Missä viipyy SavoRULESin iki-ihanat veistelyt, olen odotellut niitä jo viidettä päivää :-(
Työpäivät sujuivat aina niin rattoisasti ja sai vähän hymyä huulille kun niitä tarinoita luki.
Alkaisitko kirjoitella lisää pikkuhiljaa, sinä päiviemme pelastaja? Pliis.....
ja hyvää joulua SavoRULESille ja muillekin savonlinnalaisille.
Missä viipyy
9
1395
Vastaukset
- ovat
samaa olen myös odotellut, ei ole hetkeen kuulunut mitään. Eikä ole kuulunut muistakaan hyvistä mitään.
- savossakin
Voipi olla pitkällä reissulla ilman läppäriä tai
misukat ei päästä näpelöimään muita koneita ;)
fiilikset peliin vaan joka heppu ja dooris!- Mielensäpahoittanut
Minusta kun se SavoRULEs tuntuu tämän kaupunkipalstan sielulle ja on koossapitävä voima varsinkin ihanalla huumorintajullaan.
Työkavereidemme kanssa ollaan näitä turinoita täällä luettu ja naurettu vedet silmissä sen ihanan miehen tarinoille.
Nyt niitä ei ole näkynyt ja töissä on huomattavasti ankeampaa. No lomat alkaa joten ei siinä mitään mutta toivottavasti saamme nauttia huumorista jälleen vuodenvaihteessa.
Terkkuja SavoRULEsille koko työpaikkamme tytöiltä!! =oD
- on koulut päättynyt
ja on lähtenyt vanhempiensa luo joulun viettoon maalle, eikä siellä oo tietokonetta tahi kirjastoa!!
- kukkanen
Mitä, kuka häveyksissä? Onko SavoRULES sama kuin se Savonmies, vai mikä tää juttu on? Muutama viikko tyhjiössä oon ollu (kone sökö) ja täällä sit porukat tipotiessään.
Jospa tilanne normalisoituu tai puheenaiheet paranee, kenties. Poissaolooni on erittäin hyvä syy, nimittäin olin lomailemassa ja bongailin kauniita naisia erään upean rantamökin terassilla.
Katsos kun pitää se vapaata olla Sawon kunkullakin, eihän se sovi että vain tavalliset ihmiset lomailevat.
Mutta rauhallisestihan tuo on joulu täälläkin sujunut ilman minuakin, ainoastaan muutama eksynyt pikkumies Hämeen suunnasta on jolkottanut omituisia juttujaan jostain hämäläisten suosikkivalsseista.
Miten lie pojilla onnistunut valssaus siinä tutussa asennossa?- Jarp-pa
Olisit vaan pysynytkin siellä hämeessä tanssimassa vaakatangoa niden kavereidesi lahden orhien kanssa.
Jarp-pa kirjoitti:
Olisit vaan pysynytkin siellä hämeessä tanssimassa vaakatangoa niden kavereidesi lahden orhien kanssa.
En minä ole käynyt missään mitään tanssimassa.
Muutenkaan ei tuollaiset hommelit kuulu harrastuksiini.
Oletkos sinä sitten useinkin tanssipäällä hevosten kanssa? Ja kelpaako sinulle vain lahtelainen hevonen ja orhiko se olla pitää?- täällä taas
SavoRULES kirjoitti:
En minä ole käynyt missään mitään tanssimassa.
Muutenkaan ei tuollaiset hommelit kuulu harrastuksiini.
Oletkos sinä sitten useinkin tanssipäällä hevosten kanssa? Ja kelpaako sinulle vain lahtelainen hevonen ja orhiko se olla pitää?Niitä perkuleen lomia ei sitte vietetä ilman meitä
firman pupusia, onks selevä?
*hurjaa pussssssssssssaaaaaauuuuuussssttttttaaaaaa*
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506873Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6762978Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927