että sinä voisit olla kiinnostunut minusta!? Vai kuvittelenko olemattomia, onko tämä jotain peliä ja vedätystä (taas)? Nytko vasta ihastuit vaiko jo silloin? Pysyitkö silloin vain tahdikkaasti takavasemmalla sattuneistä syistä?
Huhhuh, johan oli yllätys. En tiedä mitä ajatella tästä. Imartelevaahan se olisi, olethan pitkä ja komea, mutta... Minun on vaikea tämän kaiken jälkeen luottaa kenenkään ja uskoa, että joku voisi olla aidosti kiinnostunut minusta ihmisenä.
Kiehdot, mutten tässä tilanteessa voi itse tehdä mitään. Vaikeaa se muutenkin on... Jos pelaat kiusaaksesi, lopeta kiitos tähän. Jos olet tosissasi, kärsivällisyyttä. Vaikka pitkälle olenkin päässyt, ovat haavat edelleen auki ja syvät.
Voi itku mikä soppa.
Enpä olisi
10
2213
Vastaukset
- AidostiKiinnostunut
Minä ainakin olen aidosti kiinnostunut! Joten ei kun yhteyttä vain tähän suuntaan, niin katsotaan mitä saadaan aikaan.
- hyppäsit?
.. etunimesi ensi kirjain oli?
- mutta
teksti voisi olla minun kirjoittamani.
H edelleen. Entä sun? - mutta
mutta kirjoitti:
teksti voisi olla minun kirjoittamani.
H edelleen. Entä sun?..et ole hän - hyvää yötä kuitenkin.
- yötä..
mutta kirjoitti:
..et ole hän - hyvää yötä kuitenkin.
sinulle E.
- myös
mutta kirjoitti:
..et ole hän - hyvää yötä kuitenkin.
sinulle herra A.
... muka joku tietty henkilö voisi olla kiinnostunut sinusta? eihän sitä aina voi osoittaa kiinnostustaan niinkuin sen itse haluaisi.
- minä vaan
tiedät hyvin että ihastuin sinuun (ensi kerran jo kauan vuosia sitten),
ja haluaisin todella tutustua sinuun, mutta kun olen tällainen arka
viivyttelijä, en uskaltanut toimia silloin kun olisi pitänyt.
Ymmärrän ettet enää luota minuun, mutta voit luottaa siihen, ettei
tarkoituksenani ollut ikinä pahoittaa mieltäsi tai loukata sinua.
Ehkäpä vielä joskus tiemme kohtaavat... - seurannut,
..sinua,sitten ajattelin,että oletkin kiinnostava tyyppi,mutta menetän sinut kuitenki.
- wileeni!
Seuraatsä mua? Ooksä joku hiippari joka tumputtaa jossain ikkunan alla ku näät musta vilaukse? Tartteeks mu soittaa poliisi? HÄ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1203287- 122116
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371905Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4061826Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211671Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681487- 1221353
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101241- 141216
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4421116