Tässä muutama päivä sitten rekkakuski nopealla väistöliikkeellä pelasti suuronnettomuuden synnyn.
Kiitos siitä.
Kun tällä palstalla osataan vain haukkua, niin ajattelin vaihteeksi kehua.
Eli: Hyvin hoidettu homma.
Rekkakuski pelasti
2
819
Vastaukset
Kaveri väisti keskellä tietä vastaan tullutta autoa ja kaatoi tukkiautonsa. Sai sankariteon palkkioksi syytteen liikenteen vaarantamisesta ja vastaan tullut autoilija(nainen 50 ) poliisin olalletaputtelut:"sattuuhan sitä".
Joskus 90-luvun alussa tapahtui niin, että oli suht hankala keli. Paljon sohjoa tiellä jne. Säiliöautoa vastaan tuli henkilöauto jonka perässään asuntovaunu. Vähän ennen kohtaamista tämä ha asuntovaunu-yhdistelmä oli alkanut heittelehtiä ja ajautunut vastaantulevien kaistalle. Säiliöauton kuljettaja väisti tyhjän yhdistelmänsä ojaan, raapaisten mennessään sitä asuntovaunun kulmaa.
No, henkilöauton kuljettajaa tilanne tietenkin kismitti niin maan perusteellisesti. Tämä "antoi" säiliöauton kuljettajalle siviilikannehaasteen oikeuteen liikenteen vaarantamisesta :) Vaikka se säiliöauton kuljettaja pelastikin kahden henkilöautossa olleen ihmisen hengen! Mitähän lie tämänkin sankarin päässä oikein liikkunut?
Syyttäjä ei ollut lähtenyt ajamaan kannetta, ja paikalle ensimmäisenä sattunut poliisipartiokin oli pitänyt tapausta varsin selvänä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003437
- 623117
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802413
- 842366
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411637