Metallican paras albumi?
Omasta mielestäni se on Ride the Lighting. Paras kappale siinä on Fade to Black.
`tallican paras albumi?
9
1853
Vastaukset
- mara
Metallican "black" albumi vuodelta 1991 on aivan ehdoton ykkönen kokonaisuudessaan!
- Het's Edna
Joku neljästä ekasta.. Justice tai Puppets. Vaikka uudempikin matsku on toki hyvää.
- Pekee-
oisko se sitte puppets..tokana on jaetulla sijalla ride the ligthning ja black..
- Ward
Puppetsilla paras kokonaisuus on
- Hippimönkkis
Riippuen päivästä mikä tahansa albumeista RtL, MoP, AJfA ja Musta Lätty. Kaikki olivat omalla tavallaan metallimaailmaa mullistavia albumeita ja uljaita kokonaisuuksia.
- Suicide Machine
1. Master Of Puppets 2. Ride The Lightning 3. ..And Justice For All 4. Kill Em All 5. Black/Metallica
- Metallicaaa
Paras on kai Kill 'em all ja paras biisi siinä on the four horsemen tai hit the lights. toka paras on Ride the lightning ja paras biisi siinä for whom the bell tolls tai creeping death. sit on black album jossa paras biisi on wherever i may roam tai sad but true ja sit on MASTER OF PUPPETS minkä paras biisi on samanniminen ku levy. sit on justice, jonka paras biisi on ONE ja sit on muut levyt.
- wryy
MASTER OF PUPPETS!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003467
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342634- 802423
- 842406
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j412083Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221700- 121686
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411667