta tuo veri ei todista mitään ennen dna-testejä :) Itselläni juuri viime viikolla herätessäni oli lakanoissa verta, koska jalassani oleva rupi oli auennut. Että ehkä hieman kaukaa haettu peruste pettämisepäilylle :D
Tämä mies siis ryhtyi seksisuhteeseen varatun naisen (sinun) kanssa. Voiko tälläiseltä kaverilta odottaa kovin lojaalia ja uskollista käytöstä?
- Dekas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363687- 122416
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371965Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211731Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301493- 1241458
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141256
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4811233- 771151