Mitä musiikkia kuuntelet ajon aikana?
Vaikuttaako radiosta kuunneltavan materiaalin laatu ohituksiin ja liikennekäyttäytymiseen? Kuunteleeko nysväri rankkaa vai rauhallista musiikkia, vai onko radio hiljaa?
Vaihdatko biisiä esim. juuri ennen ohitusta?
Minä olen lähiaikoina pitänyt Children of Bodom - orkesterin levyä cd-pyörittäjässäni, sillä olen todennut sen mieltä rauhoittavaksi musisoinniksi. Ja tuplapasari osuu huomattavasti yhteen autoni mäntien liikkeestä johtuvan äänen kanssa.
Mitä KUUNTELET?
11
744
Vastaukset
...ja sieltä liikennetiedotteita, välillä kuuluu jotain musiikkiakin, sekä uutisia. Liikennetiedotteita kuuntelen sen vuoksi, että jos jossain reitilläni on syystä, tai toisesta liikenne poikki, niin ryhdyn etsimään vaihtoehtoista reittiä.
- säätää
laki, jolla kiellettäisiin ylinopeuksiin ja muuten vastuuttomaan liikennekäyttäytymiseen houkuttelevan musiikin kuunteleminen autossa. Itse asiassa koko radio on tarpeeton ja vaarallinen varuste. Se pitäisi lailla kieltää, koska aiheuttaa liikenteessä vaaratilanteita ja agressioita hevimusiikkia kuunneltaessa.
- Auto- Antero
Valita eduskuntaan, jossa pääsisit säätämään meille niin tarpeellisia lakeja.
Eihän kansalaisten tule saada mellastaa holtittomasti ympäriinsä.
Kaiken tulee olla lailla ja asetukslla säädetty, jotta voidaan rangaista armotta hulttioita ja lain rikkojia.
Kun sitten tulet valituksi, suosittelen uuden entistä kireämmän pipon hankintaa.. - en käytä,
Auto- Antero kirjoitti:
Valita eduskuntaan, jossa pääsisit säätämään meille niin tarpeellisia lakeja.
Eihän kansalaisten tule saada mellastaa holtittomasti ympäriinsä.
Kaiken tulee olla lailla ja asetukslla säädetty, jotta voidaan rangaista armotta hulttioita ja lain rikkojia.
Kun sitten tulet valituksi, suosittelen uuden entistä kireämmän pipon hankintaa..mutta karvalakkini on juuri sopivan kokoinen. Miksi autossa pitäisi ylipäätänsä kuunnella musiikkia? Korkeintaan liikennetiedotteiden kuunteleminen olisi tarpeellista, kaikki muu meteli ja erityisesti hevi- ja teknomusiikki vaarantaa kuljettajan keskittymiskykyä ja lapsi voi jäädä auton alle. Monasti näkee juuri pitkätukkaisten saatananpalvojien ja lippalakki päiden kaahaavan silmittömästi liikeenteessä.
- pikku-stobe
aamusta Mötorhead,Sepeltura,YMS.Iltapäivällä kyllä joutuu ruuhkassa vetästä vähän regeetä NYSVÄRI VITUTUKSEEN......
- pikku-stobe
en käytä, kirjoitti:
mutta karvalakkini on juuri sopivan kokoinen. Miksi autossa pitäisi ylipäätänsä kuunnella musiikkia? Korkeintaan liikennetiedotteiden kuunteleminen olisi tarpeellista, kaikki muu meteli ja erityisesti hevi- ja teknomusiikki vaarantaa kuljettajan keskittymiskykyä ja lapsi voi jäädä auton alle. Monasti näkee juuri pitkätukkaisten saatananpalvojien ja lippalakki päiden kaahaavan silmittömästi liikeenteessä.
sitten olen ilmeisesti saatanasta.
- korjaamolle
Jos kuulet "mäntien liikkeestä johtuvan äänen" jopa sisälle asti musiikin soidessa, on moottori mitä ilmeisemmin hajoamispisteessä.
Etkö tiedä, että moottoriöljyt täytyy välillä vaihtaa, tarvittaessa lisätä. Jäähdytysnesteellä sama juttu ja monia muitakin huoltokohteita on.
Parasta olisi käyttää auto säännöllisesti merkkihuollossa, kun et taida paljon ymmärtää autojen päälle. - Perse
näin pysytään virkeänä ja reippaana liikenteessä...
hittipaska olisi kiellettävä radiossa ja muutenkin autossa soitettuna koska se tekee ihmisitä lampaita ja eniten onnettomuuksia juuri näille lampaille..syykin löytyi eli hittipaska... - Highway to hell
Siis rokkia. Mielestäni musiikki tekee matkasta viihdyttävämmän eli vähentää stressiä ja tarvetta tehdä mitään tyhmää, vaikka en olekaan hermostuvaa tyyppiä. Ajoa se ei haittaa yhtään.
- sinivilkku
matkoilla yleensä radiota.
Pitemmillä matkoilla soittelee CD minulle kulloinkin mukavalta tuntuvaa musiikkia. Voisi sanoa lähinnä poppia. No välillä kyllä raikaa oikein aito suomalainen harmonikkamusiikkikin, se on oikeastaan aika mukavaa kuunneltavaa ajellessa :) - kuuntelen
skanneria ja virve:ä(ei se rosti)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1233460- 122286
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371935Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141889Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211701Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681517Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301423- 1241418
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101281- 141236