Kenen

autossa

olet nähnyt lisäpitkiä eniten?Joensuussa hakeauton katolla 6 ja karjapuskurissa sama määrä ja sitten vielä auton omat pitkät sumarit.

11

2474

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kauaa

Jos ne ovat kaikki ihka oikeita valoja, niin pian lähtee pois. Ajattelin ilmoittaa asiasta poliisille. Sivusta seurannut.

• muuten tarvii

Älä turhaan vaivaudu, on kyllä sellaiset poliisit Joensuun liikkuvissa että kyllä nussitaan pilkkua viimeiseen asti... Joensuussa pahimmat rikolliset on niitä jolla on valoja keulassa.
        nimim. 3 kertaa vuoden sisään jutellu Joensuun LPden kanssa valoista, ja aina sama kyttä :( menee melkein vainoamiseksi

• niiin
        muuten tarvii kirjoitti:

Älä turhaan vaivaudu, on kyllä sellaiset poliisit Joensuun liikkuvissa että kyllä nussitaan pilkkua viimeiseen asti... Joensuussa pahimmat rikolliset on niitä jolla on valoja keulassa.
        nimim. 3 kertaa vuoden sisään jutellu Joensuun LPden kanssa valoista, ja aina sama kyttä :( menee melkein vainoamiseksi

paljon lisäpitkiä?

• vaan oo

nähny yhdessäkään hakeautossa noin monia lisäpitkiä. Jos osaat sanoa, niin laita vaikka autoilijan tai firman nimikirjaimet niin voi katsella tarkemmin. Valoa olla pitää

• vapo ja ovessa

Scania, Parikkalan ohi tämä juna ajaa päivittäin.Kärri 5 akselinen.

• ja siinä
        vapo ja ovessa kirjoitti:

punaisia raitoja ja topline-hytillä

• voi olla
        vapo ja ovessa kirjoitti:

sitten niin, etten ole nähnyt kyseistä autoa. Vaikka paljon tämän suunnan vehkeistä tiedänkin. Tuo valojen määrä vain hämää

• mieleen
        voi olla kirjoitti:

sitten niin, etten ole nähnyt kyseistä autoa. Vaikka paljon tämän suunnan vehkeistä tiedänkin. Tuo valojen määrä vain hämää

että tietääkö kukaan onko noita vaaka-autoja monta/piiri?

• en tiedä
        mieleen kirjoitti:

että tietääkö kukaan onko noita vaaka-autoja monta/piiri?

mutta parissa autossa voi olla se varustus. Riippuu varmasti paikkakunnasta. Ainakin se kuva on minulle jäänyt. LP:llä on muuten nykyään myös sinisiä autoja, samaa väriä kuin Rajavartiolaitoksella. Että sitä mukaa.

• defrost

Kun tosiaan autoissa näkee useita valosettejä sekä katolla että ajovalojen välissä. Ennen puhuttiin referenssiluvuista, nykyään laitetaan vaan halogeenia ja parhaassa tapauksessa xenonia katolle ilman rajaa. Mitä sanoo säännökset? Jos jollain olisi TIETOA tästä, niin kertokoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      102
      3539
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3197
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2694
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      81
      2479
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      85
      2458
    6. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2134
    7. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2096
    8. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      50
      1742
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1720
    10. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1706
    Aihe