Hakekuskia,kannattasko kysellä,Viitahan sen taitaa omistaa ?
Metsänen
7
2637
Vastaukset
Aika laajalla reviirillä pyörii nämä "Metsäsen" autot, vaan aika siistejä pelejä näyttä olevan. Työnantajasta ei mitään hajua, vain se että perhanan iso firma
- Masa
Haeskelee? miä voisin ja kysyy.
- just sillä
suunnalla missä siäkii oot,vai erehdynkö jos sanon että olet läheltä Mikkeliä.Oli ilmotuksessa, et asemapaikka Ristiina.
- metiäinen
just sillä kirjoitti:
suunnalla missä siäkii oot,vai erehdynkö jos sanon että olet läheltä Mikkeliä.Oli ilmotuksessa, et asemapaikka Ristiina.
viita yhtiöön liittämisen jälkeen metsäsen piha on näyttänyt autotrokarin varastolta. Löytyy kaikkia merkkejä, värejä ja vuosimalleja!
- masa
just sillä kirjoitti:
heh.
En miä oo nähny ilmotusta.
- syvältä
On niitä vielä paikkoja,missä ei tarvii miettiä onkohan se hyvä paikka vai ei???
Tuo ei ole kyllä niitä hyviä paikkoja pitkään aikaan
nähnyt!!!(ei mitään baari puheita)....Aikuisten oikeesti kuulema aika syvältä meininki.- kilpailevan yrityksen kuski
Onneks meni konkkaan.. ei ole hinnan polkijaa enään maisemissa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351