Täällä nyt oikee kalja-kaisa kirjoittaa.
Aamut alkavat olla ihan mukavia, kun kuuntelee kehoaan, eikä ole pöhnäinen olo.
Eilen olin vähän jouluostoilla, sitten pikku lenkki ja sauna. Telkusta tulee maanantaisin kolmoselta engl. sarja ”Doc Martin” ja vaikuttaa ihan mukavalta, vähänlaisestihan sellaista huumoria on tarjolla, joka ei ole valmiiks naurettua. Jännä tyyppi se Martin...
4 päivää joujuun...
Mukavaa tätäkin päivää kaikille!
Tiistai-huomenta !
12
958
Vastaukset
Tänään tuli 2 viikkoa raittiutta, sen kunniaksi en ota tänään. Muutin Kalle nimimerkin uuteen, koska oli jo toisen käytössä. Raitista päivää kaikille haluaville.
- j.e.j
jos juominen on ollut sinulle ongelma, niin 2 viikkoa ilman on hyvä startti. päivä kerrallaan....
- Mussukka
Sähän oot ajan hermolla ja rekisteröitynyt. Musta tuntuu ajanhaaskuulta käydä siellä, en ehkä osaisikaan. Mulle erittäin tärkeätä on olla juomatta, on tullut paljon sisältöä elämään ja onneksi juominen ei vaihtunut nettiriippuvuuteen tai olishan sekin parempi kuin örveltäminen ja puuduksissa herääminen. Paljon on täällä puhuttu päivä kerrallaan menemisestä, mulle se sopii, sinä valitset oman tiesi, mutta ehkä pahin on jo takana, nyt tulee ne isot asiat, ehkä voin ottaa, maksa on jo kunnossa, ilo ilman viinaa... kaikki tuo on mietittävä ja tehtävä ihan oma ratkaisu.
Toivottavasti ratkaiset valintasi niin, että elämäsi on hyvää.
Kaikille! Tänään haluan olla onnellinen " useimmat ihmiset ovat juuri niin onnellisia kuin miksi he mielensä virittävät" ja tietenkin raittiina.
- kalja-kaisa
”Mitä pimeämpi yö, sitä kauniimpi aamu”.
(Z. Topelius)
- Paté
Minulla jatkuu taistelu oluenhimoa vastaan!
Pientä edistystä on tapahtunut sillä tällä viikolla olen juonut vain muutaman pullon keppanaa.
Saas nähdä miten Joulun aika sujuu...Taitaa olla paras ostaa jotain kuivaa valkkaria jääkaappiin (avovaimo tykkää sellaisista juomista) niin ei tule hinkua ryypätä itseään pöhnään.
Tai no, ehkä ostan yhden sixbackin Jouluksi - ettei mene liian kireelle hermot.- kalja-kaisa
Sitähän se on, taistelua kaljanhimoa vastaan.
Hyvä suunta...onnea matkaan!
”Heikkoutensa tunnustavat vain vahvat”.
- paranoidi
kulunut raittiina. Vastaan tännekkin, on se raittius myös kohdallani sen verran iloinen asia, että vaikka kahteenkin ketjuun siitä ilomielin ilimoottaa.
- aahoohoo
se Doc Martin on mukava sarja ja se sietää kyllä toisenkin kattomisen.
Omaa telkkariohjelmamakuani oon ihmetelly kun tykkään Ketusta. Mä en oo löytäny siitä mitään sellasta juttuu mikä siitä tekis muka niin kiinnostavan. Aina siinä on samat näyttelijät, aviopari ja kummallaki puolisolla on salarakas, jommalla kummalla puolisolla on rahat, toisella ahneet lapset aikasemmasta avioliitosta, ykskään ihminen ei osaa näytellä uskottavasti ja joka kerran mä sen katon. Mä teen eväät tohon pöydälle ja asetun sohvan nurkkaan ihan ku hautova kana. Ihmettä!
Mut voishan sitä aikasa viettää huonomminki - esim höntäilemässä juottolasta toiseen.
Tää mun iltaelämä vaikuttaa suht tylsältä mut se vaan vaikuttaa. Mä nautin siitä ja ihan selvin päin. - Mussukka
Sytytin tuossa tuikut ja ajattelin, että koneelle sen jälkeen. Hyvä, että tulit takaisin, tule vaikka sata kertaa, siellä on kuitenkin tietty rehellisyys omaa itseään kohtaan. Olen minäkin huijannut itseäni, kuinkahan sitä pystyykään?
Kun rehellisyys astuu peliin, monelle asialle voi tehdä jotain, "vaikuttaa". Älähän häviä minnekään. - åpoi
vietän ja yskin, on meinaan semmone köhä ettei palijo nukuta yöllä
on se kumma päivällä ei haittaa mutta heti ku maate menee nii on ku joku nykäsis harvaiskuisen koneen käyntiin köh..köh...
ei kuiten pirtu tuu mieleen vaihtoehtosena lääkkeenä Vielä ehdin ilmoitautuun,raitis päivä on tänään mullakin.Öitä kaikille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577320Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393594Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3711978Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651816- 861459
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164