Mulla on 12 kappaletta niitä 2-eurosia joissa on se koukero merkki taka-osassa.
Ja 1 sellanen jossa on joku lintu tms..taka-osassa,kiinostako ketään??
löytyy myös täys hopeinen taskukello,perintöjuttu, ikivanha, jossa teksti;anore 15 rubis,spiral braquet,chuton,kannen puolella on leimat ja numerot
971412 0,800, kellon merkki;W&A.
Kelloseppä sano sen olevan 20 luvulta,saksalais-sveitsiläinen kello,en tiedä.
Sitten olis 2 markka vuodelta 1865,tummunut mutta hyväkuntoinen.Takana teksti 47.21 kappaletta naulasta selwää hopeata.Onko asiantuntujoita??
Minne myydä,entä hinnat??
2-eurosia
7
4019
Vastaukset
Painosmäärä 203.000 kappaletta. Hintaa ko. kolikolle on hieman vaikea määritellä näkemättä, laitoin tuon linkin vastaavaan kolikkoon josta itse maksoin 110 euroa http://i10.photobucket.com/albums/a115/cevy/2mk1864.jpg
Tuo kolikko on kuntoluokaltaan 7 Muutama naarmu, kolhu tai kuluneisuus pudottaa kolikon hinnan jo lähelle 10:tä euroa. Tuo mainitsemasi tummuneisuus ei sinällään ratkaisevasti vaikuta kolikon hintaan.
Nuo vuoden 2004 eurot (painos 1 miljoona) ovat kierrosta poimittuna mielestäni noin 5:n euron hintaisia tällä hetkellä. Tosin välillä niistä joku maksaa jopa 7-8 euroakin kappaleelta.
Tuo "lintu" kolikko on luutavammin Suomi 50v. yk:n jäsenenä juhlaeuro jonka hinta on 2-2,7 euron paikkeilla (painos 2 miljoonaa).
Tuossa yksi paikka missä voit kokeilla myyntiä:http://www.huuto.net/fi/
Toki voit heittää tarjouksen minulle sähköpostiin- haba
Moi, No kyllä varmasti voi heittää tarjouksen minullekin, sillä kyllä 5 e/kolikko on pillkkahinta noista 2 e 2004 juhlarahoista...ym.
- 2 eurosia
haba kirjoitti:
Moi, No kyllä varmasti voi heittää tarjouksen minullekin, sillä kyllä 5 e/kolikko on pillkkahinta noista 2 e 2004 juhlarahoista...ym.
Mulla on niitä lintu 2 eurosia 18 kpl ja niitä eu 2 eurosia 22 kpl.Sitte on myös jääkiekko MM 2003 5 euron raha.
Mitä tarjoisit niistä?? - haba
2 eurosia kirjoitti:
Mulla on niitä lintu 2 eurosia 18 kpl ja niitä eu 2 eurosia 22 kpl.Sitte on myös jääkiekko MM 2003 5 euron raha.
Mitä tarjoisit niistä??Moi! Miten ois 187 e pk koko läjästä?
T: Haba - Kirsikka
haba kirjoitti:
Moi! Miten ois 187 e pk koko läjästä?
T: HabaJoo,osa kolikoista on mun kaverin, meen treffaa häntä Hesaan,18 päivä,sen jälkeen voisin lähettää ne sulle.
Paljo maksat siitä mm-rahasta,lopu rahat osataan jakaa Tuulan kaa.
Tuulalla oli viel Ateena 2004 2 euronen,haluisitko ostaa senkin???
Laitan viestiä kun oon saanut kaikki rahat itelleni,ett laitanko ne postin vai matkahuollon kautta.
- zoni-B
olisin mainitsemastasi 2 euron "koukero kolikon" hinnasta, osaatko sanoa edes raakaa arviota, myös muut keräily kolikot saattavat kiinnostaa. koska keräilen kolikoita ja olen tietoa vailla kyseisestä kolikosta. vastaathan mahdllisimman pian. kiitos.
- 2 eurosia
Jos vähän harvinaisemmat 2 eurot kiinnostavat Vatikaanin, Monacon ja San Marinon erikois 2 euroset ovat niitä harvinaisimpia ja kalleimpiakin - hintoja voi katsella esim. täältä:
http://www.kolumbus.fi/mjk/eurot/
Kattava valikoima ja kohtuulliset hinnat jos pääsee noutamaan Helsingistä, paljon erikois 2 eurosia ja pikkuvaltioiden eurokohteita joita ei ihan joka rahaliikkeestäkään löydä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1203287- 122116
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371905Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4061826Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211671Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681487- 1221353
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101241- 141216
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4421116