feikkiä koko äänestys

tutkintaan

taisi olla voittajan äänestys pelleilyä BB:ssä. BB:ssä eivät millään ole pystyneet laskemaan kaikkia ääniä noin lyhyessä ajassa. Eivät ole julkaisseet myöskään äänestysmääriä ja prosentteja tarkasti. Luulen, että äänestyksessä on otettu esim. ensimmäisten minuuttien äänet ja laskettu siitä sitten voittaja. Tai sitten ennakkoäänistä laskettu. Tällä kaavalla vain loppujen äänien lähettäjät ovat äänestäneet turhaan. Ja tulos ei ole ollut varma. Kun vertaa idolsien äänestykseen, siinä varattiin pitkä aika äänten laskuun. BB:ssä tätä ei tehty. Loppufinaalissa ei edes selvästi kerrottu kellon aikaa milloin äänestys päättyi. Taas huijattiin pieniä ihmisiä. Ei heti äänestyksen lopussa ole voitu sanoa varmaksi voittajaa. Tarkistuslaskutkin jäivät uupumaan. Mikä tässä on oikein totuus. Sen ainakin tiedän etten äänestä seuraavassa BB:ssä yhtään kertaa. Niin paljon tämä äänestystouhu jäi kaivelemaan. Varsinkaan, kun julkisuudessa ei ole suostuttu kommentoimaan asiaa.

9

1003

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höpöhöpö

höpöhöpö

• itsekin ihmetellyt

toi juttu kuulostaa järkevältä. Itsekin olen ihmetellyt yhtälön toimivuutta ja todennut ettei noin voi mennä kuin BB:ssä sanotaan. Taidettin meitä hieman kusettaa.

• Mitä ihmeen tarkistuslaskuja siinä vaaditaan kun laskentaa ei hoideta manuaalisesti? Miltähän vuosikymmeneltä sun tietsikka oikeen on jos et usko sen selviytyvän äänten rekisteröinistä ja lajittelusta reaaliajassa? Ei kai VIC20:een saa sentään nettiyhteyttä?

Kyllä tulosten julkistaminen on mahdollista heti kun äänestys lopetetaan. Enkä toisaalta usko että tulosta olisi vääristelty. Jos tuotantoyhtiö alkaisi tällaisia turhia valituksia kommentoimaan niin se vasta huolestuttaisikin.

• ymmärtävä

niin ei pidä silloin kommentoida ymmärtävien puhetta.

• ymmärtävä kirjoitti:

niin ei pidä silloin kommentoida ymmärtävien puhetta.

että mistä tässä sitten oli kysymys :)

• äänestystä
        Cesar kirjoitti:

että mistä tässä sitten oli kysymys :)

miten se noin voi mennä. Olemme hoitaneet itsekin näitä hommia ja ei ole vielä keksitty miten subtv voi saada asian hoitumaan tuolla tavoin. Tämä on tietysti vain kilpailijan näkemys asiasta.

• En tiedä miten noi äänet lasketaan,mutta ei ne idolsissakaan mielestäni mitään pitkää aikaa siihen laskuun varannu.Ne sano "hep" ja äänestää ei enää voinut.Eikö ne heti sen jälkeen mennyt hakemaan tuloksia...

• Taas näitä tyyppejä

Et olisi vaivautunut tällaista kirjoittamaan jos joku muu kuin Perttu olisi kisan voittanut, sinä olet varmaan se sama joka täällä koko ajan Perttua jaksaa mollata, muutkin on jo tyytynyt herran voittoon mikset sinäkin. Älypää... varmaan Tiina itse vinkumassa...

• Vihdin mies

Ei lopputulosta mielestäni voi manipuloida. Jotain välipylväitä jne. varmaan on vähän retusoitu soittovimman aikaansaamiseksi, mutta se kuului pelin henkeen. Markkinavoimat jylläävät ja rahat pois lurjuksilta ... Totaalinen äänten manipulointi saattaisi viettää subtv:n tiukassa paikasa Oikeusaliin, jos joku alkaisi penkoa asioita.

Cesar lienee oikeassa. Nykytekniikalla on nopeus valttia. Eihän vaaleissakaan kestä pitkään, kunhan äänet ovat vaan manuaalisesti laskettu.

Miksi kommentoimaan ? Voittaja on löytynyt that's it.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5710
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      22
      2487
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      271
      1849
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1737
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      94
      1566
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1528
    7. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1369
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1325
    9. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1291
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      352
      1286
    Aihe