ärsyttää!

Nimetön

oli kiva yllätys taas kaupungilta nämä antinkadun parittomina ja parillisina päivinä pysäköinti kielletty merkit!aamusti oli monella pärräämistä kun oli pikavoitto auton tuulilasissa!voisiko joku viisas kertoa mikä on näiden kieltojen idea?muutakuin rahastus....

8

780

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miehfsd

On aurauksessa.

• kuin

nimenomaan se rahastus. Se siinä on tarkoitus. Pieni investointi...suuret tulot ja voitot.

• haluan tietää

Jos tiedät missä niitä rumia keltasia ford kaa romuja säilytetään ni kertokaapa!Käyn vähän tervehtimässä niitä...Voitte sit lehdest lukee parinpäivän pääst enemmän.Nyt meni kertakaikkiaan hermot niihin.5 parkkisakkoo 10 päivän sisäl...Eipä kiertele muutamaan päivään nekään sit ku o renkaat puhkottu...

• Kaupunkiajattelija

niitä lappiksia syytät. Syy on täysin itsessäsi senkin hölmö. Jos käyttäisit päätäsi ja menisit pysäköinninvalvontatoimistoon ja lunastaisit kuukauden tai vaikka puolen vuoden pysäköintiluvan, pääsisit paljon halvemmalla. 35€/kk. Katos ei niiden katujen talvikunnossapitoa sinun kiusaksesi suunnitella. Kyllä se on kaikkien kulkijoiden helpottamiseksi. Jos nyt haluat välttämättä jotain potkaista niin mene nurkan taakse ja potki ITSESI tajuttomaksi ja heti kun heräät, aloita uudestaan.

• autoilijat

Opettele vaan lukemaan ne merkit. Pakkohan tiet on aurata tai kohta et pysäköi enää kummallekaan puolelle tietä!
      Järkeäkin on lupa käyttää vaikka onkin helpompaa olla ajattelematta!!!!!

• Autonkuljettaja Late

Mikä helkutin yllätys? Minä olin lomalla espanjassa ja sinnekin saakka sain lukea Satakunnan Kansan verkkosivuilta että pariton/parillinen pysäköinti alkaa taas. Mikäs helvatin lukutaidoton ja myöskin liikennemerkkisokea tumpelo sinä oikein olet? Painu takasin sinne Siikasten perämettiin jos et osaa kaupungissa olla kaupungin sääntöjen mukaan. Vai vielä renkaita puhkomaan. Toivottavasti ne lappuliisat saa sut kiinni itseteosta ja vetelee sua turpiin niin että alkaa liikennemerkit tulla tutuiksi.

• Ylläri pylläri, pitää välillä auratakkin, ja jos parkkipaikat on piukassa autoja on auraus hankalaa..

• talvi ja vielä luntakin niin saadan aurattua paremmin tiet;) se on ideana:))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      50
      2069
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1660
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1444
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      351
      1426
    5. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1334
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1295
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1088
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      994
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      972
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    Aihe