Kauheea miten nuori nainen on päästänyt itsensä tuollaiseen kuntoon. En lähde haukkumaan tässä yhtään mutta täytyy sanoa etttä kyllä oli vanhentuneen näköinen kun eilen näytettiin kasvoja läheltä. Menee vieläkin vilunväreet.
Iina kamalassa kunnossa
6
2913
Vastaukset
- ihmettelijä
Ei taidettu katsoa samaa ohjelmaa tai sitten sun tv-ruudussa on jotain vikaa. Iinahan oli tosi nätti ja jutteli fiksuja.
Kateellisten panettelua!!Iina oli edukseen ohjelmassa. Hyvin kommentoi sitä että ei edes halunnut pyrkiä mihinkään media-alalle, vaan halusi vain kokeilla jotain uutta ja rikkoa rajoja. Ja edelleen iina on mielestäni kaunein kilpailijoista :)
- perustele
Miten niillä poskilla voi olla nätti? Mitä se muuten puhuikaan siinä kunnen muista enää. Taitaa olla niin että Iina puhuu vaan mutta kaikki menee kuulijan toisesta korvasta sisään toisaesta ulos
- tyhmempi
perustele kirjoitti:
Miten niillä poskilla voi olla nätti? Mitä se muuten puhuikaan siinä kunnen muista enää. Taitaa olla niin että Iina puhuu vaan mutta kaikki menee kuulijan toisesta korvasta sisään toisaesta ulos
kirjoitus sinulta jälleen kerran.
- johannaki
Iina on kyllä todella sievä... joku taitaa olla vain hieman kateellinen sana valmiille ja nätille likalle!
Vai et lähde nyt haukkumaan!Iina kamalassa kunnossa ja vanhentuneen näköinen.Jos tuo ei ole haukkumista niin mikä on?
Sefun kaa samaa mieltä.Mielestäni Iina oli naisista nätein.Kujeileva hymy ja nätit silmät.Pienet "hymyviirut" antavat vain personallisuutta, jos niitä nyt oli,en pistänyt merkille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623027
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332520- 802303
- 802303
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361903- 121646
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311479