Ihan vaan täälleen lyhyesti,jos te naiset käytätte lyhyttä hametta,niin pidättekö te siitä että me miehet niitä upeita sääriänne katsomme?
Naiset lyhyissä hameissa.
7
1506
Vastaukset
- pikku.nainen
En kai minä muuten edes lyhyttä hametta pitäisi...
Katseet ovat aina tervetulleita. Miksi pukea lyhyttä hametta, jos ei halua katseita?
- No just
Sen kerran vuodessa tai kahdessa kun näin tapahtuu, niin kyllä se ihan tietoista on. Katsoa saa, mutta ei koskea kuin luvan kanssa. :-)
- Pitäisikö?
En osaa sanoa, kun en pidä vesirajahameita, ja muissa hameissa nyt ei ole edes mitään katsomista. Vesirajahameet on aika tietoinen valinta, ne naiset varmasti pitävät.
- kaunis nainen 22
Näin.
- King Kong
No niin mä vähän ajattelinkin(siis miksi muuten):)
- Jere25
Iljettää nähä sellasia ämmiä, jotka esittelevät sääriänsä. SAANEN NAURAA.. Mitä te naisetki luulette olevanne? Tollasia vähä-älyisiä. (suurin osa) "Katsoa saa muttei koskea".. Älkää jaksako. Ajattelette oikeesti tälleen "Koskea saa ja katsoa" Huh huh. Miehille pitäs aina vaan olla iloa.. Ootteko huomanneet, että aina kaikissa elokuvissakin on naisia, jotka vaan esittelevät itteensä? Onko tässä maailmassa naisia, jotka eivät ole sellasia? En usko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577290Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7333521Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3491847Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641785- 841415
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841381- 911280
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154