Jos ehdit tutustua seuraavaan, kaikki on vielä hyvin :))
Mukavaa joulunaikaa kaikille!
http://www.positiivarit.fi/joulu
"Stressitesti" ;-)
15
760
Vastaukset
- (.)Y(.)
Löytyi tuo, bluepoemin aloituksen
lausekkin.. :)
http://www.positiivarit.fi/joulu/12.html
Mukavaa ja stressitöntä Joulun odotusta Sinullekkin.. :)))- mirham
kaikille...Kiva joulukalenteri:),mietelauseet olivat osuvia..
mirham kirjoitti:
kaikille...Kiva joulukalenteri:),mietelauseet olivat osuvia..
jos kalenteri ei ollut ennestään tuttu :)
Oletin, että se vois monille ollakin.- (.)Y(.)
Sanin kirjoitti:
jos kalenteri ei ollut ennestään tuttu :)
Oletin, että se vois monille ollakin.Siitä ei tuu vaan, selattuu
kuin joskus.. :(
joulun aikaa sullekkin...:)
- jpntar1
ja onnellista..:)))) joulunaikaa sinullekin...
- Don Duck
Luukku 11 on romantique, sniff! Luukusta 18 löytyy vastustamattoman nätit silmät, ja mikä katse :P
Toisipa joulubugi minulle "pehmeän paketin", edes yhden :D Olen ollut harvinaisen kiltti tänä vuonna. Auttaisikohan?
D. DuckEtteikö ehkä yksi "pehmeä paketti" riittäisi, mitäs kiltteyttä sellainen ;)
Kyllä varmaan auttaa, jos oot kiltisti harvinainen..- Don Duck
Sanin kirjoitti:
Etteikö ehkä yksi "pehmeä paketti" riittäisi, mitäs kiltteyttä sellainen ;)
Kyllä varmaan auttaa, jos oot kiltisti harvinainen..Oikoluku unohtui :D Toki yksi "pehmeä pack" olisi hirmuisen riittävä. Ihan varmasti olen ollut kiltti. No, kevyeen flirttiin olen syyllistynyt tänäkin vuonna. Myönnän. Ei suinkaan sitä vain lasketa tuhmuudeksi? Ne flirtit eivät ole johtaneet, yleisesti ottaen, mihinkään pahempaan. Tai mikä nyt sitten "pahaa" on, eh?
D. Duck Don Duck kirjoitti:
Oikoluku unohtui :D Toki yksi "pehmeä pack" olisi hirmuisen riittävä. Ihan varmasti olen ollut kiltti. No, kevyeen flirttiin olen syyllistynyt tänäkin vuonna. Myönnän. Ei suinkaan sitä vain lasketa tuhmuudeksi? Ne flirtit eivät ole johtaneet, yleisesti ottaen, mihinkään pahempaan. Tai mikä nyt sitten "pahaa" on, eh?
D. Duck..no minäkin taidan väliste olla sellainen pilkun nu...ja,
joskus toki jotain muutakin ;)
Onneksi en ole joulupukki, enkä -tonttukaan!
Vaikea oisi ottaa selvää sinun kiltteydestä..- Don Duck
Sanin kirjoitti:
..no minäkin taidan väliste olla sellainen pilkun nu...ja,
joskus toki jotain muutakin ;)
Onneksi en ole joulupukki, enkä -tonttukaan!
Vaikea oisi ottaa selvää sinun kiltteydestä..Joskus olen kiltti kun olen "tuhma" ja joskus päinvastoin? Naisesta kun ei ikinä tiedä mikä mielestänsä on "kilttiä" ja "tuhmaa", noin yleisesti ottaen, hih? Totisesti jännittävä aihe ;P
D. Duck Don Duck kirjoitti:
Joskus olen kiltti kun olen "tuhma" ja joskus päinvastoin? Naisesta kun ei ikinä tiedä mikä mielestänsä on "kilttiä" ja "tuhmaa", noin yleisesti ottaen, hih? Totisesti jännittävä aihe ;P
D. DuckKiva vastata jotain, mutta kun ei oikein tiedä mitä..
Mulla kun tulee heti kaks mielisyydet mieleen, johtuuko vastaajasta, en tiedä ;)
Ja jos ajattelee muutakin kuin "sitä" on kyllä mielenkiintoinen/jännittävä aihe.. silloinkin ;)
- tosi-jorma
Juu, ehdin selaamaan ja lukemaankin sitä hieman... ;)))
Vaikka töihin lähtö, sitä lukemista vähän häiritseekin tällä hetkellä... ;(
Mutta, en silti ole Joulunajan kiireisinkään henkilö... ;)))
Kun en esiinny missään...
"Pukin" roolissa... ;DDD
* Oikein * Hyvää * Ja * Rauhallista * Joulun * Odotusta * Sinulle * Kamusein *... ;)))..en ole minäkään joulunajan kiireisin; toisaalta, voishan sitä ehkä vähän
'tonttuilla', meinaan, että normaalia enemmän, jos enää mahdollista sellainen on ;)
Kamulleni siis vielä oikein extra - super -hyper Mahtavaa Joulun aikaa :)
Ja tietenkin rakkaallesi myös! :))- tosi-jorma
Sanin kirjoitti:
..en ole minäkään joulunajan kiireisin; toisaalta, voishan sitä ehkä vähän
'tonttuilla', meinaan, että normaalia enemmän, jos enää mahdollista sellainen on ;)
Kamulleni siis vielä oikein extra - super -hyper Mahtavaa Joulun aikaa :)
Ja tietenkin rakkaallesi myös! :))muuta, voihan sitä vähän tonttuilla...
ja vähän... Hmmm...hupsutellakkin.. ;)))
Jos siltä vaan tuntuu...
Ja varmaan tuntuukin... ;))))))
* Kiitos * Samoin * Sinulle... * Kamusein *
Juu, kerron ajatuksesi MysNalle... ;)))
Kun hän ei voi tällä hetkellä itse olla täällä, kun kone on jumissa... ;((
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506733Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6752915Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831270Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.971249- 841235
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611144- 891130
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721012
- 241911