iina on lihava tytöntyllerö!
Iina on POSSU
14
2927
Vastaukset
- bilettämässä
Näin se on nähtynä.
- haukkua
En kyllä Iinasta tykännyt, mutta tuskin häntä voi "possuksi" haukkua..kaunis tyttö. Taidat vaan olla kateellinen Iinalle..mutta Lämpöistä Joulumieltä Sinullekkin!
- ffdsfsd
Jos toi sun teoria pitää paikkaansa, Perttuhan on aika ahkerasti käynyt dokaamassa poistuttuaan talosta. Kolme-neljä kertaa viikossa alkaa olla huolestuttavaa, toivottavasti ei käy mattinykäset niin kun on ennustettu...
- LaureliaN
te jaksatte haukkua BB-kilpailijoita? Oikeesti?! Ja jos Iina on sun mielestä lihava niin taitaa sulla olla aika vääristynyt kuva naisvartalosta tai jotain..
- caaa a
Hitto että on timmi muija, harmi etten seurannut isoveljeä kuin lopussa. Meitsistä tuli eilisen haastiksen perusteella Iinafani ihan sekunnissa, seksikäs katse ja sana hallussa...
- Kikkel Ström
Kuka on iina ja mikä ihme on big brother?
- Jukke A.
Yes ! Iina on ihana. Persoonallisen kauniit kasvot. Yes !
- lsaDFG
Iina on hoikka tyttö! On sitä 100kg enemmän painavempia ihmisiäkin!
- Lumikk1
Ei voi kyllä Iinaa lihavaksi sanoa. Hyvännäköinen tyttö!
Ennenkaikkea älykkäämpi kuin valtaosa teistä toiseten mollaajista joilla ei tunnu omaa elämää olevan. - Cake
liian fiksu BB-talon porukkaan. Kaunis ja älykäs raivattiin heti tieltä. Lisäksi suurin osa yleisöstä(Pertun kannattajat) ei voinut hyväksyä itseään fiksumpaa Iinaa.
- luonnonkaunis
niin kutsuttu kauneus on hänestä kaukana,tavallinen tyllerö meikeissään.kenestä tahansa saadaan kaunis ammattimeikkaajan avulla.olen sentään luonnonkaunis enkä lähtisi makoilemaan sohvalle nuoleskelemaan ja näyttämään ilmeilläni muille kuinka he iinan mielestä olivat häntä typerämpiä,joka itsensä ylentää hänet.......taitaa oppi jo mennä neidille perille ettei ole ketään kummempi.mahtoi v*********paljon kun mies vihdistä voitti hänet ja mussukka antin.lopettakaa jo ,kilpailu on päättynyt.olkoot jo rauhassa kaikki kilpaijat ja joulurauhaan viettoon muutkin.
- Joulupöytä
luonnonkaunis kirjoitti:
niin kutsuttu kauneus on hänestä kaukana,tavallinen tyllerö meikeissään.kenestä tahansa saadaan kaunis ammattimeikkaajan avulla.olen sentään luonnonkaunis enkä lähtisi makoilemaan sohvalle nuoleskelemaan ja näyttämään ilmeilläni muille kuinka he iinan mielestä olivat häntä typerämpiä,joka itsensä ylentää hänet.......taitaa oppi jo mennä neidille perille ettei ole ketään kummempi.mahtoi v*********paljon kun mies vihdistä voitti hänet ja mussukka antin.lopettakaa jo ,kilpailu on päättynyt.olkoot jo rauhassa kaikki kilpaijat ja joulurauhaan viettoon muutkin.
Suomen Turku julistaa joulurauhan klo 12:05 24.12.2005 sitä ennen saa haukkua possua possuksi! kattokaa nyt sen naamaa, ei kaunis kirveelläkään!
Ja Perttua viisaampia löytyy suomesta jotain 5,2 miljoonaa tuohon edelliseen kommenttiin! luonnonkaunis kirjoitti:
No kylläpä tosiaan "fiksusti" toivotit joulurauhaa :/
luonnonkaunis kirjoitti:
Ei sielä talossa mitään ammattimeikkaajia ollut.Ihan itse saivat ehostuksensa tehdä.Ja ammatti ihmisenä voin sanoa että ei kaikista saada kaunista meikin avulla,mutta kaikki saadaan kyllä vähän kauniimaksi=).
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565390Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1141617
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2341576- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3141127Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3061058