Aatonaatto 23.12

Alkotta krapulatta hyvin mielin..Huomenta kaikille!!

16

987

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cettuz!

Kaikille. Raittiina.

• pörri1

myöskin krapulatta rauhallisin mielin.Enkä jouluksikaan krapulaa hanki.
      Kaikille teille jotka olette lähdössä ajelemaan joulunviettoon,Hauskaa Joulua ja muistakaa rauhallisuus liikenteessä.t pörri1

• aahoohoo

miten pitkä päivä aatonaatto oli kakarana. Minusta se oli ihan turha päivä.
      Mummolan Jouluna aatonaattona leivottiin ja tehtiin laatikot ja se ties vielä siivoukset siihen päälle ja tuntu et aika kulu tosi verkalleen.
      Kaks vuotta sitten - päivälleen - aamu oli kans tavallisen pitkä ja olin ihan varma et viisarit oli jässähtäny kelloista. Piti nääs mennä viinakauppaan ja odottavan aika tämmösessä tapauksessa on himskatin pitkä.
      Suu napsu ja jalat kävi. Posket oli punasena ja iholla tuntu värinää ja mitä lähempänä kaupan aukeemisaika oli, vapina sen ku ylty.
      En tehny elettäkään et oisin soitellu mihinkään, en kertonu kenellekkään aikeista imasta pää täyteen. Mä pelkäsin varmaan et joku kieltäis.
      Tuosta päivästä mä en sitte paljo muuta muistakkaan.
      Tänäänki meen kauppaan, mut vaan ruokia hakemaan.
      Poskien tämänhetkinen puna taas johtuu siitä et tuolla peitteen alla oli niin ihanan lämmintä.
      Mihinkään ei oo kiirettä, viinaa ei tee mieli.
      Mä vaan haluun olla selvin päin tämän aatonaaton.

• åpoi

selevänä tämä päivä menee

• Pettte

Mä join eilen kolme litraa vinaa ja meitin voiko tulla krapula kun en oo ees humalassa. No eipä oo rapula eikä tee nyt viinaakaan yhtään mieli! Musta tuntuu että voisin ihan hyvin olla joulun pyhät selvinpäin ja pystyn kohtuukäyttöön, vaikka oonkin alkoholisti. Mutta alkoholistikin voi pystyä kohtuukäyttöön- Merkillistä, eikö? Ehkä olen poikkeus. Tosin en tiedä onko se kohtuus, että juon joskus 5 päivää putkeen ja sitten oon joskus 2 viikkoa selvä(tosin harvoi), joiskus juon 4 päivää, joskus oon 3 päivää selvä, sitten otan kunnonlla viinaa yhtenä päivänä ja sitten taas oon selvä muutaman päivän. Ei se nyt ehkä tietty kohtuukäyuttöä oo sekään?

• tapio

Ei alkoholistista kohtuukäyttäjää saa,turha uskotellakaan.Se on joko on tai off sen viinan kanssa.Itelläni meni sille mallille että muutaman kerran vuodessa rankan putken jälkeen löysin itteni sairaalasta letkuista ja sydänfilmikoneesta.Siis join enkä tissutellut viikon kaksi.Ja mitä aineita sattuu.
        Sen sitte arvaa mitä siitä on ruveta selviämään:5-6 päivää unettomuutta ja harhoja. Unilääkkeistä tai risolidista ei mitään apua ja töitäkin piti alkaa tekemään mitä jäi juopottelulta rästiin.Puolen vuoden raittius oli pisin jakso täysin selvänä vaan niin sekin päättyi kun elämä oli muutenkin päin persettä.
        Nyt on mennyt toista vuotta raittiina ja toivottavasti menee vielä jatkossakin,nyt ainakin näyttää lupaavalta vaan eipä sitä koskaan tiedä milloin se retkahdus taas tapahtuu.
        Hyvää Joulua kaikille joilla on viinasta yhtä hauskoja kokemuksia. Ja muillekin.

• Mussukka

Ostin niin pienen kinkun, että sitä ei voi yötä uunissa pitää, joten ajatteli kypsyttää sen päiväsaikaan ja tehdä joulun loppusilauksen siinä samalla. Näin rauhallista joulua en muista, johtuiskohan alkoholittomuudesta, että asiat on järjestyksessä jo ennen joulurauhan julistusta.

• Mulla oli kinkku koko yön uunissa, kilon verran maistoin että onko kypsä, on se..Raitista päivän jatkoa.

• Tuju*

tuntuu tässä makoilla polvileikkauksen tiimoilta. Spinaalipuudutuksella eli selkäydin sellaisellahan ne laitto alaruumiin tunnottomaksi ja tähystysleikkauksella suorittivat toimenpiteen. Mielessä kävi, että toimiikohan se keskijalkakaan enään, kun sirkkelit ja porat surisivat ympärillä. No, tässä on eilen kotiuduttu sairaalasta ja keppien kanssa pitää temuta, vaikka mistään ei meinaa tulla mitään. Pitkä sairasloma on edessä ja kuntoutus, mutta eiköhän se siitä päivä kerrallaan, niinkuin raittiudessakin kunto nouse, vaikka tässä tuntee olonsa vähän eukon armoilla olevaksi. Kinkun taiteilin minäkin uuniin pientä akrobatiaa harjoitellen ja kyynärsauva toimi hyvin leivinuunin pellin sulkijana, kun toi mielikuvitus kuitenkin vielä pelaa.

Tälläisia kuulumisia täältä itärajalta tänään ja hyvää joulun odotusta kaikille. T. jalkapuu Tuju*

• Mussukka
        Tuju* kirjoitti:

tuntuu tässä makoilla polvileikkauksen tiimoilta. Spinaalipuudutuksella eli selkäydin sellaisellahan ne laitto alaruumiin tunnottomaksi ja tähystysleikkauksella suorittivat toimenpiteen. Mielessä kävi, että toimiikohan se keskijalkakaan enään, kun sirkkelit ja porat surisivat ympärillä. No, tässä on eilen kotiuduttu sairaalasta ja keppien kanssa pitää temuta, vaikka mistään ei meinaa tulla mitään. Pitkä sairasloma on edessä ja kuntoutus, mutta eiköhän se siitä päivä kerrallaan, niinkuin raittiudessakin kunto nouse, vaikka tässä tuntee olonsa vähän eukon armoilla olevaksi. Kinkun taiteilin minäkin uuniin pientä akrobatiaa harjoitellen ja kyynärsauva toimi hyvin leivinuunin pellin sulkijana, kun toi mielikuvitus kuitenkin vielä pelaa.

Tälläisia kuulumisia täältä itärajalta tänään ja hyvää joulun odotusta kaikille. T. jalkapuu Tuju*

Muutaman kerran olen kuullut tuon murheen keskijalan pelaamisesta. Tunto palaa siihen viimeiseksi ja huoli on kamalaa, vaikka en ole kuullutkaan tapauksesta, että ei pelittäisi myöhemmin.
        Ota nyt nämä pyhät keisarina ja anna hyvällä omallatunnolla muitten palvella, ehkä tekevät sen mielellään, kun saavat mahdollisuuden. Kuntoutukseen paneudut kunnolla, se on sinun työtäsi sitten kun aika koittaa. Rauhallista, tyyntä ja raitista joulua toivotan.

• Tuju*
        Mussukka kirjoitti:

Muutaman kerran olen kuullut tuon murheen keskijalan pelaamisesta. Tunto palaa siihen viimeiseksi ja huoli on kamalaa, vaikka en ole kuullutkaan tapauksesta, että ei pelittäisi myöhemmin.
        Ota nyt nämä pyhät keisarina ja anna hyvällä omallatunnolla muitten palvella, ehkä tekevät sen mielellään, kun saavat mahdollisuuden. Kuntoutukseen paneudut kunnolla, se on sinun työtäsi sitten kun aika koittaa. Rauhallista, tyyntä ja raitista joulua toivotan.

toivotuksista. No, tunto on palaillut joka paikkaan ja pientä legendaa vain heitin. Kyllä sitä terveyttään alkaa arvostamaan vasta sitten, kun itse kokee sen puutteelliseksi. Ihmisten pitäisi olla silloin tyytyväisiä,kun terveys on tallella, eikä valittaa turhaan pikku puutteistaan.

• Hiljennyn pikkuhiljaa joulun viettoon, palaan astialle pyhien jälkeen. RAITISTA JOULUA ! kaikille raittiutta haluaville.
      t. Lema
      ps. muistakaa olla kiltisti.

• aahoohoo

monttu tehtiin Litlin pakastealtaaseen ku joulujäätelöt haettiin. Nyt ei oo muuta ku kinkun paisto ja kauniiden ajatusten ajattelu.

Kyllä kelpaa.

• paranoidi

Rapulatta täälläkin, ja tipatta jatkettu.

• pörri1

loppu-iltaa kaikille.t pörri1

• Viinietikka

itsekullekin säätyyn ja sukupuoleen katsomatta. Pientä kiirettä on pidellyt joten palstalla ei nyt ole muutamaan päivään "ehtinyt" edes piipahtaa, mutta nytpä tuli siihenkin jo mahdollisuus.

Vaikkei tämä elämä aina ole pelkkää päivänpaistetta, saan kuitenkin Luojani, Korkeimman voimani myötävaikutuksella viettää tänä jouluna kymmenettä raitista joulua ja siitä ei voi olla muuta kuin kiitollinen.

Hyvää ja ennenkaikkea Raitista Joulua kaikille palstalaisille ja kiitos tuestanne toivottelee "viinietikka"

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7360
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3634
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      374
      2019
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      165
      1826
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1489
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1300
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1267
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe