TIETÄÄKÖ KUKAAN , ETTÄ OVATKO YSTÄVIÄ LÄHEISEMPIÄ ;)
IINA JA ANTTI
7
5324
Vastaukset
- mie voo
Voipi olla, että ovat ystäviä lähempiä. Miks meinaa ei olis? ;)
Seiskassa luki että välttivät yhteiskuvaan joutumista bb-bileissä.Monet tahot olivat kuitenkin raportoineet että heidän välillään olisi jotain.
Luultavasti ovat kuitenkin vain ystäviä.Kyllähän nyt vähän voi flirtata vaikka siinä ei mitään olisikaan.Mutta eihän sitä koskaan tiedä....- huomenna?
Eikös Subilta tule se "missä he ovat nyt" -ohjelma? Luulisi, että asiaa siinä kysyttäisiin.
- kysymyksiin
selkeitä vastauksia ainakaan saa mihinkään.Turha edes kysyä mitään,kun ei hän halua vastata.
- yhtä happamia
vinkuja ja vilauttelija
- eskokaho
pertun
- kokoiulu
Tunnen antin...se haluu vaan pilluu!!! hahahahahahah
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923392
- 623097
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342604- 802393
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402046Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil391614