kun on seurustellut yli vuoden ihmisen kanssa joka välittää ja rakastaa aidosti on vaikea kuvitella elämää ilman häntä.....mut sitte tulee tilanne et ahdistaa välillä ja haluaisi mennä, olla vapaa! Rakastaa kuitenkin toista mutta kuitenkin on sellanen olo ettei pysty hengittää...
voiko siitä päästä yli? voiko seurustelua enää jatkaa? voiko mitään tehdä tilanteele?
vaikea kysymys....
4
395
Vastaukset
- levoton
voi olla ohimenevää.
Mulla se ei kuitenkaan menny ohi. Yli puol vuotta sinnittelin tuon tunteen kanssa
(oli pitkä ja vakava suhde...)
kunnes sitten pistin poikki. Mä olen kyllä luonteeltanikin hyvin levoton yms. joten poika osas odottaa etten jaksanut olla "kahlittuna" loputtomiin.
Kannattaa kuitenkin odottaa ja katsoa meneekö se ohi. Monessa suhteessa tulee se vaihe ku alkaa ahdistamaan olla varattu, eikä saa enää flirttailla muile jätkille tai muuta. Usein se menee kuitenkin ohi... - noufeissi
järjestä suhteesi niin,että sinulla on tarpeeksi omaa aikaa. aikaa jonka vietät vain kavereidesi kanssa, tai yksin. joka tapauksessa ilman häntä.
mutta pidä huoli, että aikaa on myös hänelle =) en usko että hän pahastuu jos muutamana päivänä haluat olla kavereidesi kanssa rauhassa.
ehkä se auttaisi? Siitä pääsee yli
Itse en kyllä päässyt.
Se vaatii puhumista ja aikaa.
Varattuna oleminen on loppujen lopuksi yliarvostettua.
Itse aloin kääntää kaiken toista vastaan
"Ei se rakasta oikeesti, kun ei se anna mun tehdä mitään"
"Mitä sitten, jos petän, kun rakastan kuitenkin sitä"
Eikä siitä sitten hyvää seurannut. Joten puhukaa, hyvät lapset.- rajamailla
KIITOS teille jotka ootte viittiny auttaa! se et joku kertoo oman mielipiteen auttaa jotenkin selvittämään omia ajatuksia paremmin!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih537115Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113266Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1341514Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 841325
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2281322Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631207- 891200
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 811104