Alkaa ärsyttää tuo Katso! lehden lööpit. Aikasemmin olen pitänyt Katsoa sellaisena vähän parempana aikakausilehtenä, mutta tarkoitushakuisia kohujuttuja tuossa tuntuu nyt vaan olevan. Tämän kirjoituksen kirvoitti nyt tämän päivän lehdessä oleva juttu: "Timo petti Hannaa". Kannessa tuo otsikko ja teksti "lemmenlomalta vieraan naisen syliin". Jutussa kerrotaan miten Timo ja Hanna olivat palanneet jonkin lehden kustantamalta Brasilian matkalta (seiska?), ja torstaina oli Timo sitten suudellut jotain naista ravintolassa, ja annettiin ymmärtää että heidän välillään on ollut aiemminkin jotain. Hohhoijaa... Alkaa kaduttaa että tuli vuodeksi taas tilattua mokoma.
Joka numerossa on nyt ollut jotain juttua kilpailjoista, Jos ei ole mitään kunnollista kirjoitettavaa ollut niin sitten on laitettu jotain tällaista. Toivon tosiaan että seuraavaan kauteen mikään lehti ei lähde sponsoriksi, kun niitä rahoja pitää sitten koittaa ansaita takaisin roskalööpeillä.
Katso! BB:n sponsorina
9
1455
Vastaukset
Juuri talousuutisista kuulin että Aller julkaisut ostaa A-lehdiltä Katson... Voi prkl.. pahemmaksi vaan menee...
- rivocesar
hengitä syvään...ei se ny niin vakavaa ole.
- mitä se tähän kuuluu
Cesar ei sinuun pitäis vaikuttaa
- Moiretar
mitä se tähän kuuluu kirjoitti:
Cesar ei sinuun pitäis vaikuttaa
Oletko todella pitänyt Katso-lehteä "parempana aikakausilehtenä"? Huh huh. En voi kyllä uskoa, että noin ajattelet.Kannattaisi avata simmut ettei kolahda liian kovaa. :)
Kuinka vanha mahdat olla? Ei tarvitse vastata ja kaikella kunnioituksellakin vieläpä asiaa tiedustelen. Moiretar kirjoitti:
Oletko todella pitänyt Katso-lehteä "parempana aikakausilehtenä"? Huh huh. En voi kyllä uskoa, että noin ajattelet.Kannattaisi avata simmut ettei kolahda liian kovaa. :)
Kuinka vanha mahdat olla? Ei tarvitse vastata ja kaikella kunnioituksellakin vieläpä asiaa tiedustelen.Eli galleria-sivulta se ikä löytyy kyllä. Katso lehden linja on muuttunut jyrkästi parin vuoden aikana. Kyseessä oli jokin A-lehtien vastaisku Seiskan linjalle. Ennen Katso oli ihan pelkkä tv-lehti eikä noita juorujuttuja ollut ollenkaan. Minkäs ikäinen itse olet?
- BBx
Seiska, Oho! ja Katso on jo ihan hyvä trio, mutta ympyrä sulkeutuisi kun vielä Hymy (ja miksei iltapäivälehdetkin) siirtyisi Allerille.
Yksi sana riittää kuvaamaan näitä kaikkia: Paskaa. - santtunen
BBx kirjoitti:
Seiska, Oho! ja Katso on jo ihan hyvä trio, mutta ympyrä sulkeutuisi kun vielä Hymy (ja miksei iltapäivälehdetkin) siirtyisi Allerille.
Yksi sana riittää kuvaamaan näitä kaikkia: Paskaa.kaikesta huolimatta
- BBx
santtunen kirjoitti:
kaikesta huolimatta
Joulumieltä täytyy ylläpitää siltikin. Hyvää joulua!
- Moiretar
BBx kirjoitti:
Joulumieltä täytyy ylläpitää siltikin. Hyvää joulua!
Itse olen 92-vuotias ja koko ikäni lehtimaailmaa seurannut. Hyvää Joulua!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564890Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202265- 1031444
- 891374
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231356Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1351165Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681085Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi266993- 72967
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75965