uusi juttu on tullut!
Noh, onkos joukossamme joensuun koirapuistojen käyttäjiä?
Itse vierailen koirani kanssa tiuhaan rantakylän koirapuistossa, joskus keskustassa ja harvemmin niikallakin.
Katoppas =)
7
990
Vastaukset
- Janita
Hei!
Todennäköisesti tässä kirjoittelee tuleva joensuun koirapuiston "käyttäjä".
Täytyy kyllä heti kysyä, että missä ihmeessä Joensuussa on koirapuistot? Ei ole vielä tullut otettua selvää... - Sadi
Itse käyn säännöllisesti Niinivaaran koira puistossa. Tosin kummallisiin aikoihin, ku koirani ei välttämättä tule kaikkien kanssa toimeen.
Huomasin vasta nyt tään uuden palstan..:)
Rantakylän koirapuistossa tulee aina joskus silloin tällöin vierailtua koiraporukan kanssa..:)- hurtta-83
Mites ois huomenna ohitukset huvitörmällä iltasella?Kierrettäs sitä lenkkii ympäri.
Mie otan molemmat hurtat mukaan toisen häiriöksi ja toisen häiriköksi =)
jos mie jonnan hakisin lähtiissä ja maisa tois tuon toisen hurtan tullessaan.
Ilmotelkee! hurtta-83 kirjoitti:
Mites ois huomenna ohitukset huvitörmällä iltasella?Kierrettäs sitä lenkkii ympäri.
Mie otan molemmat hurtat mukaan toisen häiriöksi ja toisen häiriköksi =)
jos mie jonnan hakisin lähtiissä ja maisa tois tuon toisen hurtan tullessaan.
Ilmotelkee!Huomasin tuossa että olit laittanu Rogin kuvan hauhau sivulle,piti antaa 5 pojoa..:)
- moona69
uusi palsta tosissaan pukattu!=)
- vain...
missäpäin rantakylää on tuo puheissanne vilahtanut koirapuisto? onko kovassakin käytössä? muutettiin juuri koiruuden kanssa rantsuun ja olisi kiva käydä tutustumassa :) mitäs mieltä olette koirien ulkoilutusalueesta joenrannassa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164