Taas yksi vuosi takana päin.Hieman haikealta tuntuu.
Yritetään tehdä mahdolisimman hyviä näistä vuoden viimeisistä pävistä.t pörri
Vuoden.viimeinen.tiistai.27.12.05
34
1605
Vastaukset
- pörri1
piti olla päivistä:)
- Ällätikku
Hyvä kun korjasit, muutoin ei olisi ymmärtänytkään.
- åpoi
ja selviä välipäiviä itsekullekin säädylle
pakkasta pitelee, nyt vällyt ulos- pörri1
pitäisi minunkin tehdä,mutta tänään en moiseen urakkaan ryhdy.Selvinpäin aion viettää minäkin nämä vuoden viimeiset päivät.
ps.täällä on nyt se aloituksesta puuttuva l-kirjain:) - karbidi
pörri1 kirjoitti:
pitäisi minunkin tehdä,mutta tänään en moiseen urakkaan ryhdy.Selvinpäin aion viettää minäkin nämä vuoden viimeiset päivät.
ps.täällä on nyt se aloituksesta puuttuva l-kirjain:)tars tehä kahta sun kolmatta, mut jää kyl ensviikkoon. Nääs huolettaa, kummosen löydöksen perjantaina pumpusta tekeevät!
Havaittin muuten sattumalta, jot korkki on ollu viikon verran tiukasti kiinni ja tupakkitehtaatkin voivat pian joutuu ajaan tuotantonsa alas.
Onnittelut vaan Sulle taannoisesta merkkipaalusta! - Tuju*
karbidi kirjoitti:
tars tehä kahta sun kolmatta, mut jää kyl ensviikkoon. Nääs huolettaa, kummosen löydöksen perjantaina pumpusta tekeevät!
Havaittin muuten sattumalta, jot korkki on ollu viikon verran tiukasti kiinni ja tupakkitehtaatkin voivat pian joutuu ajaan tuotantonsa alas.
Onnittelut vaan Sulle taannoisesta merkkipaalusta!Tässä on vähän sellainen koiramainen olo ja ketähän kiusottelisi, kun "neljällä" jalalla kävelee toimettomana.
Eukko ja sisarensa starttasivat autolla silmät kiiluen alennusmyynteihin ja sanoivat, että vähintään 4-5 tuntia menee aikaan. Välillä juolahtaa näin nuukana miehenä ajatuksiin naisten turhamaisuus, eli mitä niillä kaiken maailman 50-70% ryysyillä tekee , kun entisiäkin on. No, enpä vaivaa päätäni moisilla ajatuksilla ja tehkööt mitä lystäät.
Karbidille tsemppiä vaan ja eikö ole parempi, että ajoissa huomataan viat ja pääset asianmukaiseen hoitoon. Kyllä varmaan valtiovalta on huolissaan siitä, jos tipattomien määrä kasvaa entisestään, niin varmaan puuttuu tähän tipattomien ketjuun lakkautusuhalla, eikä se mikään ihme olisikaan, kun alkoholin suurkuluttaja Tuju on lakossa viinaksien kanssa. Seurataan tilannetta sivusta tupakkateollisuuden kannalta ja vaikuttaako Karbidin lakko romahdukseen.
Tälläistä löpinätä tänään.t.Tuju* - sere
Vuoden viimeinen viikko menossa ja raittiina on taaplailtu. Lyhyt on vuosi taappäin ajatellen, mutta paljon on tapahtunut- sekä hyvviä ja ikäviäkin asioita. Elämä on sellaista ja raittiina kohdattuna tuntuu - kuin olisin oppinut elämään normaalia elämääni paremmin. Kiitos tuesta !
- kokenut
karbidi kirjoitti:
tars tehä kahta sun kolmatta, mut jää kyl ensviikkoon. Nääs huolettaa, kummosen löydöksen perjantaina pumpusta tekeevät!
Onnittelut vaan Sulle taannoisesta merkkipaalusta!mutta miksi ihmeessä koko ajan keuhkoot ja vauhkoot tosta "pumppuongelmasta".
Etkö sinä luota lääkäreihin?
*syövästä parantunut* - aahoohoo
kokenut kirjoitti:
mutta miksi ihmeessä koko ajan keuhkoot ja vauhkoot tosta "pumppuongelmasta".
*syövästä parantunut*sen verran tärkee elin ihmiselle et kun se reistailee, niin se panee keuhkoomaan kenen tahansa. Arvatenkin sulla on paikki paikat kunnossa ku tommosen sammakon suustas päästit.
- karbidi
kokenut kirjoitti:
mutta miksi ihmeessä koko ajan keuhkoot ja vauhkoot tosta "pumppuongelmasta".
*syövästä parantunut*olla se syöpälaji, jossa 50%:lla eka oire on äkkikuolema? Mää satuin ny kuuluun siehen toiseen puolikkaaseen. Satuikko muuten tietään, et mää en parane tästä koskaan, tautii voi vaan pitkittää!
Ja kun siinä kerran oot elvis-tuulella, ni kerro mulle mistä syövästä Sää parannuit ja millä tavalla!
PS. Vieraitten kaa keskustellessa on kohteliasta kirjuuttaa Sinut ja Säät isolla kirjaimella; et näjemmä liioin uskalla rekata nimmariis ja pysyy sen takana! - karbidi
Tuju* kirjoitti:
Tässä on vähän sellainen koiramainen olo ja ketähän kiusottelisi, kun "neljällä" jalalla kävelee toimettomana.
Eukko ja sisarensa starttasivat autolla silmät kiiluen alennusmyynteihin ja sanoivat, että vähintään 4-5 tuntia menee aikaan. Välillä juolahtaa näin nuukana miehenä ajatuksiin naisten turhamaisuus, eli mitä niillä kaiken maailman 50-70% ryysyillä tekee , kun entisiäkin on. No, enpä vaivaa päätäni moisilla ajatuksilla ja tehkööt mitä lystäät.
Karbidille tsemppiä vaan ja eikö ole parempi, että ajoissa huomataan viat ja pääset asianmukaiseen hoitoon. Kyllä varmaan valtiovalta on huolissaan siitä, jos tipattomien määrä kasvaa entisestään, niin varmaan puuttuu tähän tipattomien ketjuun lakkautusuhalla, eikä se mikään ihme olisikaan, kun alkoholin suurkuluttaja Tuju on lakossa viinaksien kanssa. Seurataan tilannetta sivusta tupakkateollisuuden kannalta ja vaikuttaako Karbidin lakko romahdukseen.
Tälläistä löpinätä tänään.t.Tuju*Määhän sanoin, jot viikon ollu korkki aukasemati; ei se meinannu totaaliloppuu, vaikka harkinnassa on ~~ tipaton tammikuu ~~, helmikuu, maalisk..
Mut se röökipuoli kai ois pakko hoidella himaan!
Mua sopii hyvin kiusoitella, siehen rupiaa tottuun. Ja nuukuuski tuntuu olevan meillä yhteinen piirre. Sanoisko yhtenä ääriesimerkkinä, jot viimoks, ku oli kesä, ni en raaskinnu ostaa ainuttakaan jäätelöö kipsalta!
Niin ja kiitti tsempeistä, ois mun pitänny älytä asia ainaskii puol vuotta aikaasemmin, vaan nää suomaalaiset miehet...
- Mussukka
Näytti mittari aamulla -22, kyllä siinä pölypunkitkin kuolettuu. Tiesittekö muuten, että petiä ei saisi pedata heti ylösnousun jälkeen, on kerääntynyt kosteutta ja jos tekee tiukan paketin, niin pieneliöt viihtyy. Sopii mulle hyvin, mun pitää saada kuppi kahvia ennenkuin tapahtuu mitään.
- Cettuz!
Ilmoitus. Tipatta.
Heräsin jo näin aikaisin, päivät on sekaisin mutta alotuksesta pättellen Tiistai..hyvä niin. raittiina aion viettää tämän viimeisen Tiistai päivän tältä vuodelta..huomenta kaikille!
- pörri1
Muistelen että sinä tykkäät suklaasta?Uskallatkos alkaa kisaamaan mun kans suklaattomasta tammikuusta:)Oikeestan siihen vois laittaa helmikuunkin samaan syssyyn.t pörri
pörri1 kirjoitti:
Muistelen että sinä tykkäät suklaasta?Uskallatkos alkaa kisaamaan mun kans suklaattomasta tammikuusta:)Oikeestan siihen vois laittaa helmikuunkin samaan syssyyn.t pörri
En uskalla lähteä koska häviän varmasti, nytkin on suklaarasia tuossa vierellä, jäin koukkuun Jouluna 01, olen siitä saakkaa söynyt joka ilta suklaalevyn, elikkä 4 vuotta joka ilta. ps. hampaissa ei reikiä, paino ei ole noussut!! ja tämä juttu on tosi!
- karbidi
raitis kirjoitti:
En uskalla lähteä koska häviän varmasti, nytkin on suklaarasia tuossa vierellä, jäin koukkuun Jouluna 01, olen siitä saakkaa söynyt joka ilta suklaalevyn, elikkä 4 vuotta joka ilta. ps. hampaissa ei reikiä, paino ei ole noussut!! ja tämä juttu on tosi!
Kai syöt ees tummaa suklaata, se on sydänystävällisempää!
Kuis kolesteroolit? - pörri1
raitis kirjoitti:
Onneksi et suostunut.Minä jo ehdn kauhistella,et mitä taas tuli tehtyä.Meinasin vielä hölmöyksissäni itselle siihen lisätä,etten söisi mitään karkkeja:)t pörri
Joulu on takanapäin, uusi viikko alkoi raittiina. Kyllä oli hyvä joulun aika, ruoka maistu, ei kädet vapisseet, yö unet oli normaalit. Tapanina oli niin paksuolo, että piti käytä 15 km hiihtämässä. Paras lahja oli minulle, että sai olla selvin päin.
- pörri1
onnellinen,kun oli vaan Tapanina paksu olo.Mulla on joka päivä sellainen olo:)Mun on varmaan käytävä pitämään itselleni oikein kuntopiiriä.t pörri1
- aahoohoo
varovasti laskeutunu tähän arkeen ton Joulu-hulinan jälkeen (heh-heh) Just heräsin päikkäreiltä ja huvittaa noi mun unet. Mä näin unta porsaasta jonka nimi oli Allegoria.
Pitää varmaan ryhdistäytyy ja käydä maitoo kaupasta. Oli menny taas kokkareiks.
Vähät on kantamukset verraten entiseen ku molemmissa käsissä oli kassit kaljaa täynnä. Ihmeen kestävät rivat niissä muovikasseissa oliki ku kestivät. Nii et maidon voimalla tässä.- kokenut
Vai oikein joulu-hulinaa?
Olisit nyt kuitenkin sitä kaljaa ostanut, kun mieles tekee...Kjäh kjäh! - aahoohoo
kokenut kirjoitti:
Vai oikein joulu-hulinaa?
Olisit nyt kuitenkin sitä kaljaa ostanut, kun mieles tekee...Kjäh kjäh!Vaan ku ei tee mieli muuta ku maitoo. Kjäh-kjäh.
- pörri1
onneks ole kaljasta koskaan tykännyt.Ostin viiniä,silloin kun alkoholia käytin ei tarvinnut kassitolkulla kantaa.Säästin selkääni.
Maitoakaan en juo,kun joskus 10 vuotta sitten vahingossa hörppäsin hapanta maitoa,niin siihen loppui maidon juonti.
Elikkä vesi,mehu ja kahvi kuuluvat minun juomavalikoimaani tällä hetkellä:)t pörri - karbidi
pörri1 kirjoitti:
onneks ole kaljasta koskaan tykännyt.Ostin viiniä,silloin kun alkoholia käytin ei tarvinnut kassitolkulla kantaa.Säästin selkääni.
Maitoakaan en juo,kun joskus 10 vuotta sitten vahingossa hörppäsin hapanta maitoa,niin siihen loppui maidon juonti.
Elikkä vesi,mehu ja kahvi kuuluvat minun juomavalikoimaani tällä hetkellä:)t pörrimulle kävi piimän kaa samoin about 45v sitten. Oli juotavat valmiina lasissa ja hörppäsin kunnon kulauksen, niinkus maidolle tehään, vaan se olikin piimää! No, laattahan siinä lens!!!
- pörri1
karbidi kirjoitti:
mulle kävi piimän kaa samoin about 45v sitten. Oli juotavat valmiina lasissa ja hörppäsin kunnon kulauksen, niinkus maidolle tehään, vaan se olikin piimää! No, laattahan siinä lens!!!
Vastaan sulle tähän tohon sun aamulla laittaamaasi viestiin.
Kyllä kaikki menee kohdallasi hyvin,usko pois.
Se on tosi raastavaa tollanen odottaminen,olkoonpa kyseessä millainen toimenpide hyvänsä.
Vaikka en mikään terveysintoilija olekkaan,niin kehoittaisin sinua ihan tosissaan yrittämään siitä tupakasta eroon.Ei tee hyvää tukkeutuneille suonille polttaminen.
Yrittäppä nyt käydä vaan suunnittelemaan jo sitä,miten muutat elämäntapojasi sen operaation jälkeen,jos tuntuu että muutettavaa on.
Siinä saisit vähän muuta ajattelemista,kun sen,että kaikki ei mene hyvin.Ymmärrän kyllä pelkosi,mutta uskon,ettei ole mitään syytä huoleen,kaikki menee hyvin.Luota sinäkin siihen.t pörri - karbidi
pörri1 kirjoitti:
Vastaan sulle tähän tohon sun aamulla laittaamaasi viestiin.
Kyllä kaikki menee kohdallasi hyvin,usko pois.
Se on tosi raastavaa tollanen odottaminen,olkoonpa kyseessä millainen toimenpide hyvänsä.
Vaikka en mikään terveysintoilija olekkaan,niin kehoittaisin sinua ihan tosissaan yrittämään siitä tupakasta eroon.Ei tee hyvää tukkeutuneille suonille polttaminen.
Yrittäppä nyt käydä vaan suunnittelemaan jo sitä,miten muutat elämäntapojasi sen operaation jälkeen,jos tuntuu että muutettavaa on.
Siinä saisit vähän muuta ajattelemista,kun sen,että kaikki ei mene hyvin.Ymmärrän kyllä pelkosi,mutta uskon,ettei ole mitään syytä huoleen,kaikki menee hyvin.Luota sinäkin siihen.t pörriNykysin tupakkiaski kestää viikon, ennen se menj päivässä, eik piisantkaa. Voita en oo pistännä leivälle ensinkään. Ja sit liikkumaan, nyt ei pysty ku nitron kaa harjaan terassin rappuset.
Toisaalta mää oon semmoone peruspessimisti ja Murphyn laki on lakini; perjantain varjoainekuvaukseskii voi joku kokkare lähtee liikkeelle, enkä mää oo täällä enää sen jälkeen kirjuuttamassa.
Kiitän ja kumarran osanotosta ja kannustuksesta!
- paranoidi
Niin, pianhan se vuosi vaihtuu. Tipatta sekin menee mukavammin.
- aahoohoo
Just ku on oppinu kirjottamaan tän vuosluvun sujuvasti nii ei ku uus opettelemaan.
- paranoidi
aahoohoo kirjoitti:
Just ku on oppinu kirjottamaan tän vuosluvun sujuvasti nii ei ku uus opettelemaan.
Elämä on oppimista. Nopeasti toi aika kuluu.
- pörri1
Mitäpä sinun rauhaasi kuuluu?Jokos on tinat ostettu?Mä en aio valaa tinaa Uutena-vuotena.
Enkä niitä hitsin ilotulitteita ole koskaan voinut sietää.t pörri - paranoidi
pörri1 kirjoitti:
Mitäpä sinun rauhaasi kuuluu?Jokos on tinat ostettu?Mä en aio valaa tinaa Uutena-vuotena.
Enkä niitä hitsin ilotulitteita ole koskaan voinut sietää.t pörriEipä täs ihimeempiä, Tinaa on kaapissa kyllä, mutta ei uuttavuotta varten. Voipi olla että jätän tämän vuoden väliin tuossakin rakettitouhussa.
- Ryyppymies
raittiina ollaan. Ei tullut käytyä ees Tapaninpäivä tansseissa. No - urheiltu on tänäänkin. kävin nimittäin luistelemassa ja hankalaahan se on...
- pörri1
Sinäpä olet monenlajin taitaja.Onko luistelusi sellaista kuvio-vai pikaluistelua.
Olen ihmetellyt minne on kadonnut Dokaani??t pörri
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577320Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393594Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3711978Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651816- 861459
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164