Montako sopii taksiin Espanjassa

6+1 henkilöä

Meitä olisi lähdössä Espanjaan lomalle 6 yli 12-vuotiasta ja 1 alle kaksitoista vuotias.
Onko mahdollista saada ja sopia samaan taksiin kaikki kun käytämme taksia, vai joudummeko menemään kahdella taksilla? Paljonko ne turistialuella ottavat kerralla kyytiin enintään?
Katsovatko paikalliset poliisit läpi sormien, jos taksissa on ylilastia?.

7

809

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..ja taksilla pääsee!

Ei siihen kukaan puutu, jos vain kuski ottaa kyytiin! Näinhän se on kotonakin... Kannattaa tosin huomioida erilainen liikenne kulttuuri, oman itsensä kannalta ei välttämättä ole viisasta pakata pirssiä liian täyteen..-turvallista matkaa! :)

• turvallisuus

voi olla mutta onkohan turvallista ? taxit ajaa tosi kovaa ja jos kuskin lisäksi 7 ihmistä niin huh huh...minä menisin 2 taxilla tai yrittäisin löytää tilataxin, niitäkin on muutama

• 6+1 henkilöä

Ajaa ne tosi kovaa, sen uskon.Tilataxin löytäminen voi olla vaikeaa.
        Kahden taxin ongelmia voi hieman tulla, jos porukka haluaa pysyä yhdessä. Kun, ja jos aina pysäkille hotellin edessä niitä tulee yksitellen.Samoin takaisinpaluussa. Eivät taida malttaa jäädä odottamaan toista samaan matkaan.
        Kaksi taxia maksaa tietenkin kaksin verroin, jolloin pitää ottaa huomioon myös bussikyyti, joka sekin taitaa mennä puhtaasti henkilöluvun mukaan, ja seitsemältä henkilöltä kertyy hintaa silläkin vaihtoehdolla.

• lo_siento

kysymys on tällä palstalla... Tuntuu vähän oudolta. Oletteko tottuneet istumaan pitkiäkin matkoja tuollaisessa läjässä?

Espanjassa taksi on aika edullinen (lähtömaksu taitaa olla puolet Suomen hinnasta ja mittari alkaa pyöriä vasta tietyn kilometrimatkan jälkeen). Joten suosittelen kahta taksia tai sitten bussia mukavuuden ja turvallisuuden vuoksi.

Miksi ette pystyisi kahdella eri autolla menemään samaan osoitteeseen?

• Antti

Itsellä sen verran kokemusta, etteivät mielellään ylikuormaa ota. Meitä oli 4 aikuista ja yksi lapsi. Matka Fuengirolasta Benalmadenan huvivenesatamaan. Kyllä sai neuvotella monen kuskin kanssa, ennen kuin yksi lupasi kyytiin ottaa, mutta sekään ei luvannut perille saakka viedä, koska satamassa poliiseja. Ja muksun piti pitää päätä matalana.

• eivät ota
        Antti kirjoitti:

Itsellä sen verran kokemusta, etteivät mielellään ylikuormaa ota. Meitä oli 4 aikuista ja yksi lapsi. Matka Fuengirolasta Benalmadenan huvivenesatamaan. Kyllä sai neuvotella monen kuskin kanssa, ennen kuin yksi lupasi kyytiin ottaa, mutta sekään ei luvannut perille saakka viedä, koska satamassa poliiseja. Ja muksun piti pitää päätä matalana.

Jos taxi ei ole tilataxi, eivät ota kyytiin. Normaalisti se on kolme henkeä kuljettajan lisäksi ja vain hyvällä tuurilla neljä. Minä en edes ehdottaisi moista.

Tyhmää ajattelemattomuutta edes yrittää. Jos tulisi onnettomuus, vakuutus ei korvaisi, koska sääntöjä on rikottu.

• Anonyymi
        eivät ota kirjoitti:

Jos taxi ei ole tilataxi, eivät ota kyytiin. Normaalisti se on kolme henkeä kuljettajan lisäksi ja vain hyvällä tuurilla neljä. Minä en edes ehdottaisi moista.

Tyhmää ajattelemattomuutta edes yrittää. Jos tulisi onnettomuus, vakuutus ei korvaisi, koska sääntöjä on rikottu.

Taakse 2-3 ja yksi eteen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1284
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      844
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      715
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60