Olin jo pitkään himoinnut mielessäni kaveriani Jarkkoa. Jarkolla oli pitkät seksikkäät tunteelliset hiukset ja varmasti iso kyrpä.
Tunteeni olivat sekavat, sillä en ollut saanut 20 elinvuoteni aikana naista saatika miestä, mutta nykyään ajattelin Jarkon jättikyrpää ja himon reikäänsä alituisesti koulutunneilla.
Homon ajatukseni olivat saaneet alkunsa, kun Jarkko pyllisti kerran koulun-penkillä kurottaessaan kynää lattialta.
Eräänä maanantaina sovin Jarkon kanssa treffit puistoon. Pakkasin matkaan kondomeita. En tiennyt vielä kuinka Jarkko reagoisi homoehdotukseeni, mutta ajattelin toiveekkaasti saavani illan päätteeksi kovaa homokyrpää.
Kun Jarkko tuli puistoon, olin odotellut jo viisi minuuttia (tuntia) penkillä istuen kalu kovana tätä rakkaustreffiämme. Jarkko sanoi moi moi, ja minä annoin luuvitosellani tärskyn hänen kurkkuunsa. Jarkko pökertyi pusikkoon ja poistin häneltä mustat farkut himoiten pinkkiä anusta. Sitten kyrpäni ei enää seisonutkaan. Olin impotentti homo.
21v Kaverini Jarkko
Kossi Nuvasti
0
15328
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322275- 792168
- 951976
- 351775
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329