Kertokaa ensisuudelmastanne ja missä se tapahtui?:))
Ensisuudelmanne?
11
801
Vastaukset
hih..ensisuudelman sain kun olin 14 vuotias,tapasin mukavan miekkosen ja sitten se tapahtu..:D .. Kyllähän jännitti pirusti,mutta kyllä se jännitys sitten meni ohi..;)
- blackmagictiger
en osaa sanoa mutta kyllä mä sen joskus haluan kokea
- jenni
blackmagictiger kirjoitti:
en osaa sanoa mutta kyllä mä sen joskus haluan kokea
Kaikki aikanaa:) hyvää kannattaa odottaa!
miäki odotan:D
- Lolita1982
...muu jääköön kertomatta :)
- :o(
Haaveena olisi saada ensisuudelma hakkerilta, mutta eipä ole vielä paikalle ilmestynyt... Useista ehdotuksista huolimatta!
- mirri**
Tätä ennen olin vaan antanu tai saanu pusuja, mut eka Suudelma tapahtu ku olin 12v ja kaverin kotibileissä. Siellä oli sit kaverin isoveljen kavereita myös jotka oli meistä pari vuotta vanhempia. Sit yks Antti kävi pyytää mua tanssimaan..biisinä oli Bon Jovin "Always" ja sen aikana se sit tapahtu!! Olin ihan hurmoissa..siis Aivan sekasi onnesta! Tämä Antti oli mun ensirakkaus ja koko yläasteen ajan meillä oli koko ajan jotain säätöö. Ai että on ihanat muistot!!!
- Lady_Nocturna
Tarhassa 6-vuotiaana. Meillä oli yhden pojan kanssa oikein kunnon pitkä romanssi meneillään. XD
Seuraavan kerran sitten 16-vuotiaana vappubileissä. Aloin melko myöhään kiinnostumaan mistään pojista tai romanttisista ihmissuhteista... Olin yläasteella vähän semmoinen pikkunörtti, joka istui aina viikonloput kotona ja luki kirjoja- blackmagictiger
TOIVOTTAVASTI JOSKUS JONKUN TYTÖN K TAI SITTE JOS AIKANAAN PÄÄSEE AVIOLIITTOON SAAKKA
- Kiara
Ensisuudelmani tapahtui 14-vuotiaana discossa, jossa olin treffeillä netissä tapaamani pojan kanssa. Se tapahtui niin yhtäkkiä ja säikähdin sitä niin, koska en tiennyt mitä pitää tehdä, että vedin pääni pois ja katsoin vaan muualle:D. Nykyään olemme naimisissa, niin on tullut kyllä harjoitusta:)
järven rannalla, olimme poitsun vnahempien mökillä.... se oli sitten nii romanttista aikaa... hih...
- bring_me_to_life
Sain ensimmäisen suudelmani yöllä yhden maissa 30.12. 2004 ensimmäiseltä poikaystävältäni (ja nykyiseltä avomieheltäni) omassa sängyssäni kotona. :> Ei kai siitä voi mitään muuta sanoa kuin että se oli ihanaa. ^^
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164