ei pysty ymmärtään

minä itse

mä en ole ikinä pystynyt ymmärtämään miksi ihmiset yrittävät olla jotain mitä he eivät oikeasti ole..nykyyän kaikki haluavat tulla hyväksytyksi.pitää olla muka todella laiha,kaunis,isotissinen ja niin täydellinen.miksi?
ei sen noin pitäisi mennä..eikö se sisäinen kauneus ole tärkeintä?eikä se ulkonäkö?
jos jollekin ei kelpaa sellasenaan kun on niin mitä sitten?ei ole sen helvetti..aina meinaan löytyy joku joka rakastaa sellasenaan kun on.
mielestäni ei ole tervettä muuttaa itseään jonkun toisen mielipiteen vuoksi..
joten olkaa omia itseänne,älkääkä jotain muita!!!!eikö se ole kuitenkin tärkeintä että itse on tyytyväinen...?

7

770

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tare

Kyllä se sisäinen kauneus on se tärkein mutta en minäkään minkään kotkan kanssa alkaisi eli tavattoma n ruma/laski, oli kuinka hieno persoonallisuus sitten.

• pimu

vaikka sisäinen kauneus onkin se tärkein, sä et näe sitä ulospäin. Sä et voi tietää keillä on hyvä persoona yms yms. vaan kattomalla niitä.
      Jos sua kadulla kävelee vastaan kaks jätkää/muijjaa, toinen on ihanan näkönen ja toinen tosi ruma, nii et sä tiiä onko niistä toinen sisäisesti kaunis. Siks sä mielummin menisit juttelee sille ihanan näköselle ku sille rumalle.

Jos toinen on tosi ihana persoona nii ei se silloin haittaa jos se ei oo mikään missi tai malli tai muu...
      Mut kaunis ulkonäkö kiinnittää sen toisen huomion. Näin se ainakin on mulla...

• liebe

Niinpä niin. Ulkonäkö on osa ensivaikutelmaa, mutta mun mielestä se oikeastaan onkin sitten siinä. Ainakin mä pystyn antamaan uusiin ihmisiin tutustuessani mahdollisuuden kaikennäköisille. Yleensä se, että näyttää siltä kuin pitää itsestään huolen etc. tekee ihmisestä miellyttävän katsella, vaikka luonto ei olisi mitään miss/mister maailma pärstäkerrointa antanut.

Se voi kuullostaa ja tuntua ihan vitunmoiselta kliseeltä, mutta pääasia, että itse viihtyy ja tuntee olonsa hyväksi. Sellaiset ihmiset huomataan ja tyyppi joka miettii koko ajan, mitä muut hänestä ajattelevat luo ympärilleen sellaisen fiiliksen, ettei siihen kukaan tahdokaan tutustua. Sen voin ihan kokemuksella sanoa.

Muista niin kannata välittää. Voi ajatella niin, että jos tuo sen ja sen takia jättää tutustumatta tai sanoo jotain, niin siitä ei kannata välittää ja on sen tyypin oma moka.

• Pukeutua seksikkäästi, olla laiha, kaunis, isotissinen, ja vähän täydellinenkin. Miksi en rakastaisi?
      Mutta en suinkaan muiden mielipiteiden takia.
      Yleistät liikaa. Ei kaikki ajattele muiden mielipiteitä. Itse olen saanut monta kertaa kuulla paskaa pukeutumistyylistäni
      Siitä, että näytän liikaa
      Että näytän toisinaan maksulliselta naiselta.
      Mutta tiedän sentään, mitä haluan, miltä haluan näyttää.

Ei kenenkään pitäisi välittää muiden ihmisten mielipiteistä. Mitä vitun väliä niillä on?

Ei ole tervettä muuttaa itseään jonkun toisen mielipiteen vuoksi
      Paitsi, jos se ihminen on todella tärkeä. Jos rakkaani sanoisi, että pitäisi musta enemmän, jos mulla olis ruskea fleda, en varmasti värjäisi sitä. Mutta jos hän sanoo, että näytän paremmalta hiukset kiinni, kuin auki, voisin pitää hiuksiani enemmän auki.

On valitettavaa, että niin moni nuori ottaa paineekseen näyttää siltä mitä media käskee. Mutta ei kai se vika ole lapsissa

vaan vanhemmissa!

• zoaNNNNNe

Sisäinen kauneus on ehdottomasti tärkeintä!
      Mutta kyllä minä ainakin näen hyväksi myös katsoa oman ulkonäönsä päälle...

Ulkonäkö antaa ensivaikutelman ihmisestä.

• átsdagad

Näin on :)

• carmen

olet ihan oikeassa,pitää olla oma itsensä maailmasta on tullut aivan liian pinnallinen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      53
      7115
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      711
      3266
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      134
      1514
    4. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1341
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1325
    6. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      228
      1322
    7. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1207
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1200
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1145
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1104
    Aihe