osallisena soran ajossa.
Jumalauta
13
1376
Vastaukset
- Taas???
Ne on taas joka paikassa!
- kuopasta
oli sitten viimeinen kerta!
- Rattimatti
Multa saa lainata kottikärryjä.
- ilmoittautumassa poliisille
Olen eläissäni ajanut kymmeniä tuhansia kuutioita soraa ja muuta maa-ainesta. Pitää varmaan käydä ilmoittautumassa poliisille. Jos ne vaikka pistäis linnaan....
rekkaliikenne kokonaan. Juuri tällaisia kaikki rekkakuskit ja autoilijat ovat!
- Suivaantunut
Perkele!
- Rattimatti
Suivaantunut kirjoitti:
Perkele!
Suivaantunutkin vielä, perkele! Voi yhden kerran, perkele!
- Ja kuskikin
kans taas mukana siinä autossa,voi yhen kerran,että aina taas.
- vieköön
Voi pyhäjysäys varmaan puhui kännykkään tai oli ylikuormaa linnaan, vaan mokoma taparikollinen.
- hauska hahahahah
viesti,kyllä nyt heitellään herjaa,mut kohta on taas kuorma-auto ajanu jonkin päälle.
- stycke
Sitä ennen moni henkilöauto on listinyt useita ihmisiä. Tasan ei käy nallekarkit.
- Rattimatti
Khihihii.... Kyl maar ny pelottaa! Haekko itte risun vai haenko minä? Nyt ryskyripa roikaa, perkele poika!
- Sleepers
Rattimatti kirjoitti:
Khihihii.... Kyl maar ny pelottaa! Haekko itte risun vai haenko minä? Nyt ryskyripa roikaa, perkele poika!
Vai?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351