Katso! BB:n sponsorina

Alkaa ärsyttää tuo Katso! lehden lööpit. Aikasemmin olen pitänyt Katsoa sellaisena vähän parempana aikakausilehtenä, mutta tarkoitushakuisia kohujuttuja tuossa tuntuu nyt vaan olevan. Tämän kirjoituksen kirvoitti nyt tämän päivän lehdessä oleva juttu: "Timo petti Hannaa". Kannessa tuo otsikko ja teksti "lemmenlomalta vieraan naisen syliin". Jutussa kerrotaan miten Timo ja Hanna olivat palanneet jonkin lehden kustantamalta Brasilian matkalta (seiska?), ja torstaina oli Timo sitten suudellut jotain naista ravintolassa, ja annettiin ymmärtää että heidän välillään on ollut aiemminkin jotain. Hohhoijaa... Alkaa kaduttaa että tuli vuodeksi taas tilattua mokoma.

Joka numerossa on nyt ollut jotain juttua kilpailjoista, Jos ei ole mitään kunnollista kirjoitettavaa ollut niin sitten on laitettu jotain tällaista. Toivon tosiaan että seuraavaan kauteen mikään lehti ei lähde sponsoriksi, kun niitä rahoja pitää sitten koittaa ansaita takaisin roskalööpeillä.

9

1458

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juuri talousuutisista kuulin että Aller julkaisut ostaa A-lehdiltä Katson... Voi prkl.. pahemmaksi vaan menee...

• rivocesar

hengitä syvään...ei se ny niin vakavaa ole.

• mitä se tähän kuuluu

Cesar ei sinuun pitäis vaikuttaa

• Moiretar
        mitä se tähän kuuluu kirjoitti:

Cesar ei sinuun pitäis vaikuttaa

Oletko todella pitänyt Katso-lehteä "parempana aikakausilehtenä"? Huh huh. En voi kyllä uskoa, että noin ajattelet.Kannattaisi avata simmut ettei kolahda liian kovaa. :)

Kuinka vanha mahdat olla? Ei tarvitse vastata ja kaikella kunnioituksellakin vieläpä asiaa tiedustelen.

• Moiretar kirjoitti:

Oletko todella pitänyt Katso-lehteä "parempana aikakausilehtenä"? Huh huh. En voi kyllä uskoa, että noin ajattelet.Kannattaisi avata simmut ettei kolahda liian kovaa. :)

Kuinka vanha mahdat olla? Ei tarvitse vastata ja kaikella kunnioituksellakin vieläpä asiaa tiedustelen.

Eli galleria-sivulta se ikä löytyy kyllä. Katso lehden linja on muuttunut jyrkästi parin vuoden aikana. Kyseessä oli jokin A-lehtien vastaisku Seiskan linjalle. Ennen Katso oli ihan pelkkä tv-lehti eikä noita juorujuttuja ollut ollenkaan. Minkäs ikäinen itse olet?

• BBx

Seiska, Oho! ja Katso on jo ihan hyvä trio, mutta ympyrä sulkeutuisi kun vielä Hymy (ja miksei iltapäivälehdetkin) siirtyisi Allerille.

Yksi sana riittää kuvaamaan näitä kaikkia: Paskaa.

• santtunen
        BBx kirjoitti:

Seiska, Oho! ja Katso on jo ihan hyvä trio, mutta ympyrä sulkeutuisi kun vielä Hymy (ja miksei iltapäivälehdetkin) siirtyisi Allerille.

Yksi sana riittää kuvaamaan näitä kaikkia: Paskaa.

kaikesta huolimatta

• BBx
        santtunen kirjoitti:

kaikesta huolimatta

Joulumieltä täytyy ylläpitää siltikin. Hyvää joulua!

• Moiretar
        BBx kirjoitti:

Joulumieltä täytyy ylläpitää siltikin. Hyvää joulua!

Itse olen 92-vuotias ja koko ikäni lehtimaailmaa seurannut. Hyvää Joulua!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      71
      2963
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2564
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2225
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2138
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1956
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1702
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1536
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1487
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      27
      1302
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      19
      1195
    Aihe