Tietääkö joku Nina Holmenin tyttönimen?
Olisin kiitollinen
nina holmen---tyttönimi???
5
2173
Vastaukset
- TIETÄIS SEN
OLISIKO OLLUT JOKIN HAGMAN
JONKUN LÄTKÄILIJÄN SYSTERI???- Maister
Se oli taas Riitta Salin os. Hagman. Matti Hagmanin sisko ja siis Niklas Hagmanin täti.
Mutta Nina Holmen on os. Wärn (s. 29.9.1951 Ähtävä). - Mako
Maister kirjoitti:
Se oli taas Riitta Salin os. Hagman. Matti Hagmanin sisko ja siis Niklas Hagmanin täti.
Mutta Nina Holmen on os. Wärn (s. 29.9.1951 Ähtävä).Hienoo,tuntuu olevan tieto kohdallaan sun nupissa,jatka samaan malliin....
- Anonyymi
wärn ja sit oli tämmönen kun mona-lisa pursiainen ja 80-90 l taittessa nimi päivi tikkanen
- Anonyymi
Rautaa rajalle!...no kyllä ja ruista ranteeseen.
Haluatko parantaa tulostasi vaikka penkkipunnerruksessa tai saada voimaa ja kuntoa vaikka lumitöiden tekoon kotona. Minä teen sinulle voimailuohjelman. Olen harrasatunut voimailua teini-iästä asti ja kikkakolmoset ovat hallussa tällä alalla. Voin tehdä sinulle penkki tai muun voimanosto ohjelman. Minulta löytyy ohjelma aloittelijalle tai hieman pidemmälle ehtineelle. Ota yhteyttä niin löytyy peruspaketit ja konsultointia. Pääkaupunkiseudulla voin tulla kanssasi myös mukaan salille ja neuvoa oikeat suoritustekniikat urheiluvammojen välttämiseksi. Minulta löytyy myös ruokavalio neuvontaa diabeetikolle. Voin neuvoa myös paleoruokavalion perusteet.
Ota yhteyttä minuun osoitteeseen erkki.makarainen@yahoo.com niin räätälälöidään sinulle treeniohjelma ja terveet elämäntavat ja hyvä olo uneliaisuuden tilalle. veloitus tapauskohtaisesti selviää ottamalla yhteyttä edellämainittuun sähköpostiosoitteeseen. ravintopaketit ja treeniohjelmapaketit vain 12 euroa kappale sähköpostilla toimitettuna.
Tapaaminen ja Konsultointi Pääkaupunkiseudulla 50 euroa/ tunti 50 euroa alkava tunti.
Pääkaupunkiseudun ulkopuolelta veloitan Bussi/Junalipun hinnan edestakaisin.
Minä tiedän keinot joilla huippunostajat ovat penkanneet 300 kiloa, voin neuvoa mitä tehdä, kun rauta pysähtyy tietyssä vaiheessa nostoa ja näen mistä kiikastaa.
Minun avulla saat myös vetämättömän uneliaisuuden tilalle pirteän ja energisen olon.
Ota yhteyttä erkki.makarainen@yahoo.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221088- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49677- 33662
- 60659
- 52627
- 50615