tuohon breeze-koteloon kasattu masiina ulvoo ku viimestä päivää..
kolme kovoo kiinni, r9800 pro vga silencerilla, DVD ja CD sekä korppu. prossua "viilentää" nexus AXP-3200.
epäilin vähä, että voiskoha tosta powerista paukut loppua ku se o vaa 350w??? ei noi muut osat mun mielestä nii hirveesti ujella...
auttasko uus (tehokkaampi)poweri? jos, nii ehdotuksia sellaseks. Melko hiljanen sais olla..
vastanneille kiitokset jo etukäteen
nexus metelöi
4
625
Vastaukset
- peejii
Tuskinpa ne paukut on lopussa, Nexus Breezen ilmanvaihto ei vaan taida olla ihan niitä mailman parhaita. Katsoppas mitä emolevyn ja kovalevyjen anturit kertoo sisälämpötilaksi, veikkaan että reilusti yli 40 mennään :(
- jiipee
everestistä kattelin ja prossu 49 °C, emo 42 °C ja kovot 30 °C - 39 °C.
- nimimerkki
jiipee kirjoitti:
everestistä kattelin ja prossu 49 °C, emo 42 °C ja kovot 30 °C - 39 °C.
Tietokoneen anturit eivät välttämättä näytä oikein (karmea paljastus), laitas sisälle normaali ulkolämpömittari, puuhaile koneellasi tovi ja katso sitten lämmöt.
Sinänsä nuo ilmoittamasi lämmöt on ihan ok. Etenkin kun vga silencer poistaa lämpöjä omalta osaltaan niin voisivat olla jopa oikeinkin.
Kokeiles pysäyttää sormella painamalla(ei tökkäämällä) vuoronperään koneen jokainen tuuletin pariksi sekunniksi niin selviää mikä se niistä möykkää.
- Höpö
Ei noiden Nexuksen tuulettimien (ainakaan 12cm) ääntä voi millään ujellukseksi sanoa vaikkei markkinoiden hiljaisimpia olekaan. Pienemmät osat ne yleensä ujeltavat.
Siitä sit lähdet repimään osia yksi toisensa jälkeen pois ja kuuntelet mikä pitää kovinta ääntä. Tai siis minkä irroituksen jälkeen mölyt vähenee.
Ekaks vaikka kovalevyt irti (kyllähän kone surraamaan ilmankin lähtee). Jollei auta, niin irroita alatuulettimen liitin (se mulla tällä hetkellä pitää kovinta ääntä, pitänee vaihtaa hiljaisempaan).
Näyttiksen voit kokeilla vaihtaa passiiviseen testin ajaksi (en tunne tuota sinun korttia joten en tiedä ollenkaan millaisesta äänilehteestä on kyse. itselläni on ihan passiivijäähy näyttiksessäni kun kyllästyin sen tuulettimen ujellukseen).
Jollei nuo auta niin kaippa se sitten on powerissa. Mutta voihan poweristakin tuulettimen hiljaisempaan vaihtaa. Esimerkiksi tietoasemalla ( http://www.tietoasema.fi/eshop/index.php?sid=1&cid=3&gid=111&sgid=11103&whid= ) näyttäis olevan edullinen Akasan tuuletin 5dB hiljaisempi vaikka ilmavirtaus on isompi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738