Mitä liikennesääntöjä ET noudata?

Rundaaja

Niin. Otsikossahan tuo kysymys jo tuli.

16

1521

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en noudata

-nopeusrajoituksia
      -ohituskieltoa
      -punaisia liikennevaloja
      -pysäköintikieltoa

Ajan volvolla.

• En noudata nopeusrajoituksia, pysäköintikieltoja, punavaloja öisin, ohituskieltoja suorilla, pakollisia pysähtymismerkkejä näkyvyyden ollessa hyvä, hmm...nyt ei tule mieleen muuta.

Tyhjäkäynti-ja kännykkäkielto jäävät myös noudattamatta.

• dfgfdgg

Sä sitten jaksat purkaa pahaa oloasi.
        Ottaako se rahattomuus noin koville?

• ÄIJÄLÄ
        Kairakettu kirjoitti:

En noudata nopeusrajoituksia, pysäköintikieltoja, punavaloja öisin, ohituskieltoja suorilla, pakollisia pysähtymismerkkejä näkyvyyden ollessa hyvä, hmm...nyt ei tule mieleen muuta.

Tyhjäkäynti-ja kännykkäkielto jäävät myös noudattamatta.

Minkä ihmeen takia pitää polttaa kallista polttoainetta tyhjäkäyttämällä.
        Minä kyllä sammutan aina.
        On ärsyttävää, kun kauan paikallaan seisovat autot käydä hyrskyttää.
        Vaikka onhan se yleinen tapa, että kun mennään baariin kahville, niin varsinkin rekkamiehet jättävät kotteronsa käymään pitkäksi aikaa.
        Ja auta armias, kun on pakkasta 20 astetta, joka paikassa autot käydä hyrskyttää vaikka kuinka pitkään.
        Kun menevät ostoksille markettiin, pannaan auton ovi lukkoon ja jätetään auto käymään.

Kerran piruuttani laitoin sanomalehtitolleron pakoputken päähän marketin pihalla yksinään käyvään autoon.
        En jäänyt katsomaan, mitä tapahtui, mutta toivottavasti se opetti auton omistajaa.

Vaikka on tehty tyhjäkäyttämisestä laitonta, niin silti poliisit ei koskaan valvo tähän rikkeeseen syyllistyviä.
        Sinä olet näköjään hyvin välinpitämätön autoilija.
        Minusta on suorastaan vastenmielistä rikkoa liikennesääntöjä tuolla tavalla.

Siksipä liikenne onkin kaikenlaisia öykkäreitä täynnä, kun ei välitetä mistään mitään.
        Saa nähdä, koska aletaan ajamaan väärää puolta, kun muut säännöt jäävät noudattamatta.

Itse voin kehua noudattavani kaikkia melko tunnollisesti.
        Se, mitä en noudata, on ryhmittyminen.
        Sellaisessa paikassa, jossa ei ole vasemmalle kääntymistä varten ryhmityskaistaa, en ryhmity keskelle tietä vaan vilkutan aivan oikeassa reunassa.
        Olen toisaalla kertonyt, miksi näin teen, eikä Sinivilkkukaan vieläkään sitä käsitä.

• ÄIJÄLÄ kirjoitti:

Minkä ihmeen takia pitää polttaa kallista polttoainetta tyhjäkäyttämällä.
        Minä kyllä sammutan aina.
        On ärsyttävää, kun kauan paikallaan seisovat autot käydä hyrskyttää.
        Vaikka onhan se yleinen tapa, että kun mennään baariin kahville, niin varsinkin rekkamiehet jättävät kotteronsa käymään pitkäksi aikaa.
        Ja auta armias, kun on pakkasta 20 astetta, joka paikassa autot käydä hyrskyttää vaikka kuinka pitkään.
        Kun menevät ostoksille markettiin, pannaan auton ovi lukkoon ja jätetään auto käymään.

Kerran piruuttani laitoin sanomalehtitolleron pakoputken päähän marketin pihalla yksinään käyvään autoon.
        En jäänyt katsomaan, mitä tapahtui, mutta toivottavasti se opetti auton omistajaa.

Vaikka on tehty tyhjäkäyttämisestä laitonta, niin silti poliisit ei koskaan valvo tähän rikkeeseen syyllistyviä.
        Sinä olet näköjään hyvin välinpitämätön autoilija.
        Minusta on suorastaan vastenmielistä rikkoa liikennesääntöjä tuolla tavalla.

Siksipä liikenne onkin kaikenlaisia öykkäreitä täynnä, kun ei välitetä mistään mitään.
        Saa nähdä, koska aletaan ajamaan väärää puolta, kun muut säännöt jäävät noudattamatta.

Itse voin kehua noudattavani kaikkia melko tunnollisesti.
        Se, mitä en noudata, on ryhmittyminen.
        Sellaisessa paikassa, jossa ei ole vasemmalle kääntymistä varten ryhmityskaistaa, en ryhmity keskelle tietä vaan vilkutan aivan oikeassa reunassa.
        Olen toisaalla kertonyt, miksi näin teen, eikä Sinivilkkukaan vieläkään sitä käsitä.

...ole se bensan polttaminen rahasta kiinni ja 12-sylinterinen ei kummoista lovea kukkkaroon tee, vaikka kävisi vuodet läpeensä yötä-päivää.

Sitten toisekseen, tiedätkö, että vain tarpeeton tyhjäkäyttäminen on kiellettyä? Tarpeellistakin tyhjäkäyntiä voi siis olla.

Säännöt on tehty rikottavaksi, miksi muuten sakkotulotkaan olisi budjetoitu ja nopeusrajoitukset alennettu tulojen maksimoimiseksi lapsellisen alhaisiksi, joita vain aniharvat aina noudattavat.

• Elmeri

Pyrin noudattamaan kaikkia muita sääntöjä, paitsi nopeusrajoituksia. Mutta kuten tiedetään, säännöt on tehty rikottaviksi, ja niin teenkin aina tilanteen vaatiessa (esim. nysvärin koulutus).

Kaikkia tulee rikottua varmasti joskus. Enimmäkseen punaisia päin ajaminen ja ylinopeus. Joskus autoni yltyy niin kovaan vauhtiin, että tulee rikottua pari pykälää Ilmailulaistakin.

• Perseanterorunkkaajatheratc...

1. Nopeus rajoitukset
      b. Stopmerkki
      c. pysäköinti kielto
      d. kiellettyajo suunta
      5. vilkun käyttö pakko
      6. turva väli
      8. ratti juoppobromille raja
      10. lisäksien noudata kieli oppi sääntöjä.näinkin voin, vittuilla kansa ihmisille

• peRse

vaan rajoitus ja sitä ei tarvitse noudattaa vaan siitä joutuu maksamaa käyttömaksun...sääntö taas toteutuu erilailla luten kolmio...munaa suuhun ja hyväää joulua sinnekin...

• pelisäännöt
        peRse kirjoitti:

vaan rajoitus ja sitä ei tarvitse noudattaa vaan siitä joutuu maksamaa käyttömaksun...sääntö taas toteutuu erilailla luten kolmio...munaa suuhun ja hyväää joulua sinnekin...

Nopeusrajoitus on suurin sallittu nopeus, ylimenevä on ylinopeutta.

• C2 VTS

-nopeusrajoituksia maanteillä hyvissä olosuhteissa (kaupunkialue eri juttu)
      -hiljaisena aikana oikealle kääntyessä punaista valoa jos ei risteävällä tiellä kulje ketään

• Teidentukko

on unohtunut yleisin:
      Keltaisen sulkuviivan ylitys.
      Nyt varsinkin talvella nämä keltaiset viivat katoavat nastarenkaiden jauhaessa ne taivaan tuuliin.
      Joka-ainoasta mutkasta nämä katoavat.
      Ja muistaakseni niitä ei saa ylittää, vai ?

• MINÄ

Koen ne kyykytykseksi ja viranomaisten vainoksi.

• pERSe

vaan rajoitus....... pikemmin minimiarvo tai ohjearvo...
      liikenne säännöt on asia erikseen mutta niissä ei sitten paljon säätämistä eli ne eivät ole asennevammasten tiemestareiden eikä turva hellanlettan akkojen muutettavissa...vaikka varmaan mieli tekisikin...

• sinivilkku

Sanotaanko, että en aina noudata
      - nopeusrajoitusta
      - joskus lipsahtaa keltaisen viivan päälle, etenkin talviaikaan
      - sumareitakin välillä poltan tuolla "korpitaipaleilla"
      - keltaisia päin tulee joskus mentyä

No johan siinä niitä tulikin ;)

• luuserien hommaa

Samoin kaikkinainen rajoitusten ja esteiden rakentaminen on "nihilistien" ja suvaitsemattomien virkamiesten "hommaa". Pieni alenmuudentuntoinen virkamies tai "tiemestari" kun pääsee huseeraamaan on jälki koko tienosan tökkimistä. Ajelen vapaasti mutta vastuuntuntoisesti.

• K-Kaahari

Taitaa olla ainut jota rikon aina,enemmän tai vähemmän.
      Koska jokainen rikkoo jotain alinomaan,minulla se on tuo nopeus...
      Liikenteessä selviäminen on jonkinsortin taidetta,eikös?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      123
      3500
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2316
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1945
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      414
      1899
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1701
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1527
    7. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      30
      1463
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      124
      1418
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1291
    10. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1236
    Aihe