hyvää joulua!

tonttu

mukavaa ja rauhallista joulua kaikille kanssasisarille:)sairastan anoreksiaa ja mulle itelle joulu on vaikeaa aikaa koska ollaan koko suku porukalla joulupyödän ääressä yms. ja koko ajan tulee sanomista syömisistä, ahdistavaa! mutta pärjäilkää edes nämä muutamat päivät ja voimia muutenkin!

11

1075

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samoin

Tuntuu että joulu on sitä vaikeinta aikaa just meille :( Mutta voimia kaikille

• emma

kaikille samoin :)
      yhdessä jaksetaan nää päivät .
      mites on muute menny ihmisil tähä asti ?
      mul iha jees.. vaik joka puolelt tungetaan suklaata yms :/
      en oo ottanu.

• ...menee niin mahtavasti et oon lihonu yli 3 kiloo, maha räjähtämispisteessä, ihan tulikuuma ja pönkkö olo... mä vihaan joulua!

• emma

saat ne kilot iha helpost kyl lähtee.
        harmi kyl :/
        mutte tsemii sulle, etköhä sä pian oo ihan kunnos :)

• emma kirjoitti:

saat ne kilot iha helpost kyl lähtee.
        harmi kyl :/
        mutte tsemii sulle, etköhä sä pian oo ihan kunnos :)

Onneksi jotkut ymmärtävät... harvat, mutta jotkut kuitenkin. Voimia sullekkin!

• normaali!!

herra jumala oksettaa lukea tämmöistä! Kai te tajuatte, että anorekstia on sairasta! Vain anorektikot pitävät anorektikoista! Oma poikaystäväni on sanonut, että jos olisin anorektikko niin hän jättäisi minut!
      Syitä on monia: mm. hän on itse urheilullinen ja pitkä(191 cm ja painaa siksi lähes 100 kiloa) eli hän joutuisi varomaan esim. meidän halatessamme ettei hän sattuisi vaikka katkomaan luitani! Hän myös tietää, että anorektikot ovat mieleltään sairaita, eikä halua mielisairasta tyttöystävää! Ja ymmärrän tämän täysin! Minua jo oksettaa katsella kadulla naisia, joiden luiden päällä ei ole kuin nahka.

P.S. Olen normaalipainoinen ja suht. lihaksikas.

Kai te muuten tajuatte, että anorektikot elävät todella lyhyen elämän! Eli todennäköisesti tulette kuolemaan todella nuorena. Sitäkö te haluatte? Suurinosa anorektikoista ei myöskään pysty saamaan koskaan lapsia. Valmistautukaa siihen

• Kai te muuten tajuatte, että anorektikot elävät todella lyhyen elämän!

• lilac pompom

miksi sun sitten pitää lukea, jos noin oksettaa? tääkin keskustelu on yli kuukauden vanha ja ihan omatoimisesti kaivoit sen esille, niinkö paljon sua todella kiinnostaa? hyvä, että sulla on poikaystävä ja olet sinut itsesi kanssa, en kyllä usko, että ihan normaalihalaus kenenkään luita murskaa......

• sairastava

"Hän myös tietää, että anorektikot ovat mieleltään sairaita, eikä halua mielisairasta tyttöystävää! Ja ymmärrän tämän täysin! Minua jo oksettaa katsella kadulla naisia, joiden luiden päällä ei ole kuin nahka. "

Aivan, anoreksia on nimenomaan sairaus, tiedän sen, mutta ymmärrätkö sinä että näin ollen siitä on vaikea parantua? Eikä tämmöiset solvausviestit ainakaan asiaa paranna?
        Tuskimpa tässä monen anorektikon mielessä pyörii pelkästään seurustelukumppanit ja luulo siitä, että he haluavat laihan ihmisen tyttö-/poikaystäväkseen, tässä sairaudessa nakertaa usein jokin muukin asia, mitä ehkä sinä et "normaalina" pysty ymmärtämään, toisin kuin muut sairastavat.

• sairastava

Se vielä asenteessasi ihmetyttää, että näytät kuitenkin itsekin tiedostavan anoreksian olevan sairaus, niin miksi tulet tänne haukkumaan sairaita? Entäpä syöpää sairastavat, oksettaako sinua heidän katsominen? Onhan näillä kahdella sairaudella se ero, että toinen on enemmän mielensairaus, mutta vaikeimmissa tapauksissa ne ovat yhtä vaikeasti hoidettavissa. Molempiin on myös mahdollisuus kuolla. Ja ei, eroavaisuus ei välttämättä ole edes se, että toista näistä sairauksista "ei voi vain valita", sillä en minäkään olisi halunnut valita anoreksiaa, anoreksia valitsi minut.

• tyttö922

EI oo pakko tulla tänne valittaa meistä. Ja HEI, miks sä edes oot anorektikoille tarkoitetuilla foorumeilla jos tuut vaan tänne haukkumaan? EI me haukkumalla parannuta,saatikaan sillä, että meitä vähätellään tai voivotellaan HUONOIMMIKSI, kuin te muut. KOKISIT itse saman niin tietäisit tunteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      56
      7217
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      724
      3391
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      150
      1665
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      291
      1583
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1365
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1351
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1250
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1227
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      240
      1184
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1134
    Aihe